Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!

vrijdag 26 augustus 2011 om 20:16

vrijdag 26 augustus 2011 om 21:47
quote:Starshine schreef op 26 augustus 2011 @ 20:21:
nee zeggen niet, wel met je ogen rollen en mij zwart maken in de nieuwsbrief.
Maar ik heb wel mooi 5000 dollar opgehaald tijdens dat hollen .
Hoe zit dat met dat vasten? moet je dan het geld dat je anders aan snaai voedsel opmaakt doneren of zoek je sponsors?
*snuift geringschattend*
Tena sponsort mij Star, zoals ze dat al drie jaar doen...
nee zeggen niet, wel met je ogen rollen en mij zwart maken in de nieuwsbrief.
Maar ik heb wel mooi 5000 dollar opgehaald tijdens dat hollen .
Hoe zit dat met dat vasten? moet je dan het geld dat je anders aan snaai voedsel opmaakt doneren of zoek je sponsors?
*snuift geringschattend*
Tena sponsort mij Star, zoals ze dat al drie jaar doen...

vrijdag 26 augustus 2011 om 21:50

zaterdag 27 augustus 2011 om 10:22
zo leuk, vrijwilligerswerk doen tijdens je vakantie. De dankbaarheid van de localo's als je ze onbezoldigd komt leren lezen, macrameeën of bermbommen bouwen van gewone huishoudelijke artikelen.
Groot gelijk dat ze dat stamhoofd verjaagd hebben omdat hij geen zin had om tamponhoesjes te haken. (ja ik heb je blog gevolgd!)
Groot gelijk dat ze dat stamhoofd verjaagd hebben omdat hij geen zin had om tamponhoesjes te haken. (ja ik heb je blog gevolgd!)
zaterdag 27 augustus 2011 om 17:48
Zeg, ik was gisteren bij het clubhuis en daar stonden een aantal opgeschoten jongeren met petjes en scooters matrassen te maken van iets wat leek op Tena-verbanden.
We hebben ze vandaag verkocht op de braderie in Putten, uitermate geschikt voor bejaarden, het verzorgingstehuis heeft ze allemaal opgekocht.
Ga vanavond met de jongens naar de film en we hebben er al een rechtsgedraaid en linksgegist biertje op gedronken.
Moet je vaker doen Star, die jongens uitnodigen!
We hebben ze vandaag verkocht op de braderie in Putten, uitermate geschikt voor bejaarden, het verzorgingstehuis heeft ze allemaal opgekocht.
Ga vanavond met de jongens naar de film en we hebben er al een rechtsgedraaid en linksgegist biertje op gedronken.
Moet je vaker doen Star, die jongens uitnodigen!

zondag 28 augustus 2011 om 11:07
ja maar het geld dat ermee verdiend is gaat linea recta naar een nieuw dak, we hebben een hele nieuwe generatie BEO's die we aan ons kunnen binden en jij kan gewoon Tena vragen om meer als sponsor zijnde (zeg maar dat je de rest hebt uitgedeeld als promotiemateriaal, dat hoort toch als je buzzer bent?)

zondag 28 augustus 2011 om 23:22
Het viel niks mee om ook Starshines partijen te zingen bij de madringalen. Ik ben een mezzo. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Die baspartijen kosten me nog eens mijn stembanden!
Yet, de darmflora staat geschikt en al op de (buiten)keukentafel hoor!
Nooit geweten dat er zulke kleurrijke organismen floreerden. Weer wat geleerd.
Star, ik vind dat je er nogal makkelijk over denkt, over mijn sponsorcontract. Maar goed, ik bel Wendela van Tena morgen wel even.
Die baspartijen kosten me nog eens mijn stembanden!
Yet, de darmflora staat geschikt en al op de (buiten)keukentafel hoor!
Nooit geweten dat er zulke kleurrijke organismen floreerden. Weer wat geleerd.
Star, ik vind dat je er nogal makkelijk over denkt, over mijn sponsorcontract. Maar goed, ik bel Wendela van Tena morgen wel even.
maandag 29 augustus 2011 om 16:51
quote:eleonora schreef op 27 augustus 2011 @ 21:36:
Ben benieuwd waar Elynn blijft met m'n Tena's.
Ben er bijna doorheen.
O, eh sorry, Lé. Kwam even wat tussendoor. Forum nu mobiel. Zit aan de Amerikaanse oostkust, waar ik een mooie kans zag om m'n workshops Voel de wind in je haar en Zandzakkastelen bouwen aan de man/vrouw te brengen. Groot succes. Dolle boel hier. Jullie krijgen allemaal de hartelijke groeten van Irene trouwens.
Red je je voorlopig even met dat inbrengmatrasje van Star?
Ben benieuwd waar Elynn blijft met m'n Tena's.
Ben er bijna doorheen.
O, eh sorry, Lé. Kwam even wat tussendoor. Forum nu mobiel. Zit aan de Amerikaanse oostkust, waar ik een mooie kans zag om m'n workshops Voel de wind in je haar en Zandzakkastelen bouwen aan de man/vrouw te brengen. Groot succes. Dolle boel hier. Jullie krijgen allemaal de hartelijke groeten van Irene trouwens.
Red je je voorlopig even met dat inbrengmatrasje van Star?

maandag 29 augustus 2011 om 17:29
quote:yette schreef op 28 augustus 2011 @ 23:56:
Ik snap dat Tena graag verbanden legt waar ze niet horen, Leo, maar van jou valt het me toch tegen hoor. Vasten voor vrede doe je toch zeker zonder er iets voor terug te krijgen?!
*snuift gerinschattend*
Yet, als ik mijn naam ergens aan verbind, al is het voor de armen/zieken/politie vogelvrijen (toch eens navragen wat het nou is) in Venezuela, dan kost dat. Wát dan ook. Boter bij de vis. Het is crisis hoor!
Ik snap dat Tena graag verbanden legt waar ze niet horen, Leo, maar van jou valt het me toch tegen hoor. Vasten voor vrede doe je toch zeker zonder er iets voor terug te krijgen?!
*snuift gerinschattend*
Yet, als ik mijn naam ergens aan verbind, al is het voor de armen/zieken/politie vogelvrijen (toch eens navragen wat het nou is) in Venezuela, dan kost dat. Wát dan ook. Boter bij de vis. Het is crisis hoor!

maandag 29 augustus 2011 om 17:32
jaaaa, het is booming business, producten voor down under. En met Wendela heb ze een goeie hoor. Haar tante heeft ooit met mij een workshop zijderupsen afwikkelen gedaan en vertelde me dat ze (wendela dus) ooit beginnen was bij de Bananenbar, dus die weet alles van de intieme zone en hoe die te verkopen.
Topwijf!
Topwijf!