Tips tegen droge kip
woensdag 3 augustus 2011 om 18:05
Een paar druppels citroensap op je kip en niet te heet bakken, boter mengen met een beetje olijfolie en niet te lang op laten staan. verder is het lekker om een natte marinade te gebruiken zoals ketjap, mosterd, tomaten etc.
En als het dan nog misgaat gebruik dijfilet ipv borstfilet als het dan nog droog wordt is het echt heel knap!
En als het dan nog misgaat gebruik dijfilet ipv borstfilet als het dan nog droog wordt is het echt heel knap!
woensdag 3 augustus 2011 om 18:06
Kort bakken! Van tevoren wat citroensap erop in laten trekken helpt, oh en ja kip liefst van de poelier en niet van de supermarkt. En dus kort. 5-6 minuten. Als je ze helemaal bruin bakt, zijn ze gortdroog. Even controleren door groot stukje eruit te vissen en open te snijden.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
woensdag 3 augustus 2011 om 18:17
Als je een deksel op de hapjespan doet als je de kip er zacht in laat braden, heb je er ook geen last van. Vocht van de deksel valt er weer op terug. Als je een krokant korstje wilt zou ik dat weer niet doen.
Ik hou van de kip te marineren, met vocht in de pan en nooit droge kip.
Ik hou van de kip te marineren, met vocht in de pan en nooit droge kip.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 3 augustus 2011 om 19:00