Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Summerdance
woensdag 3 augustus 2011 om 21:23
Alle reacties
Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 3 augustus 2011 om 21:23
Alle reacties
Link kopieren
Noooooooooooooooooooo!!!
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 21:24
Alle reacties
Link kopieren
Jiehaaaaa *klein applausje*
en nu opzouten met dat stomme stemmetje en op naar HK!!
AnneRoos74
woensdag 3 augustus 2011 om 21:24
Alle reacties
Link kopieren
Kalliope
woensdag 3 augustus 2011 om 21:25
Alle reacties
Link kopieren
Pfff, als Trevor er nou straks ook niet uitgaat eet ik mijn reep chocolade op!
Liever elitair dan een pauper!
Summerdance
woensdag 3 augustus 2011 om 21:25
Alle reacties
Link kopieren
En wat komt er nu volgende week nou om half 9?
*voelt een gat aankomen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
rosanna08
woensdag 3 augustus 2011 om 21:26
Alle reacties
Link kopieren
dat vroeg ik me ook al af Sumi
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_126187
woensdag 3 augustus 2011 om 21:28
Alle reacties
Link kopieren
Whitney gewonnen? hmm beter dan david vind ik, moest ie janken?
Hoe kan het trouwens dat Trevor hier nog steeds is?
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 21:28
Alle reacties
Link kopieren
Heb net de nieuwe gids binnen. Staat een dubbele HK gepland
Kalliope
woensdag 3 augustus 2011 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
Uit pure nood ben ik nu maar voor Nona. Russell is bleehh, Jillian is mweehh, en Trevor is iiiiel. Dan blijft alleen Nona nog over.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_126187
woensdag 3 augustus 2011 om 21:30
Alle reacties
Link kopieren
Ik ben ook voor Nona, vind Russel een creep, Trever een zeikerd en Jillian een clown
rosanna08
woensdag 3 augustus 2011 om 21:31
Alle reacties
Link kopieren
dan is volgende week de finale
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 3 augustus 2011 om 21:31
Alle reacties
Link kopieren
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 21:28:
Heb net de nieuwe gids binnen. Staat een dubbele HK gepland Ach natuurlijk....the finale!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 21:31
Alle reacties
Link kopieren
Yep doe maar met jou mee, Kal. Zijn echt geen leuke kandidaten...
Kalliope
woensdag 3 augustus 2011 om 21:31
Alle reacties
Link kopieren
Gordon is zo sexy als die ingredienten raadt.
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 21:32
Alle reacties
Link kopieren
Ja, superfijn dat ze die volgende week zo uitzenden want daarna ga ik op vakantie!!
Anoniem_126187
woensdag 3 augustus 2011 om 21:33
Alle reacties
Link kopieren
heeft trev nu ineens hersens gekregen>?
Anoniem_129311
woensdag 3 augustus 2011 om 21:33
Kalliope
woensdag 3 augustus 2011 om 21:34
Alle reacties
Link kopieren
Ja, het kijkt toch minder leuk als alle leuke kandidaten eruit zijn. Ik ben eigenlijk gewoon nog voor Vinnie.
En Gail was wel de laatste 'normale' die in de keuken stond.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_126187
woensdag 3 augustus 2011 om 21:34
Alle reacties
Link kopieren
oh hij heeft dus toch geen hersens haha, vergeet zijn puree
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 21:34
Alle reacties
Link kopieren
Idd Nacht. Kan me niet voorstellen dat een ervaren leuke brigade naar hen gaat luisteren
Anoniem_126187
woensdag 3 augustus 2011 om 21:35
Alle reacties
Link kopieren
Ik vond vinnie ook het leukst Kalli, en Gail was ook leuk. Nu is er bijna niemand meer over die leuk is.
koreveen
woensdag 3 augustus 2011 om 21:36
Alle reacties
Link kopieren
Hahaha stomme autocorrect. Die leuke brigade moet keukenbrigade zijn (misschien zijn ze leuk)
Summerdance
woensdag 3 augustus 2011 om 21:36
Alle reacties
Link kopieren
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 21:32:
Ja, superfijn dat ze die volgende week zo uitzenden want daarna ga ik op vakantie!!Lekker......waar ga je naartoe?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
rosanna08
woensdag 3 augustus 2011 om 21:36
Alle reacties
Link kopieren
nananana Trev
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.