Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:38
Ik denk wel dat de kandidaten normaal gesproken kunnen koken. Maar kijk eens onder wat een vreselijke druk ze worden gezet. Eerst al de druk van opeens in een restaurant moeten werken, dan met elkaar in het huis zitten en constant tegen elkaar opgezet worden, en dan nog regelmatig uitgescholden en uitgeschreeuwd worden. Dat heeft echt wel invloed op je prestaties.
Liever elitair dan een pauper!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:39
quote:nachtzicht schreef op 03 augustus 2011 @ 21:37:
[...]
Jij zit mobiel te forummen? Ik kreeg gister ook al zo'n wonderlijk sms'je van een vriendin en haar iphone.
Hele site voor hè, leuk als je een keer een hele boze bui hebt
Is namelijk zo weer weg:
Echt héél grappig
[...]
Jij zit mobiel te forummen? Ik kreeg gister ook al zo'n wonderlijk sms'je van een vriendin en haar iphone.
Hele site voor hè, leuk als je een keer een hele boze bui hebt
Is namelijk zo weer weg:
Echt héél grappig
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:39
We hebben plan A en B: A is naar Zwitserland een meerdaagse huttentrektocht maken en aansluitend daar kamperen. Maar dan moet het weer wel goed zijn want anders is het niet fijn in de bergen. Plan B is dan de zon opzoeken in Italië en daar de tent opzetten. We beslissen midden volgende week. Duimen voor mooi weer want ik heb zin in de bergen!!!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:41
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 21:39:
We hebben plan A en B: A is naar Zwitserland een meerdaagse huttentrektocht maken en aansluitend daar kamperen. Maar dan moet het weer wel goed zijn want anders is het niet fijn in de bergen. Plan B is dan de zon opzoeken in Italië en daar de tent opzetten. We beslissen midden volgende week. Duimen voor mooi weer want ik heb zin in de bergen!!!
Oh wat een heerlijke plannen
Ik vind ze gewoon alletwee leuk!
Maar ik zal duimen voor mooi weer!
We hebben plan A en B: A is naar Zwitserland een meerdaagse huttentrektocht maken en aansluitend daar kamperen. Maar dan moet het weer wel goed zijn want anders is het niet fijn in de bergen. Plan B is dan de zon opzoeken in Italië en daar de tent opzetten. We beslissen midden volgende week. Duimen voor mooi weer want ik heb zin in de bergen!!!
Oh wat een heerlijke plannen
Ik vind ze gewoon alletwee leuk!
Maar ik zal duimen voor mooi weer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:42
quote:nachtzicht schreef op 03 augustus 2011 @ 21:41:
[...]
Mee eens. En die Gordon Ramsay is ook wel echt gestoord bezig vaak. Voor de tv zal het allemaal wel wat aangezet worden, maar ik vind hem toch wel vaak erg ver gaan in zijn woede. Het valt me wel op dat ze in dit programma meer focussen op de fouten die worden gemaakt. In de andere programma's gaat het meer om de positieve kanten.Dank u, u kunt weer gaan hoor!
[...]
Mee eens. En die Gordon Ramsay is ook wel echt gestoord bezig vaak. Voor de tv zal het allemaal wel wat aangezet worden, maar ik vind hem toch wel vaak erg ver gaan in zijn woede. Het valt me wel op dat ze in dit programma meer focussen op de fouten die worden gemaakt. In de andere programma's gaat het meer om de positieve kanten.Dank u, u kunt weer gaan hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:42
woensdag 3 augustus 2011 om 21:43
quote:nachtzicht schreef op 03 augustus 2011 @ 21:41:
[...]
Mee eens. En die Gordon Ramsay is ook wel echt gestoord bezig vaak. Voor de tv zal het allemaal wel wat aangezet worden, maar ik vind hem toch wel vaak erg ver gaan in zijn woede. Het valt me wel op dat ze in dit programma meer focussen op de fouten die worden gemaakt. In de andere programma's gaat het meer om de positieve kanten.
Ja, dat is ook een beetje het concept van het programma. Kandidaten zo onder druk zetten dat ze slechter gaan presteren. Woedende chef = angst. Wijzen op fouten = onzekerheid.
Eigenlijk is het helemaal niet zo'n leuk programma. Het is dat Gordon zo sexy is...
[...]
Mee eens. En die Gordon Ramsay is ook wel echt gestoord bezig vaak. Voor de tv zal het allemaal wel wat aangezet worden, maar ik vind hem toch wel vaak erg ver gaan in zijn woede. Het valt me wel op dat ze in dit programma meer focussen op de fouten die worden gemaakt. In de andere programma's gaat het meer om de positieve kanten.
Ja, dat is ook een beetje het concept van het programma. Kandidaten zo onder druk zetten dat ze slechter gaan presteren. Woedende chef = angst. Wijzen op fouten = onzekerheid.
Eigenlijk is het helemaal niet zo'n leuk programma. Het is dat Gordon zo sexy is...
Liever elitair dan een pauper!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:44