Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 3 augustus 2011 om 22:01
woensdag 3 augustus 2011 om 22:02
quote:koreveen schreef op 03 augustus 2011 @ 22:00:
Goed gedaan SD. Gelukkig lag het aan wat anders.
Kon het me ook al niet voorstellen hoor, dat het aan het huis lag
Maar toch vind ik dat moeilijke zaken
Wanneer breng je zoiets ter sprake?
Ik hou niet zo van ruzietjes, en ik kon op mijn 10 vingers natellen dat het daarop uit zou draaien...
Maar goed, alles is goed gekomen
Mijn god, wat een kleuters daar in die keuken!!!!
Goed gedaan SD. Gelukkig lag het aan wat anders.
Kon het me ook al niet voorstellen hoor, dat het aan het huis lag
Maar toch vind ik dat moeilijke zaken
Wanneer breng je zoiets ter sprake?
Ik hou niet zo van ruzietjes, en ik kon op mijn 10 vingers natellen dat het daarop uit zou draaien...
Maar goed, alles is goed gekomen
Mijn god, wat een kleuters daar in die keuken!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 augustus 2011 om 22:14
quote:rosanna08 schreef op 03 augustus 2011 @ 22:04:
het is wel een teken van goede vriendschap Sumi, dat jullie het kunnen bespreken
Is het ook Roos.
Ben ook heel blij met het zooitje ongeregeld wat zich mijn vrienden noemt
Met wie ga jij eigenlijk op vakantie?
Rook, lekker hè in je uppie
Ik kan daar ook altijd heel erg van genieten...
het is wel een teken van goede vriendschap Sumi, dat jullie het kunnen bespreken
Is het ook Roos.
Ben ook heel blij met het zooitje ongeregeld wat zich mijn vrienden noemt
Met wie ga jij eigenlijk op vakantie?
Rook, lekker hè in je uppie
Ik kan daar ook altijd heel erg van genieten...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 augustus 2011 om 22:16