Conimex pakje over datum
woensdag 3 augustus 2011 om 17:32
He bah, heb ik weer. Ben ik eindelijk fanatiek aan het leren koken sinds een week en dan gebeurt dit..
Ik heb runderriblappen in stukjes gesneden (wat een rotwerk trouwens!), het aangebakken in olie, 250 ml water bij en een boemboe smoor vlees pakje van conimex erbij. Staat lekker te pruttelen. Zoals het allemaal hoort.. (en ooit, ooooooit zal ik het zonder pakje doen! )
Maar wat wil nou.. Ik heb niet naar de tht datum gekeken.. Net dus wel nadat ik zo enthousiast bezig was.. En de tht was tot aug 2010..
Nu is mijn man wel een makkelijke qua eten maar ik ben net van de dunne af.. Kunnen we dit nog eten? *zucht*
Ik heb runderriblappen in stukjes gesneden (wat een rotwerk trouwens!), het aangebakken in olie, 250 ml water bij en een boemboe smoor vlees pakje van conimex erbij. Staat lekker te pruttelen. Zoals het allemaal hoort.. (en ooit, ooooooit zal ik het zonder pakje doen! )
Maar wat wil nou.. Ik heb niet naar de tht datum gekeken.. Net dus wel nadat ik zo enthousiast bezig was.. En de tht was tot aug 2010..
Nu is mijn man wel een makkelijke qua eten maar ik ben net van de dunne af.. Kunnen we dit nog eten? *zucht*
woensdag 3 augustus 2011 om 17:49
quote:chocolover schreef op 03 augustus 2011 @ 17:48:
Charlotte
Oh ik ben lekker bezig zeg. Heb er de slappe lach van gekregen en helemaal dankzij de mee-eter! Ik kon het niet laten
Charlotte
Oh ik ben lekker bezig zeg. Heb er de slappe lach van gekregen en helemaal dankzij de mee-eter! Ik kon het niet laten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 3 augustus 2011 om 18:27
Als het niet smerig ruikt zou ik het gewoon eten. Ik heb seau oui seau niet zo veel van die uiterste gebruiksdata. Als ik twijfel ruik ik er eens goed aan, of ik neem heel dapper een hapje om te proeven (ik heb een schokbetonnen maag-darmstelsel, dat wel). En het kan verkeren: laatst trok zoon een monatoetje open dat volgens de datum nog wel twee weken meekon maar mooi dat ie beschimmeld was... yuk. Moraal van het verhaal: vertrouw vooral op je gezonde verstand. En succes met koken!
*Conimex zit vol met natriumglutaminaat. Dat doodt ieder micro-organisme in de wijde omtrek*
*Conimex zit vol met natriumglutaminaat. Dat doodt ieder micro-organisme in de wijde omtrek*
woensdag 3 augustus 2011 om 19:02
quote:groentsoep2 schreef op 03 augustus 2011 @ 18:27:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 3 augustus 2011 om 19:30
quote:chocolover schreef op 03 augustus 2011 @ 19:25:
Klinkt heftig.. Geen conimex dus meer gebruiken?
Het was wel lekker dus ben benieuwd hoe het is als het zelfgeknutseld is Veel lekkerder. En ik ben blij dat jullie het hebben overleefd. Hoeven wij morgen tenminste niet in de televaag te lezen: Vrouw, man en mee-eter slachtoffer van Conimex.
Het was wel lekker dus ben benieuwd hoe het is als het zelfgeknutseld is Veel lekkerder. En ik ben blij dat jullie het hebben overleefd. Hoeven wij morgen tenminste niet in de televaag te lezen: Vrouw, man en mee-eter slachtoffer van Conimex.
woensdag 3 augustus 2011 om 23:23
quote:chocolover schreef op 03 augustus 2011 @ 19:25:
Het was wel lekker dus ben benieuwd hoe het is als het zelfgeknutseld is
over dat natriummonoglutamaat: das net als zout een smaakversterker waar, sommigen gevoelig voor zijn.
Komt natuurlijk veel voor in: broccoli, champignons, parmezaanse kaas, moedermelk en een 1 of andere japanse zeewier)
Het was wel lekker dus ben benieuwd hoe het is als het zelfgeknutseld is
over dat natriummonoglutamaat: das net als zout een smaakversterker waar, sommigen gevoelig voor zijn.
Komt natuurlijk veel voor in: broccoli, champignons, parmezaanse kaas, moedermelk en een 1 of andere japanse zeewier)
woensdag 3 augustus 2011 om 23:27
Als je het ooit zelf gaat maken, kijk op www.kookotheek.com, met die recepten heb ik Indisch leren koken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 5 augustus 2011 om 11:04