Conimex pakje over datum

03-08-2011 17:32 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
He bah, heb ik weer. Ben ik eindelijk fanatiek aan het leren koken sinds een week en dan gebeurt dit..

Ik heb runderriblappen in stukjes gesneden (wat een rotwerk trouwens!), het aangebakken in olie, 250 ml water bij en een boemboe smoor vlees pakje van conimex erbij. Staat lekker te pruttelen. Zoals het allemaal hoort.. (en ooit, ooooooit zal ik het zonder pakje doen! )

Maar wat wil nou.. Ik heb niet naar de tht datum gekeken.. Net dus wel nadat ik zo enthousiast bezig was.. En de tht was tot aug 2010..

Nu is mijn man wel een makkelijke qua eten maar ik ben net van de dunne af.. Kunnen we dit nog eten? *zucht*
Als het nou een maandje over de datum was... maar dit is een jaar. Ik zou het niet doen.
ja, hoor, ik zou het doen :D
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Das een jaar oud, dat zou ik niet meer doen. Of zijn het van die gedroogde kruiden, poeder? Dan kan het mss nog wel
Een heel jaar ja
Zag het eruit zoals een boemboe eruit hoort te zien. Zo ja, dan zou ik het gewoon nog eten.
Nee is echt zo'n smurrie..
Ik heb nooit eerder boemboe gemaakt en dat is wel te merken aan hoelang het al in de kast lag

Hoe ziet boemboe eruit? Het was een bruinige drap..
Maar boemboe is toch altijd een smurrie? Gewoon een kruidenpasta?

Ik zou inderdaad kijken of het er nog goed uitziet en hoe het proeft. Als dat goed is zou ik het nog eten. Maar ben daarmee ook de moeilijkste niet,
Ja, zo ziet het er altijd uit.. als een bruinige/groene drap.
quote:chocolover schreef op 03 augustus 2011 @ 17:36:

Ik heb nooit eerder boemboe gemaakt en dat is wel te merken aan hoelang het al in de kast lag

Hoe ziet boemboe eruit? Het was een bruinige drap..in bamboe voor smoor vlees zit ketjap vandaar de bruine kleur. Maar ik zou zeggen gewoon eten en als je vanaf morgen nooit meer komt posten .....
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Gewoon opeten. Je verhit het goed, er zit geen vlees oid in.
Chocolaatje, hoe ruikt het?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gewoon eten, hooguit dat de smaak iets achteruit is gegaan, maar verder zul je er niets van krijgen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het ruikt naar kruidig vlees (het ruikt heerlijk!)
nou kijk maar eens wat een conserveringsmiddelen er in zitten.

dan maakt dat jaartje langer ook niet uit hoor!
op zich zijn ze lang houdbaar hoor, bederven zal het niet snel, alleen de smaak gaat achteruit
Haha en het erge is dat ik nog een mee-eter heb ook (die al verbaasd was dat ik nu eindelijk kook en dat dus wilde meemaken )

Ok gewoon proberen dus?
Eet smakelijk!
ik zou het gewoon eten

Graafje
Maar het mooie hiervan is dan dus dat de smaak niet optimaal is dus dat ik het een keer 'vers' moet maken?

Ooooh dan is het toch juist goed dit?
quote:chocolover schreef op 03 augustus 2011 @ 17:43:

Haha en het erge is dat ik nog een mee-eter heb ook (die al verbaasd was dat ik nu eindelijk kook en dat dus wilde meemaken )

Ok gewoon proberen dus?Een mee-eter die kan kijken? Hebben mee-eters ogen dan?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Charlotte

Oh ik ben lekker bezig zeg. Heb er de slappe lach van gekregen en helemaal dankzij de mee-eter!
Ik kom nog wel even vertellen hoe het was!

Bedankt voor de hulp dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven