Online iets kopen: hoe lang wachten?

donderdag 4 augustus 2011 om 21:49
Op de betreffende website staat: "Wegens persoonlijke omstandigheden kan het momenteel langer duren dan u van ons gewend bent voordat de bestelling wordt verstuurd. Wij vragen u om uw begrip en geduld, en zullen zo snel mogelijk de bestellingen verwerken. Zodra uw bestelling is gepost ontvangt u hiervan per e-mail bericht. Onze excuses voor dit vervelende ongemak."
Dat stond er nog niet op toen ik mijn bestelling deed. Ik heb nog nooit eerder iets online gekocht en ik maak me een beetje zorgen of dit wel betrouwbaar is.
Dat stond er nog niet op toen ik mijn bestelling deed. Ik heb nog nooit eerder iets online gekocht en ik maak me een beetje zorgen of dit wel betrouwbaar is.
donderdag 4 augustus 2011 om 21:53

donderdag 4 augustus 2011 om 22:12
Cute Cotton, uit Almere. Hun producten werden in een ander topic wel positief besproken, maar daar werd verder niet vermeld of ze er lang op hadden moeten wachten.
Waarschijnlijk maak ik me druk om niks, het is gewoon dat je nooit wat online bestelt en dan zenuwachtig wordt als het er niet met een paar dagen is. Ik wacht nu drie weken, ik weet niet of dat lang is of niet.
Waarschijnlijk maak ik me druk om niks, het is gewoon dat je nooit wat online bestelt en dan zenuwachtig wordt als het er niet met een paar dagen is. Ik wacht nu drie weken, ik weet niet of dat lang is of niet.
donderdag 4 augustus 2011 om 22:31
Drie weken vind ik persoonlijk heel erg lang! Zeker omdat ze op de site melden dat het ongeveer drie werkdagen duurt. Zo te zien zijn ze ook niet aangesloten bij thuiswinkelkeurmerk of zoiets. Das niet zo mooi.
Zijn ze (waarschijnlijk 1 iemand?) op vakantie ofzo?
Als ik jou was zou ik zeker een mailtje sturen.
Zijn ze (waarschijnlijk 1 iemand?) op vakantie ofzo?
Als ik jou was zou ik zeker een mailtje sturen.