Entertainment alle pijlers

Deadly women

05-08-2011 00:02 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Bah wat vreselijk dat iemand zulke dingen kan doen met die lieve baby'tjes! Ik vind het heel naar maar kan toch niet stoppen met kijken...
Ik heb een keer een aflevering gezien. Daarin zag je o.a. een groep tienermeisjes een vriendin doodmartelen en een ander meisje schoolkinderen beschieten vanuit haar slaapkamer.

Daarna de andere afleveringen niet meer gekeken, ik vind het een akelige serie.
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat dat ziekenhuis eigenlijk zo relatief laat ingreep.
quote:katrien_duck schreef op 05 augustus 2011 @ 00:06:

Ik heb een keer een aflevering gezien. Daarin zag je o.a. een groep tienermeisjes een vriendin doodmartelen en een ander meisje schoolkinderen beschieten vanuit haar slaapkamer.

Daarna de andere afleveringen niet meer gekeken, ik vind het een akelige serie.He bah. Ja het is een akelige serie maar het is ook wel weer fascinerend om te zien hoe harteloos en berekenend mensen kunnen zijn. Dingen die ik me gewoon echt niet kan voorstellen..
Ik kijk ook. Het is shockerend hoe intens slecht sommige mensen zijn. Gisteren een vrouw die niet allleen twee partners had vergiftigd om zo verzekeringsgeld op te strijken, ze sloot ook een verzekering af op haar eigen zeventienjarige zoon. Die probeerde ze ook te vergiftigen, waardoor hij gedeeltelijk verlamd raakte en met zware ijzeren beugels om zijn benen moest strompelen. Maar hij had niet door waarom hij zo ziek was. Vervolgens ging ze met hem varen en liet hem opzettelijk verdrinken, door die loodzware beugels om zijn benen had hij geen schijn van kans. Echt heel heftig maar echt gebeurd.
Jézus.. hoe haal je het in je hoofd?

Ik ga nu slapen want ben moe maar ga volgende keer wel weer kijken denk ik..
Te akelig.... Blij dat ik in bed lig.
Tomatensoep, ik keek ook omdat ik al de hele avond TLC keek.

Maar met die babytjes vond het echt te erg.

Ik ben weggezapt. Beter ook niet dat soort dingen kijken voor het slapen gaan...
Op welke zender komt dit en wanneer? Elke dag?
Ik kijk bewust niet naar dat soort afleveringen. Blij er veel te lang van slag over. Krankzinnig.
Ik heb geen motto.
quote:VivaPepsi schreef op 05 augustus 2011 @ 00:54:

Op welke zender komt dit en wanneer? Elke dag?Op TLC.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind het juist een fascinerende serie. Maar dit soort onderwerpen vind ik sowieso heel interessant.
Ja ik vind het ook fascinerend maar ook doodeng. Brr.
Ik vind de documentaires over de patholoog-anatoom Michael Baden op SBS6 ook zo geweldig.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 augustus 2011 @ 08:29:

[...]

Op TLC.En op ID discovery
Is ID Discovery ook in Amsterdam via UPC te zien? Ik weet niet op welk kanaal die zou moeten zitten.
ID komt 1 september bij UPC
Ik neem ze allemaal op.

Vind het fascinerend. Google vaak nog even om foto's van de echte daders te zien en eventueel nog wat meer info te krijgen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja, dat doe ik ook!

Geweldig dat deze zender er ook bij komt.
quote:calvijn1 schreef op 05 augustus 2011 @ 13:29:

Ik neem ze allemaal op.

Vind het fascinerend. Google vaak nog even om foto's van de echte daders te zien en eventueel nog wat meer info te krijgenIk vind het ook fascinerend en ik google na de aflevering ook nog even.
quote:theodoor schreef op 05 augustus 2011 @ 12:51:

ID komt 1 september bij UPCDan kan je ook naar Woman behind bars kijken en naar rijke beroemd en machtig alle maal programma's over moordenaars , ik baal alleen erg van de presentators ze zijn zo bevooroordeeld :puke:
http://www.youtube.com/watch?v=96POc3qNQwU

Dit is ook een leuk programma
Ja ik google ook!
Is het ook nog op een herhaling te zien?

Vandaag werd ik halverwege het programma weer wakker. Een beetje gemist wat dat donkere meisje/vrouw had gedaan. Vond het apart dat die ene man en 2 miljoen mensen en de paus hadden getekend voor haar en dat ze nu dus levenslang heeft ipv de doodstraf. Alleen gemist wat ze had gedaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven