Contacten in Doetinchem e.o.!!

23-07-2011 18:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik ben Natascha, 24 jaar en kom uit Doetinchem. Ik woon hier al lang, maar zou graag meer mensen uit deze omgeving willen leren kennen! Oorspronkelijk kom ik uit Arnhem, maar woon nu al sinds mijn 11e in Doetinchem. Ik woon sinds ruim een jaar samen, werk in Zutphen en hou van muziek, festivals, gezelligheid, sporten en de stad ingaan.

Graag zou ik meer contacten willen opdoen met meiden welke, net als ik, opzoek zijn naar meer contacten en houden van zowel een zinnig gesprek op zijn tijd als geouwehoer! Samen stappen, ergens wat drinken of gewoonweg een stuk (hard)lopen kunnen hierin aan de orde zijn, elkaar beter leren kennen kan natuurlijk bij verschillende gelegenheden!

Groetjes Natascha
Eey ik weet niet of je mij kent mijn naam is ellemieke ben 25 en heb op het ludger gezeten in doetinchem heb jij daar ook niet opgezeten ?
Hi Natascha,

Ik kwam net je oproep tegen en ik ben zelf ook opzoek naar nieuwe contacten..

Ik kom zelf niet uit Doetinchem, maar woon dicht in de buurt.

Ben 24 jaar en zit de laatste tijd met het "probleem" dat ik graag leuke dingen wil doen, maar niemand tijd heeft/maakt. Veel hebben een relatie of inmiddels andere interesses. Ik zie dat jij nog wel van uitgaan e.d. houdt, dus dat spreekt me wel aan! ;)

Als het je leuk lijkt kunnen we elkaar wat beter leren kennen.. Misschien eerst via de mail o.i.d.?

Ik hoor het wel van je!

Groetjes "Hope"
Hoi Hope, dat lijkt me een goed idee! Mijn mailadres is: z_natascha@hotmail.com.

Ben benieuwd naar wat je doet qua werk enzo, waar je woont, naar je interesses en je

echte naam!

Groetjes Natascha
Heey we zitten dus allemaal met 'hetzelfde' probleem ;) haha

Is het niet leuk om een keer met zn drieeen wat af te spreken? aangezien we allemaal uit de buurt komen.

Groetjes!
Nou wat grappig! Daar zat ik dus net aan te denken aangezien ik gezien heb dat Natascha ook op jou oproep gereageerd heeft!
Hebben jullie ook msn toevallig?

Praat wat makkelijker ;) haha

Anders kan het ook wel via mail..

Groetjes!
Mijn emailadres is: priscilla_t83@hotmail.com
Hallo dames,

Ook ik ben opzoek naar nieuwe vriendinnen!

Ik kom ook uit de omgeving Doetinchem.

Is het goed dat ik jullie toevoeg op MSN?

Groetjes, Beau

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven