akelige beer bij blog
zondag 7 augustus 2011 om 19:00
Akelige beer? Ik vind hem er juist zo knuffelig uit zien! Ik woon in Canada en beren kom ik hier regelmatig tegen tijdens het paardrijden en fietsen.. ook lopen ze gewoon langs de weg. Vorige keer wilde ik even uit de auto stappen om een goede foto te maken, mijn vriend zei, ben je helemaal GEK geworden, het is een beer!! Toch maar in de auto blijven zitten haha..
zondag 7 augustus 2011 om 19:08
quote:groentsoep2 schreef op 07 augustus 2011 @ 19:06:
Ik was behoorlijk teleurgesteld. Speciaal de blog aangeklikt om weer es een mooi eng spinnenbeest te kunnen ontwaren, krijg ik een slome beer te zien. Balen.Tsja je kunt niet alles hebben in het leven.
Ik was behoorlijk teleurgesteld. Speciaal de blog aangeklikt om weer es een mooi eng spinnenbeest te kunnen ontwaren, krijg ik een slome beer te zien. Balen.Tsja je kunt niet alles hebben in het leven.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 7 augustus 2011 om 19:30
quote:Djuuls04 schreef op 07 augustus 2011 @ 19:08:
Haha, ik heb het topic over die akelige spin geopend. Veel mensen die reageerden vonden me een aansteller maar stiekem kregen toch heel wat mensen de kriebels van die spin.Ik ook hoor, maar jij was mij net een slag voor
Haha, ik heb het topic over die akelige spin geopend. Veel mensen die reageerden vonden me een aansteller maar stiekem kregen toch heel wat mensen de kriebels van die spin.Ik ook hoor, maar jij was mij net een slag voor
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.