akelige beer bij blog
zondag 7 augustus 2011 om 19:37
zondag 7 augustus 2011 om 19:40
quote:Conundrum schreef op 07 augustus 2011 @ 19:15:
In hemelsnaam... wélke tanden ?
Deze pareltjes (klikken op eigen risico ):
http://www.viva.nl/2011/08/02/tandarts- ... ie-sinany/
In hemelsnaam... wélke tanden ?
Deze pareltjes (klikken op eigen risico ):
http://www.viva.nl/2011/08/02/tandarts- ... ie-sinany/
zondag 7 augustus 2011 om 19:40
quote:Conundrum schreef op 07 augustus 2011 @ 19:31:
Zelf heb ik geen angsten voor dieren, maar wel voor hoogte.
Eigenlijk meer diepte.
Als ik een docu kijk met fantastisch mooie bergen en de camera laat dan een heel mooi shot zien vanaf de berg naar beneden, dan krijg ik het benauwd.
Op bezoek gaan bij iemand die in een gallerijflat woont hoger dan de derde verdieping ? Sorry, alleen als je me op komt halen en mij langs de muur laat lopen. Of de afstand tot de voordeur moet zo kort zijn, dat ik het met een sprintje kan redden en dan moet de voordeur wel al openstaan. Geen begroeting bij de voordeur, dat kan wel in de gang en de deur moet heeeel snel dicht.
Reeel ? Nuh niet echt.
But i don't care.
Als iemand me dan voor angsthaas gaat uitmaken, dan heb je aan mij een slechte.
Een vriendin van mij heeft een muizenangst, maar zij vindt mijn diepte-angst belachelijk, totdat ik zei; dat ik haar voor haar verjaardag wel een muisje wilde geven. Toen snapte ze het.
Iedereen heeft recht op zijn eigen angst.
(De discussie of het een angst is, die een goed leven in de weg staat, laat ik voor wat het is)
Yeaaaaaaah Jeeeeej helemaal mee eens.
Zelf heb ik geen angsten voor dieren, maar wel voor hoogte.
Eigenlijk meer diepte.
Als ik een docu kijk met fantastisch mooie bergen en de camera laat dan een heel mooi shot zien vanaf de berg naar beneden, dan krijg ik het benauwd.
Op bezoek gaan bij iemand die in een gallerijflat woont hoger dan de derde verdieping ? Sorry, alleen als je me op komt halen en mij langs de muur laat lopen. Of de afstand tot de voordeur moet zo kort zijn, dat ik het met een sprintje kan redden en dan moet de voordeur wel al openstaan. Geen begroeting bij de voordeur, dat kan wel in de gang en de deur moet heeeel snel dicht.
Reeel ? Nuh niet echt.
But i don't care.
Als iemand me dan voor angsthaas gaat uitmaken, dan heb je aan mij een slechte.
Een vriendin van mij heeft een muizenangst, maar zij vindt mijn diepte-angst belachelijk, totdat ik zei; dat ik haar voor haar verjaardag wel een muisje wilde geven. Toen snapte ze het.
Iedereen heeft recht op zijn eigen angst.
(De discussie of het een angst is, die een goed leven in de weg staat, laat ik voor wat het is)
Yeaaaaaaah Jeeeeej helemaal mee eens.
zondag 7 augustus 2011 om 19:41
Ik schreef van de week aan de Mod Overig dat ik mij af vroeg of "Flikker toch op" algemeen mag op het forum. Een blogster van Viva schreef dat en ik betwijfel of het geaccepteerd wordt als ik dat tegen de mod zeg. Ik wed van niet. Maar ik kreeg niet eens antwoord erop.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 7 augustus 2011 om 19:44
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 augustus 2011 @ 19:41:
Ik schreef van de week aan de Mod Overig dat ik mij af vroeg of "Flikker toch op" algemeen mag op het forum. Een blogster van Viva schreef dat en ik betwijfel of het geaccepteerd wordt als ik dat tegen de mod zeg. Ik wed van niet. Maar ik kreeg niet eens antwoord erop.Op zich snap ik je wel, maar dit ging toch om de titel van een programma? Als je het in die context leest is het anders dan als je het tegen een mod zegt.
Ik schreef van de week aan de Mod Overig dat ik mij af vroeg of "Flikker toch op" algemeen mag op het forum. Een blogster van Viva schreef dat en ik betwijfel of het geaccepteerd wordt als ik dat tegen de mod zeg. Ik wed van niet. Maar ik kreeg niet eens antwoord erop.Op zich snap ik je wel, maar dit ging toch om de titel van een programma? Als je het in die context leest is het anders dan als je het tegen een mod zegt.
tsja.....