Fiasco afscheid date
maandag 8 augustus 2011 om 11:25
Ik zou het ook gewoon laten gaan. Denk dat je er te vol bent op gedoken, en dat er nog niet sprake kan zijn van vriendschap na 2 dates en wat smsjes. Aangezien jij hem leuk vindt, maar hij jou niet, zal dat geen gelijkwaardige vriendschap worden met dezelfde verwachtingen. Ik zou het dan ook nu afkappen, ook al is het jammer.
maandag 8 augustus 2011 om 11:32
maandag 8 augustus 2011 om 11:35
Misschien wel maud, maar daar heb je nu inderdaad van geleerd. Wie weet hebben die smsjes wel iets in je aangewakkerd. Het voelt immers goed om geliefd te zijn.
Zou hier ook lering uit trekken, en dit achter je laten als je het kunt. Denk zelf ook dat het niet echt zin heeft om nog iets te doen aan deze situatie.
Zou hier ook lering uit trekken, en dit achter je laten als je het kunt. Denk zelf ook dat het niet echt zin heeft om nog iets te doen aan deze situatie.
maandag 8 augustus 2011 om 11:46
Misschien was jij voor hem wel de 6e date of zo, weet jij veel. Uit eigen ervaring weet ik dat er een hoop players op het net zitten, die net zo makkelijk van date wisselen als van schoenen bij wijze van spreken. En sommigen weten precies hoe ze hun date moeten bespelen (met smsjes, dingen zeggen die jij horen wil)
Maar idd, je leert ervan. En hap niet te snel, vele mannen pikken dit soort dames er zo uit. Je hebt ervan geleerd, gooi het over je schouder en verder wens ik je succes in datingland!
Maar idd, je leert ervan. En hap niet te snel, vele mannen pikken dit soort dames er zo uit. Je hebt ervan geleerd, gooi het over je schouder en verder wens ik je succes in datingland!
maandag 8 augustus 2011 om 11:48
Joh, het kan toch zijn dat toen de eerste euforie voorbij was, je toch niet zo leuk bleek als hij dacht? Omdat je iemand beter leert kennen?
Je hoeft toch niet na 1 date (of meerdere) voor eens en voor altijd iemand leuk/aardig/mooi/geil te vinden? Je kunt toch van gedachten veranderen naar mate je meer over iemand te weten komt?
En dat is in het echte leven niet anders dan internetdaten.
Even zuchten en weer doorgaan.
Je hoeft toch niet na 1 date (of meerdere) voor eens en voor altijd iemand leuk/aardig/mooi/geil te vinden? Je kunt toch van gedachten veranderen naar mate je meer over iemand te weten komt?
En dat is in het echte leven niet anders dan internetdaten.
Even zuchten en weer doorgaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 8 augustus 2011 om 11:55
Perfectsense: ja zo klinkt het wel, alsof hij een player kan zijn. Toch was hij juist degene die wanneer er even geen contact was, zich zorgen maakte of ik nog wel 'verder' wilde met het contact. Hij gaf ook aan eerder al dat hij heel eerlijk is en nooit iemand iets voor zou willen liegen. Gezien een ervaring van hem uit het verleden waarbij hij op zijn tenen heeft gelopen voor een relatie en zij uiteindelijk vreemd ging. Ach, ik verander er inderdaad niks aan. Ik ben er vooral verbaasd over dat mensen zo kunnen omslaan van de een na de andere date in wel of geen klik voelen. Zelf heb ik daar vaak langer de tijd voor nodig om zo'n beslissing te maken. En het geeft voor mij stof tot nadenken wat er dan niet goed is gegaan. Gekke is dat ik niet zo happig ben, maar eerder gereserveerd. Heb weleens teruggekregen van iemand, dat die daar juist onzeker van werd. Het is ook nooit goed, haha.
maandag 8 augustus 2011 om 12:21
Ik hoor zelfs wel eens dat mensen 2 maanden aan het daten zijn en hele liefdesverklaringen krijgen, en dan ineens patsboem is het over en voelde de ander toch geen klik.
Sommige mensen zijn blijkbaar nogal gepassioneerd ofzo. Ze menen het op dat moment wel, maar het kan ook zomaar over zijn.
En een kus in een bericht, of leuke complimenten zijn overigens nog geen liefdesverklaringen hoor...
Sommige mensen zijn blijkbaar nogal gepassioneerd ofzo. Ze menen het op dat moment wel, maar het kan ook zomaar over zijn.
En een kus in een bericht, of leuke complimenten zijn overigens nog geen liefdesverklaringen hoor...
maandag 8 augustus 2011 om 12:37
Welcome in te real internetdating world. Het waren maar 2 dates, dus waar maak je je eigenlijk druk om?
Dit soort dingen zijn aan de orde van de dag als je je met internetdating bezig gaat houden.
Je hebt er in ieder geval van geleerd om niet gelijk hotel de botel te worden van een paar leuke SMS-jes.
Dus next.
Dit soort dingen zijn aan de orde van de dag als je je met internetdating bezig gaat houden.
Je hebt er in ieder geval van geleerd om niet gelijk hotel de botel te worden van een paar leuke SMS-jes.
Dus next.
maandag 8 augustus 2011 om 12:42
Wat nou excuses aanbieden. Hij biedt jou toch óók geen excuses aan voor het feit dat hij allerlei smsjes stuurt die je het idee geven dat het wel wat wordt?
Ook het 'vrienden' blijven is geen optie. In mijn ervaring wordt dat nooit wat, omdat je toch verwachtingen blijft houden.
Ook het feit dat je zegt dat je net uit een relatie komt, is veelzeggend. Misschien ben je er gewoon nog niet aan toe om iets nieuws te beginnen.
En dat verhaal over geen 'klik' voelen, tja..... Dan wil je toch niet vaker op een date met die man?
Een sms is zó geschreven en mensen verzinnen wel vaker wat. Misschien had hij iemand anders op het oog en was jij leuk in de tussentijd. Laat je niet gebruiken.
Neem de tijd om erachter te komen wat jij zoekt in een man en ga dan op mannenjacht, succes ermee
Ook het 'vrienden' blijven is geen optie. In mijn ervaring wordt dat nooit wat, omdat je toch verwachtingen blijft houden.
Ook het feit dat je zegt dat je net uit een relatie komt, is veelzeggend. Misschien ben je er gewoon nog niet aan toe om iets nieuws te beginnen.
En dat verhaal over geen 'klik' voelen, tja..... Dan wil je toch niet vaker op een date met die man?
Een sms is zó geschreven en mensen verzinnen wel vaker wat. Misschien had hij iemand anders op het oog en was jij leuk in de tussentijd. Laat je niet gebruiken.
Neem de tijd om erachter te komen wat jij zoekt in een man en ga dan op mannenjacht, succes ermee
maandag 8 augustus 2011 om 12:53
Het waren inderdaad maar 2 dates. Toch vind ik het typisch dat iemand na de eerste date zegt, "ik hoop echt dat we contact houden, want ik vind je veel te leuk". En er dan na een tweede date naar buiten komt, dat hij geen klik voelt. En in de tussentijd was er dan wel voldoende aangewakkerd om het idee te krijgen dat er meer in zit.
Voor mij rijmt dat niet met elkaar, vandaar kennelijk het gekwetste gevoel waar ik impulsief naar gehandeld heb.
Het is ook meer dat ik me afvraag of het mijn gereserveerdheid is die dit heeft aangewakkerd of iets anders. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer.
Voor mij rijmt dat niet met elkaar, vandaar kennelijk het gekwetste gevoel waar ik impulsief naar gehandeld heb.
Het is ook meer dat ik me afvraag of het mijn gereserveerdheid is die dit heeft aangewakkerd of iets anders. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer.
maandag 8 augustus 2011 om 12:55
Weet precies hoe je je voelt, balen! Maar laten gaan, echt, zou me niet verlagen. Wordt echt niets, geloof me.. Als hij aangeeft dat er geen klik is, aanvaarden hoe moeilijk en tegenstrijdig dan ook. Heb het ook paar x meegemaakt dat ze je allerlei lieve dingen smsen, mailen etc en dan ineens is het over! Ik denk dat ze het doen om te voelen dat ze je kunnen krijgen. Vervelende lui en moeilijk voor te stellen als je zelf niet zo bent.
Internetdating is een hele snelle harde wereld, dus als je er verder in wilt realiseer je dat dan. Uiteraard zijn er ook gewoon leuke mannen die normaal doen, maar het is gewoon makkelijk en snel scoren voor bepaalde types.
Van mij hoeft het niet meer, maar je kan uiteraard zo ineens de goeie tegenkomen!
En betreft het écht niet teveel op jezelf, ik deed dat ook, dacht echt dat er wat mis was met me haha. Die lui hebben gewoon teveel aanbod via dat Internet
Internetdating is een hele snelle harde wereld, dus als je er verder in wilt realiseer je dat dan. Uiteraard zijn er ook gewoon leuke mannen die normaal doen, maar het is gewoon makkelijk en snel scoren voor bepaalde types.
Van mij hoeft het niet meer, maar je kan uiteraard zo ineens de goeie tegenkomen!
En betreft het écht niet teveel op jezelf, ik deed dat ook, dacht echt dat er wat mis was met me haha. Die lui hebben gewoon teveel aanbod via dat Internet
maandag 8 augustus 2011 om 12:57
@Wifra. Een vriendschap zie ik ook niet zitten, dat heb ik hem wel duidelijk gemaakt. Uiteindelijk is dat ook niet het uitgangspunt van internetdaten. Het is inderdaad veelzeggend dat ik net uit een relatie kom en dan dit. Dit geeft voor mij ook aan, waarom ik nog te kwetsbaar ben om die zgn onzekerheid van daten aan te gaan.
maandag 8 augustus 2011 om 13:27
Tja....het lijkt wel normaal te zijn, dit soort dingen. Ik voel me ook altijd flink genaaid als iemand mijn interesse meer "aanwakkert" met allerlei sms-jes etc. Dan vind je diegene wel aardig maar ach...en als hij dan veel interesse toont, denk je: "Oh, hij vindt mij wel heeel leuk, wat leuk!" en dan ga je iemand ook leuker vinden....en dat ie dan vervolgens zegt dat er geen klik is/niet verliefd etc. Ik vind dat bijna gewoon iemand in de zeik nemen. Zoek dan niet zoveel contact als je nog niet die klik voelt, zak hooi! Hij manoeuvreert jou in een positie dat jij je gaat gedragen zoals je hebt gedaan, alleen omdat je je in de zeik genomen voelt en hier gefrustreerd over bent. Dat is waarom je zo overdreven reageert. Niks excuses maken, laat die vent barsten en..vriendschap? Waarom in vredesnaam? Na 2 dates? Zit je zo verlegen om nieuwe vrienden die bovendien nog zo labiel zijn als wat? Ff doorbijten, zijn nummer en alle info in je telefoon wissen (inclusief jouw en zijn sms-jes) en verder gaan.
maandag 8 augustus 2011 om 13:28
quote:Lisbeth__Salander schreef op 08 augustus 2011 @ 13:05:
Die heeft iemand anders ontmoet die hij leuker vindt.
Dat gevoel heb ik er ook over.
Maar betrek dit niet op jezelf, er loopt ergens wel een hele leuke man rond die jou graag beter wil leren kennen, en die daar wel op een eerlijke manier voor gaat.
Die heeft iemand anders ontmoet die hij leuker vindt.
Dat gevoel heb ik er ook over.
Maar betrek dit niet op jezelf, er loopt ergens wel een hele leuke man rond die jou graag beter wil leren kennen, en die daar wel op een eerlijke manier voor gaat.
maandag 8 augustus 2011 om 13:33
quote:Marsepeintje schreef op 08 augustus 2011 @ 13:27:
Tja....het lijkt wel normaal te zijn, dit soort dingen. Ik voel me ook altijd flink genaaid als iemand mijn interesse meer "aanwakkert" met allerlei sms-jes etc. Dan vind je diegene wel aardig maar ach...en als hij dan veel interesse toont, denk je: "Oh, hij vindt mij wel heeel leuk, wat leuk!" en dan ga je iemand ook leuker vinden....en dat ie dan vervolgens zegt dat er geen klik is/niet verliefd etc. Ik vind dat bijna gewoon iemand in de zeik nemen. Zoek dan niet zoveel contact als je nog niet die klik voelt, zak hooi! Hij manoeuvreert jou in een positie dat jij je gaat gedragen zoals je hebt gedaan, alleen omdat je je in de zeik genomen voelt en hier gefrustreerd over bent. Dat is waarom je zo overdreven reageert. Niks excuses maken, laat die vent barsten en..vriendschap? Waarom in vredesnaam? Na 2 dates? Zit je zo verlegen om nieuwe vrienden die bovendien nog zo labiel zijn als wat? Ff doorbijten, zijn nummer en alle info in je telefoon wissen (inclusief jouw en zijn sms-jes) en verder gaan.Helemaal mee eens!!!
Tja....het lijkt wel normaal te zijn, dit soort dingen. Ik voel me ook altijd flink genaaid als iemand mijn interesse meer "aanwakkert" met allerlei sms-jes etc. Dan vind je diegene wel aardig maar ach...en als hij dan veel interesse toont, denk je: "Oh, hij vindt mij wel heeel leuk, wat leuk!" en dan ga je iemand ook leuker vinden....en dat ie dan vervolgens zegt dat er geen klik is/niet verliefd etc. Ik vind dat bijna gewoon iemand in de zeik nemen. Zoek dan niet zoveel contact als je nog niet die klik voelt, zak hooi! Hij manoeuvreert jou in een positie dat jij je gaat gedragen zoals je hebt gedaan, alleen omdat je je in de zeik genomen voelt en hier gefrustreerd over bent. Dat is waarom je zo overdreven reageert. Niks excuses maken, laat die vent barsten en..vriendschap? Waarom in vredesnaam? Na 2 dates? Zit je zo verlegen om nieuwe vrienden die bovendien nog zo labiel zijn als wat? Ff doorbijten, zijn nummer en alle info in je telefoon wissen (inclusief jouw en zijn sms-jes) en verder gaan.Helemaal mee eens!!!