societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Yep, coole gadgets zijn niet mijn core business, maar als er geld mee te verdienen valt, ben ik geïnteresseerd.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Kan iemand me effe een schop onder mijn kont geven?? Wilde nacht gehad, weinig te slapen, maar lig nu nog in bed te meuren en D-day komt steeds dichterbij!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een huisdier aangeschaft voor ons landhuis;

japie
@Idalee

heb 2 dozen nectarines gehaald.... mmmm...

kaasjes had ik nog.

chocola niet gehaald. Had nog wel nougat lolly's met chocola eromheen.
Wat is de D-day?
*schopt elfje uit haar nest*

Leuk beestje, die Japie! Wordt mijn grootste vriend.

Lekker nectarines!
Ik heb net in de site van een asiel gekeken. Wat zijn die poesjes schattig! Ik smelt helemaal.
Nemo is welkom bij ons. Ik lag net in bad, maar hij mag er ook gebruik van maken Mefs in bad
Hihi, smelt jij van katten, mefs? Bezint eer ge begint... Haarballen, haar op de bank, krabben aan de bank, in de glasgordijnen hangen. Kattenbak verschonen, met kattengrind sjouwen, gemiauw de hele dag, muizen in huis...
Oke Elf, hou je vast, daar komt ie, SCHOP

Ik ga ook ff boodschappen doen, neem ik die chocola wel mee

Mefs, niet naar het asiel kijken! Zo meteen heb je er 1 in huis. Begin maar met Japie, kijken hoe dat gaat.
De mijne zijn geen kletskousen, ligt een beetje aan het ras. Krabben doen ze op de mat of buiten en ik heb silica grit, dat weegt niks. Daarnaast is de koningin te mooi om muizen te vangen en de jongeling te wild. Wat ze wel doen, verliefd kopjes geven, waken (grommen naar de postbode), tv kijken (animal planet), balletjes apporteren, overal in kruipen, kasten, wasmachine, vaatwasser, handtas en vooral mooi zijn.
Grommen naar de postbode?
We zitten alweer bijna op de 3000!
Echt Idalee???

Er is ooit een leuke titel voorbijgekomen; Goede butlers, slechte butlers, wie stemt voor???

D-day is verhuisdag!
Joh, dat ging weer rap zeg! Ik vind 3000 eigenlijk ook veel te weinig... Moeten we weer verhuizen.

Butlers, begin maar weer met inpakken.
Ik stem voor!
We hebben nog 210 reacties te gaan..............
Overigens heeft de OP wel de ongenodigden buiten de deur gehouden
Dat was ook wel even nodig zeg! Wat een gewalg was dat zeg! Ik ben blij dat die OP geholpen heeft, in combinatie met staffen en klikken bij de mods.
Wat ben ik moe zeg! Nog even wat losse eindjes aan elkaar knopen en dan eindelijk naar huis... Tot laters.
Poes gromt naar postbode, werklui, glazenwassers, madame is erg waaks. Ben op weg naar huis, eten en dan verder werken, bleeehhh.
Ik heb nog steeds geen fuque gedaan! Ga nu ook iets ondernemen!
Ach wel nee Elfje, vandaag is doe-s-ff-niks-dag. James, steek de haard aan, schenk ons een kopje thee in en zet de stoofpot vast op. Straks komen Mrs en Dickens thuis, ze zijn doodop en willen een voeten massage. Als ik jou was zou ik maar mijn best doen, anders mag je niet mee naar goede butlers, slechte butlers (maar maak je geen zorgen, na vannacht doe ik wel een goed woordje voor je)
Mefsmeid vraagt, papa, heb je een vriendinnetje op je werk? Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik naar hem. Ik heb geen vriendinnetje, zegt mefsman. Jaha, je hebt wel een vriendinnetje, staat mefsmeid erop. Ik heb collega's op mijn werk, geen vriendinnetjes, zegt ie. En hoe heet je vriendinnetje? vraagt ze door. Mijn collega? vraagt mefsman. Nehee, je vriendinnetje. Op dat moment kon ik mijn lach bijna niet inhouden. Ze heet ..., zegt mefsman. Zie je wel, je hebt een vriendinnetje! zegt mefsmeid.

Volgens mij heeft ze bij de CIA een cursus ondervragen gevolgd.
wwhooowww gheghe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven