societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
quote:idalee schreef op 08 augustus 2011 @ 21:01:

We zijn wel lekker multi culti hier he, volgens mij is Elfje de enige NL-er en die woont in het buitenlandIk ben ook 100% NL, maar niet van die radiozender.
quote:idalee schreef op 08 augustus 2011 @ 21:01:

We zijn wel lekker multi culti hier he, volgens mij is Elfje de enige NL-er en die woont in het buitenlanden toch hebben alle opa's en oma's de NL nationaliteit: wat mij dan ook weer een autotoon maakt (al zegt mijn spiegel heel wat anders)
Da-Lee-I

Wou je daarom DS spreken?
Ja janejane, dit soort dingen houden me wakker. Ik heb ook expres niet gereageerd op het topic, wat een kolerewijf!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wat grappig, en ben je hier opgegroeid?
Nee! ik wilde DS even vertellen dat we 3 van zijn kamermeisjes hebben uitgeleend. Je weet hoe moeilijk hij daar over kan doen..
quote:mrsstanleywalker schreef op 08 augustus 2011 @ 20:59:

Ik hoop zo dat het hele ranzige verhaal verzonnen is, ik heb er serieus slecht van geslapen. Die dingen moet ik niet lezen voor het slapen gaan.

Digibeet, wat heb jij interessante roots. Ik ben van Vlaamse afkomst, wel een Nederlandse vader, maar die heeft ook weer Vlaamse voorouders.ik moet ff zoeken want mijn naam is belgisch Vlaams maar misschien bestond België toen nog niet
Damn, mijn spiegelbeeld zegt autochtoon en toch ben ik allochtoon. Ach ja. Oh ja, DS! Hoe staat het met de deukenkwestie?
quote:mrsstanleywalker schreef op 08 augustus 2011 @ 21:05:

Ja janejane, dit soort dingen houden me wakker. Ik heb ook expres niet gereageerd op het topic, wat een kolerewijf!

Ik heb ook erg getwijfeld of ik mijn verhaal zou doen, maar heb het toch gedaan, evenals BGB.

Stel dat het toch waar is, wat ik niet hoop, dan wilde ik TO laten inzien hoe verwarrend dit kan zijn voor een meisje van 16.
yep, geen dag in het buitenland gewoond
best gezellig hier

:onderwijl de eieren aan het splitsen
Dat vind ik heel moedig van jou en BGB. Ik hoop dat ze daardoor tot inkeer komt en die vent buiten hoekt. Wat een slecht excuus voor een moeder. Is ze nog teruggekomen op het topic?
quote:digibeet schreef op 08 augustus 2011 @ 21:08:

[...]

ik moet ff zoeken want mijn naam is belgisch Vlaams maar misschien bestond België toen nog nietJeutje ben je al zo oud! Ik dacht echt dat ik de oudste was hier met mijn 92
nope
Ik heb wel in het buitenland op school gezeten, maar daar was ik eveneens een allochtoonse. Stomme Hollander, domme Belg, kaaskop...
Nee, Mrs tot nog toe niet, maar goed, misschien werkt ze overdag.

Ik heb gewoon nog 2 weken vrij, de luxe van het onderwijs.
nee ze is niet meer terug gekomen. Voor een moeder is het natuurlijk heel erg om te horen dat ze niet goed voor haar dochters hoort, maar het is wel nodig dat iemand dat haar zegt. Misschien zelfs beter op een forum dan IRL. Hopelijk onderneemt ze iets, vind het echt een heel rare situatie en ze klonk zo labiel als Brutus die probeert te koorddansen
Heerlijk DoubleJane, en heb je al plannen? t Gaat hier de hele week regenen, dus pas op
Zo labiel als Brutus die probeert te koorddansen...
Mrs hoe heet die vogel van Thekla ook weer? Die er met Gordon vandoor ging?
Ik ga me even met Mason vermaken. Hij wil met zijn tractors spelen... en ik ook eigenlijk wel. tot over een uurtje, dan slaapt de kleine rakker weer.
Igorrrrr, rrrr moet je laten rollen. Hoezo, is ie weg bij Gordon?
quote:idalee schreef op 08 augustus 2011 @ 21:20:

Heerlijk DoubleJane, en heb je al plannen? t Gaat hier de hele week regenen, dus pas op

Ben begin juli 2 weken naar Texel geweest. Onze oude auto wilde niet meer naar Frankrijk.Ik heb het nog vriendelijk gevraagd, maar het zweet brak 'm uit bij het idee...

Over 2 weken start ik op een nieuwe school, heb er nu al zin in.
mag ik zappen?

aan wie moet ik dat vragen?
Ik ga even een break nemen voor Bones

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven