societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Oeh spannend, het basisonderwijs?

Texel is mooi, daar zou ik ook wel weer eens naartoe willen. Auto's moeten ook met pensioen. Maar mocht je er weer eens verlegen om zitten, leen gerust 1 van onze wagens met chauffeur, als je de koets, trein of heli prefereert maken we daar geen probleem van.

Mrs? Laat je Mason wel met die mooie tractors dan? Niet weer voor jezelf houden he!
Je mag gewoon zappen. Ik zit samen met Mason toch met een tractor te spelen op Stan's buik. Die moest nodig omgeploegd worden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik werk en forum meestal tegelijk, van mij mag je ook zappen, als je maar opschiet met die spekkoek! Straks zijn Elfje, Khe, Nerd en Dickens hier en die hebben hem zo voor je neus weggekaapt en dan is er niks over voor kleine ikke. Het leven is zo moeilijk als je maar 2,6 cm bent
bedankt dames: ik ga intussen een beetje vi loeren

het schiet op met die spekkoek; ik ben heel handig met de combi oven.........
Nee, Idalee, voortgezet onderwijs.

Ik ga Nederlands geven aan de onderbouw van het VMBO, daarnaast een studie om mijn bevoegdheid te halen.

Kom oorspronkelijk uit de zorg, maar moest stoppen met de zorg aan het bed wegens fysieke problemen. Daarna op kantoor van een thuiszorgorganisatie gewerkt, maar dat bedrijf ging failliet.

Thuiszitten is niks voor mij en de rest van mijn leven ongeschoold werk doen ook niet en het onderwijs trok me toch al.

Viavia in het onderwijs beland, ziektevervanging en vanwege mijn competenties gevraagd om op deze school te komen werken.
jane2:

cool, ik heb in maart mijn bevoegdheid gehaald bij de VU (sk)

welke opleiding ga je doen?
Zei iemand spekkoek? Dat lust ik wel. We hebben gasten, zie ik, welkom. Ben gestopt met werken, zat alles verkeerd in te voeren en raakte de brief van de eeuw kwijt door jongeling die, geintrigeerd door de beweging bovenop mijn laptop dook. Bones is een herhaling, Clapton en Cream staan nu op, mooi.
pas op: heet!

:zet een dampende spekkoek op tafel
Blaren op tong! Pandan of gewoon?
quote:Dickens schreef op 08 augustus 2011 @ 21:55:

Blaren op tong! Pandan of gewoon?uhhhh?
Aangenaam Dickens. Ik ken deze Bones nog niet, niet verklappen hoe het afloopt hè!
auw! hij is echt heet!

Wat fijn dat je dan nu toch iets hebt gevonden Jane, maar je hebt ook pech gehad daarvoor, eerst afgekeurd en dan een failliet bedrijf.

sk= scheikunde?
Digibeet ik ga de lerarenopleiding doen bij Windesheim op aanraden van werkgever. Heb wel leservaring, maar niet heel veel. Heb hiervoor lesgegeven aan delinquente jongeren. Doorgaans met forse gedragsstoornis.
Idalee what doesn't kill you makes you stronger! En ik ben wel een vechter, dat scheelt..
Groene, pandan, spekkoek of gewoon bruin. Zal niks verklappen over Bones. Leuk jane, Nederlands
Zo weer even achter mijn pc in de reclametijd.

Wat een geklungel op zo'n smartphone!

Kan iemand me het toilet even wijzen?Die koffie laat zich voelen.
iemand nog slagroom?
gewoon bruin, die andere: daar ben ik niet zo dol op
Lekker slagroom en doe mij maar die groene!
geef het recept maar, dan bak ik die ook wel

Windesheim staat goed aangeschreven, hoor ik

veel succes, wel zwaar: baan en opleiding

ik weet daar alles van
Leraren opleiding? Dat heb ik ook gedaan, maar geen van haar in mij die denkt weer aan die giechelende verwende meiden en apathisch en onbeschofte jongens kinderen les te geven.

*neemt een spekkoek en gaat met haar cobra's spelen
Heel leuk Nederlands. Je mag mij ook verbeteren, ik doe nogal eens wat fout door mijn Vlaamse achtergrond en Brabants dialect volgens mij...
Mason is weer helemaal hyper. Vandaag of morgen stort dat antieke wiegje in elkaar met hem er in. Ik probeer hem nu te negeren, als ik hem aankijk of geluid maak, lacht ie heel duivels en stampt met zijn beentjes echt keihard tegen de zijkant van het wiegje. Ik hoorde net al iets gevaarlijk kraken...
Ai, nou dan mag ie m zelf ook weer in elkaar zetten. Kijk, ik ben tenminste een strenge Lmoeder

Ik wil roze spekkoek met groene slagroom, is dat er ook? Je hebt er altijd weer 1 tussen zitten die moeilijk moet doen

Mefs, jij zwwait toch een keer met je stafje en al die kinders zijn versteend?

Leuk delinquente jongeren, dat was ik vroeger ook. Mensen waar iets mis mee is, ik hou er van, die zijn tenminste eerlijk
Hallo is het hier gezellig...

Hebben de nieuwe dames nog opdrachten uitgevoerd?

Heeft James al aan Jane het toilet gewezen? Zit Lisa niet al op het toilet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven