societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
maandag 8 augustus 2011 om 21:28
Oeh spannend, het basisonderwijs?
Texel is mooi, daar zou ik ook wel weer eens naartoe willen. Auto's moeten ook met pensioen. Maar mocht je er weer eens verlegen om zitten, leen gerust 1 van onze wagens met chauffeur, als je de koets, trein of heli prefereert maken we daar geen probleem van.
Mrs? Laat je Mason wel met die mooie tractors dan? Niet weer voor jezelf houden he!
Texel is mooi, daar zou ik ook wel weer eens naartoe willen. Auto's moeten ook met pensioen. Maar mocht je er weer eens verlegen om zitten, leen gerust 1 van onze wagens met chauffeur, als je de koets, trein of heli prefereert maken we daar geen probleem van.
Mrs? Laat je Mason wel met die mooie tractors dan? Niet weer voor jezelf houden he!
maandag 8 augustus 2011 om 21:30
maandag 8 augustus 2011 om 21:46
Nee, Idalee, voortgezet onderwijs.
Ik ga Nederlands geven aan de onderbouw van het VMBO, daarnaast een studie om mijn bevoegdheid te halen.
Kom oorspronkelijk uit de zorg, maar moest stoppen met de zorg aan het bed wegens fysieke problemen. Daarna op kantoor van een thuiszorgorganisatie gewerkt, maar dat bedrijf ging failliet.
Thuiszitten is niks voor mij en de rest van mijn leven ongeschoold werk doen ook niet en het onderwijs trok me toch al.
Viavia in het onderwijs beland, ziektevervanging en vanwege mijn competenties gevraagd om op deze school te komen werken.
Ik ga Nederlands geven aan de onderbouw van het VMBO, daarnaast een studie om mijn bevoegdheid te halen.
Kom oorspronkelijk uit de zorg, maar moest stoppen met de zorg aan het bed wegens fysieke problemen. Daarna op kantoor van een thuiszorgorganisatie gewerkt, maar dat bedrijf ging failliet.
Thuiszitten is niks voor mij en de rest van mijn leven ongeschoold werk doen ook niet en het onderwijs trok me toch al.
Viavia in het onderwijs beland, ziektevervanging en vanwege mijn competenties gevraagd om op deze school te komen werken.
maandag 8 augustus 2011 om 21:52
Zei iemand spekkoek? Dat lust ik wel. We hebben gasten, zie ik, welkom. Ben gestopt met werken, zat alles verkeerd in te voeren en raakte de brief van de eeuw kwijt door jongeling die, geintrigeerd door de beweging bovenop mijn laptop dook. Bones is een herhaling, Clapton en Cream staan nu op, mooi.
maandag 8 augustus 2011 om 22:22
Mason is weer helemaal hyper. Vandaag of morgen stort dat antieke wiegje in elkaar met hem er in. Ik probeer hem nu te negeren, als ik hem aankijk of geluid maak, lacht ie heel duivels en stampt met zijn beentjes echt keihard tegen de zijkant van het wiegje. Ik hoorde net al iets gevaarlijk kraken...
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 8 augustus 2011 om 22:44
Ai, nou dan mag ie m zelf ook weer in elkaar zetten. Kijk, ik ben tenminste een strenge Lmoeder
Ik wil roze spekkoek met groene slagroom, is dat er ook? Je hebt er altijd weer 1 tussen zitten die moeilijk moet doen
Mefs, jij zwwait toch een keer met je stafje en al die kinders zijn versteend?
Leuk delinquente jongeren, dat was ik vroeger ook. Mensen waar iets mis mee is, ik hou er van, die zijn tenminste eerlijk
Ik wil roze spekkoek met groene slagroom, is dat er ook? Je hebt er altijd weer 1 tussen zitten die moeilijk moet doen
Mefs, jij zwwait toch een keer met je stafje en al die kinders zijn versteend?
Leuk delinquente jongeren, dat was ik vroeger ook. Mensen waar iets mis mee is, ik hou er van, die zijn tenminste eerlijk