The never ending question nr. 82
maandag 8 augustus 2011 om 17:04
maandag 8 augustus 2011 om 18:14
Jep... Buuf denkt hier altijd zomaar naar binnen te lopen. Heel nieuwsgierig. Nu doet ze 't niet meer bij mij. Maar wel bij vriend als ie alleen thuis is. Anders belt ze wel aan. En overbuurman heeft een bus. Zet ie vaak zo neer dat ik meteen niets meer kan zien buiten. Sux. En achterburen hebben waslijn op de schuur, was afhalen duurt altijd uren, zodat ze ff lekker bij ons naar binnen kunnen loeren. Maar verder geen burenruzies of wat dan ook, rustig straatje.
Waar heb je spijt van?
Waar heb je spijt van?
maandag 8 augustus 2011 om 23:55
quote:Twisted schreef op 08 augustus 2011 @ 23:24:
Nee, nooit (gelukkig).
Wat vind je van de Lipton ice tea reclames met Hugh Jackman? Ik vind deze leuk. Het dansen icm de Bollywood muziek. Vind het een hoge feelgood factor hebben.
De nieuwe Lipton Ice Tea reclames met Hugh Jackman van 2011 vind ik minder.
Wat zou je nog willen bereiken in je leven?
Nee, nooit (gelukkig).
Wat vind je van de Lipton ice tea reclames met Hugh Jackman? Ik vind deze leuk. Het dansen icm de Bollywood muziek. Vind het een hoge feelgood factor hebben.
De nieuwe Lipton Ice Tea reclames met Hugh Jackman van 2011 vind ik minder.
Wat zou je nog willen bereiken in je leven?
dinsdag 9 augustus 2011 om 10:03
Ik zou wel een eigen dagcentrum voor mensen met ass op willen zetten. Met mijn eigen begeleidingswijze en veel positiviteit en mogelijkheden. Maar niet heel realistisch, dus m'n tweede wens is een goede moeder worden. Oh en 30kg afvallen! Heb de verwijskaart voor diëtist gekregen en vanaf 1 september ga ik bezig dat doel te behalen! Zit nu steeds te fantaseren hoe het is als ik slank ben.. Denk dat veel dingen makkelijker worden!
Wat heb jij van thuis meegekregen wat je zelf ook heel belangrijk vindt?
Wat heb jij van thuis meegekregen wat je zelf ook heel belangrijk vindt?
dinsdag 9 augustus 2011 om 10:42
Dat mijn ouders mij niet genoeg vrij hebben gelaten om mijn eigen pad te ontdekken. Via een omweg ben ik er wel gekomen, maar het was beter geweest als ze mij niet zo hadden "beschermd". Ik voelde mij pas vrij toen ik (rond mijn 30e pas) mijn eigen keuzes ging maken in het leven, zonder hun goedkeuring daarbij nodig te hebben.
Waar ging de laatste droom over die je je kan herinneren?
Waar ging de laatste droom over die je je kan herinneren?
dinsdag 9 augustus 2011 om 11:14