Robot stofzuiger
dinsdag 9 augustus 2011 om 12:49
In een ander onderwerp (schoonmaken) zei iemand (Captain_Obvious) dat zij thuis een robot stofzuiger hadden ivm huisdieren. Nu ken ik die van een jaar of 10 geleden en toen hadden die dingen veel kinderziektes en waren ze dus niet echt ideaal in gebruik. Ik heb me er verder nooit meer in verdiept maar nu ik het zag langskomen, vroeg ik me af hoe het er tegenwoordig mee staat. Ik ben dus benieuwd naar gebruikerservaringen.
dinsdag 9 augustus 2011 om 14:16
quote:Captain_Obvious schreef op 09 augustus 2011 @ 13:57:
[...]
Dat is het enige 'nadeel': hij doet er langer over dan jijzelf. Ik denk zo'n 20-25 minuten over mijn woonkamer. Die is niet heel erg groot. Maar goed, a) je bent er meestal toch niet bij en b) zelf ben je er niet de tijd aan kwijt, dus ach... als dat het ergste is Ja, persoonlijk zou ik hem aan het werk zetten als ik de deur uit ga.
[...]
Dat is het enige 'nadeel': hij doet er langer over dan jijzelf. Ik denk zo'n 20-25 minuten over mijn woonkamer. Die is niet heel erg groot. Maar goed, a) je bent er meestal toch niet bij en b) zelf ben je er niet de tijd aan kwijt, dus ach... als dat het ergste is Ja, persoonlijk zou ik hem aan het werk zetten als ik de deur uit ga.
woensdag 10 augustus 2011 om 14:46
woensdag 10 augustus 2011 om 16:01
quote:Eefje1979 schreef op 10 augustus 2011 @ 14:58:
En voor die 350 euri hoef je nooit meer zelf aan de bak. Zag dat ze ook zo'n robot dweil hebben. Die moet je er dan gewoon achteraan laten hobbelen...Ja, dat klopt, maar ik weet uit ervaring van anderen dat die veel nieuwer is en dus veel meer kinderziektes heeft. Daar moet je dus nog ff (een paar jaar denk ik) op wachten.
En voor die 350 euri hoef je nooit meer zelf aan de bak. Zag dat ze ook zo'n robot dweil hebben. Die moet je er dan gewoon achteraan laten hobbelen...Ja, dat klopt, maar ik weet uit ervaring van anderen dat die veel nieuwer is en dus veel meer kinderziektes heeft. Daar moet je dus nog ff (een paar jaar denk ik) op wachten.