Robot stofzuiger

09-08-2011 12:49 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een ander onderwerp (schoonmaken) zei iemand (Captain_Obvious) dat zij thuis een robot stofzuiger hadden ivm huisdieren. Nu ken ik die van een jaar of 10 geleden en toen hadden die dingen veel kinderziektes en waren ze dus niet echt ideaal in gebruik. Ik heb me er verder nooit meer in verdiept maar nu ik het zag langskomen, vroeg ik me af hoe het er tegenwoordig mee staat. Ik ben dus benieuwd naar gebruikerservaringen.
quote:Captain_Obvious schreef op 09 augustus 2011 @ 13:57:

[...]

Dat is het enige 'nadeel': hij doet er langer over dan jijzelf. Ik denk zo'n 20-25 minuten over mijn woonkamer. Die is niet heel erg groot. Maar goed, a) je bent er meestal toch niet bij en b) zelf ben je er niet de tijd aan kwijt, dus ach... als dat het ergste is Ja, persoonlijk zou ik hem aan het werk zetten als ik de deur uit ga.
quote:Cateautje schreef op 09 augustus 2011 @ 14:16:

[...]

Ja, persoonlijk zou ik hem aan het werk zetten als ik de deur uit ga.Die van mij zet dus zichzelf aan het werk
Nou dames (en evt heren), ik hoop dat ik voorlopig jullie genoeg info heb gegeven, ik ga even lekker de stad in, sta straks weer voor jullie klaar als Roomba-helpdesk!
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 17:41
Reden: daarom
% gewijzigd
quote:Captain_Obvious schreef op 09 augustus 2011 @ 14:18:

Nou dames (en evt heren), ik hoop dat ik voorlopig jullie genoeg info heb gegeven, ik ga even lekker de stad in, sta straks weer voor jullie klaar als Roomba-helpdesk! Bedankt!
quote:yasuko schreef op 09 augustus 2011 @ 14:20:

[...]

Bedankt!Ben er weer hoor, brand maar los
Wat kost zo'n ding dan? Lijkt me wel super handig!
http://www.irobot.com/nl/ ... OXpqIbQwqoCFcSDDgodpWO-6w
Uit de stilte maak ik op dat iedereen massaal:

a) een robotstofzuiger is gaan kopen

of b) extra is gaan werken om een robotstofzuiger te kunnen betalen?
of c) alle vragen zijn inmiddels al (meerdere keren) gesteld (en beantwoord, waarvoor dank)
quote:GiB schreef op 10 augustus 2011 @ 14:40:

of c) alle vragen zijn inmiddels al (meerdere keren) gesteld (en beantwoord, waarvoor dank)

Nou oké dan. Ik werd er alleen even aan herinnerd, want ik zat thuis en de stofzuiger ging uit zichzelf aan het werk. Vandaar.
nou ik moet zeggen die van 350 valt me mee qua prijs. Had eerlijk gedacht dat ze vanaf 1000 euro zouden gaan ofzo
dat zou je een nadeel kunnen noemen: als de stofzuiger start, moet ik aan het viva-forum denken.
quote:GiB schreef op 10 augustus 2011 @ 14:52:

dat zou je een nadeel kunnen noemen: als de stofzuiger start, moet ik aan het viva-forum denken.

Haha ja

@eefje: ja valt op zich best mee toch?
En voor die 350 euri hoef je nooit meer zelf aan de bak. Zag dat ze ook zo'n robot dweil hebben. Die moet je er dan gewoon achteraan laten hobbelen...
quote:Eefje1979 schreef op 10 augustus 2011 @ 14:58:

En voor die 350 euri hoef je nooit meer zelf aan de bak. Zag dat ze ook zo'n robot dweil hebben. Die moet je er dan gewoon achteraan laten hobbelen...Ja, dat klopt, maar ik weet uit ervaring van anderen dat die veel nieuwer is en dus veel meer kinderziektes heeft. Daar moet je dus nog ff (een paar jaar denk ik) op wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven