contact
maandag 8 augustus 2011 om 14:45
Ik heb het volgende probleem:
Ik spreek al een tijdje met een jongen af. Hij heeft gezegd dat hij gevoelens voor mij heeft, en ik heb ook gevoelens voor hem. Nadat hij de laatste keer wegging heeft hij gezegd; ik zie je snel. Daarna hebben we nog contact gehad. Alleen nu hoor ik opeens niks meer, ik heb hem zelf wel geprobeerd te bellen (maar nam niemand op) en gesmst. Tot nu toe geen reactie.
Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken?
Ik spreek al een tijdje met een jongen af. Hij heeft gezegd dat hij gevoelens voor mij heeft, en ik heb ook gevoelens voor hem. Nadat hij de laatste keer wegging heeft hij gezegd; ik zie je snel. Daarna hebben we nog contact gehad. Alleen nu hoor ik opeens niks meer, ik heb hem zelf wel geprobeerd te bellen (maar nam niemand op) en gesmst. Tot nu toe geen reactie.
Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken?
maandag 8 augustus 2011 om 14:55
1,5 week geleden was de laatste afspraak. Daarna 1 dag geen contact gehad. Maar daarna smste hij gewoon. Ik heb hem niet meer op FB of andere sociale dingen gezien, maar daar maakt hij ook weinig gebruik van. Hij werkt wel veel.. & ik heb nu vanaf woensdag niks meer gehoord terwijl ik wel contact met hem heb opgezocht.
maandag 8 augustus 2011 om 15:23
Jaa ik heb ook zeker niks meer laten horen, en ben dit ook niet meer van plan om nog wel te gaan doen! Alleen ik vind het beetje vreemd, ken hem sinds mei? en ga sinds die tijd eigenlijk ook al met hem om? hij is pas op vakantie geweest met vrienden en heeft toen ook van zich laten horen. Zou een beetje respectloos zijn om niks meer te laten horen. Heb ook via sms laten weten, dat als hij geen contact meer wilde ook eerlijk tegen me kon zijn.
Iniedergeval bedankt voor je reactie!
Iniedergeval bedankt voor je reactie!
dinsdag 9 augustus 2011 om 16:07
Hij is sowieso niet op vakantie. Hij is namelijk al geweest, en ging maar 1 keer.. En toen liet hij wel gewoon wat horen. Hij is 20, even oud als mij! Hij is nu wss veel aan het werk, maar normaal smst hij dan in pauze of iets. Ik vind beetje raar allemaal.. Eigenlijk zou ik is moeten kijken als ik met een ander nummer bel van iemand anders wat er dan gebeurd. Maar is ook beetje kinderachtig om zoiets te doen/ bedenken.. Ik weet het gewoon echt niet
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:58
het is duidelijk genoeg denk ik hij is gewoon 1van die losers die niet eerlijk durfen zijn .tja als je het perse wil weten bel hem en vraag het .of je laat zelf niks meer horen .
ik heb zoiets ongeveer meegemaakt maar hij maakte een smoesje via sms de reden waarom wij het weekend niet bij elkaar konden zijn .wat voor mij genoeg zei ik heb alleen sms gedaan en gezegd of hij geen betere smoes kon verzinnen .
ik heb zoiets ongeveer meegemaakt maar hij maakte een smoesje via sms de reden waarom wij het weekend niet bij elkaar konden zijn .wat voor mij genoeg zei ik heb alleen sms gedaan en gezegd of hij geen betere smoes kon verzinnen .
dinsdag 9 augustus 2011 om 20:21
Ik heb al geprobeerd te bellen, maar neemt niemand op. Ik kwam toevallig vandaag een vriend van hem tegen en heb het een beetje aan hem gevraagd, maar hij had hem al ff niet meer gesproken omdat hij veel werkt. Waarschijnlijk ziet hij hem vanavond bij het sporten, hij zou het is aan hem vragen. Dus ben benieuwd.. verwacht er niks meer van, maar misschien iets meer duidelijkheid!
woensdag 10 augustus 2011 om 20:37
Jaa het komt nu zeker van 1 kant, terwijl dit eerst zeker niet zo was!! Hmm mijn telefoon stond eerst op anoniem zonder dat ik dit eigenlijk wist, dus miss verwacht hij dan al dat ik het ben.. Maar kan het wel proberen, en anders nog genoeg mannen! Alleen het voelt nu ff kut.. Iniedergeval bedankt voor het reageren!