WhatApp

08-08-2011 20:08 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje: ik heb zelf geen whatsapp (ook geen smartphone), en nou kreeg ik gisteren een sms van iemand die me uitnodigde om te whatsappen. Is dat berichtje specifiek naar mij verstuurd door degene of wordt zoiets automatisch verstuurd naar alle contactpersonen van die persoon. FF belangrijk om te weten;)
Als je deze app download dan kan je al je contacten uit je telefoon uitnodigen, maar ook specifiek iemand uitnodigen...
Ik moet dat handmatig doen..dus de persoon in mijn contacten lijst aanklikken om de standaard sms te versturen met de uitnodiging.
Hmmm dus het kan allebei zijn geweest..
Ik zie in mijn whatsapp nergens de optie om al mijn contacten in 1 keer uit te nodigen..misschien kan dat alleen als je net de app gedownload hebt en moet je het daarna 1 voor 1 doen??

Weet je of diegene al langer whatsapp heeft?

Hoop je dat diegene je specifiek uitgenodigd heeft?
Haha ja dat hoop ik. Ga er toch van uit dat hij(:P) al lang Whatsapp heeft, want hij heeft ook al lang een smartphone. Dan kom je er toch niet nu pas achter dat dat bestaat lijkt me.
Bel eens om het te vragen
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Nog iemand die me dit kan vertellen?
Hoezo? Geloof je het antwoord dat je al gekregen hebt niet?
Om whatsapp te gebruiken hoef je geen smartphone te hebben hoor.
nou ik lees verschillende antwoorden...
quote:redhead25 schreef op 09 augustus 2011 @ 13:58:

nou ik lees verschillende antwoorden...Het is heel eenvoudig. Accepteer die uitnodiging en vraag het hem zelf! Hij is de enige die jou kan vertellen wat zijn motivatie is....
.. aan jullie heb ik ook niks he:P natuurlijk ga ik het hem niet vragen. Heb gewoon een expert nodig op het gebied van Whatsappen.
dan accepteer je de uitnodiging en zeg je '' hey wat leuk, bedankt voor je uitnodiging, jij ook al aan de whats app ''
Hij moet 1 voor 1 contacten uitnodigen. Allemaal tegelijk gaat niet.
Het gaat me niet om het whatsappen, heb geen smartphone en op zo'n simpel telefoontje zal het toch niet handig zijn.

@Angel_: dus het is niet zo dat je als je het download je al je contacten tegelijk kunt uitnodigen of automatisch uitgenodigd worden?
Ik kan alleen een contact aanklikken en uitnodigen. Niet meerdere tegelijk.
Thanks allemaal voor de reacties. En Chantalo1984: hoe kun je dan zonder smartphone WhatsAppen??
quote:redhead25 schreef op 09 augustus 2011 @ 17:29:

Thanks allemaal voor de reacties. En Chantalo1984: hoe kun je dan zonder smartphone WhatsAppen??Omdat je telefoon helemaal niet smart hoeft te zijn, internet op je mobiel is voldoende...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven