Nog meer mensen met slech karma?

09-08-2011 20:11 239 berichten
Ik heb geconcludeerd dat ik slecht karma heb want al sinds de afgelopen 8 jaren is het life going downhill, ship going under the water bij mij.

Niks lukt ook al zet ik me voor 200%in.

Het beangstigd me.

Nog meer mensen die willen delen in deze pity party omdat ze slecht karma hebben?
OMG, daar ben je weer...

Mop, als je nou eens begint met kijken naar wat wel goed gaat ipv dat wat fout gaat te gaan zitten uitvergroten.
Ik denk op basis van wat jij hier inmiddels zoal hebt geschreven dat het geen kwestie is van 'bad karma' maar gewoon van een verkeerde levensinstelling en een negatieve levenshouding. Als je daar wat aan gaat doen, geef ik je op een briefje dat je positieve karma gaat krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Durf het bijna niet te zeggen, maar weet je dat er een fout in je topic titel staat?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 augustus 2011 @ 20:16:

Durf het bijna niet te zeggen, maar weet je dat er een fout in je topic titel staat?

Niet alleen daar

Meid, ik blijf het rot voor je vinden. Hee, heb je geen zin om eens een goed boek te lezen?
Helemaal eens met Nummerzoveel. Je onderschat de kracht van een positieve instelling en positief denken. Alleen maar blijven klagen en zwelgen in zelfmedelijden heeft absoluut geen zin. Daar kom je geen stap verder mee.

Geef jezelf een schop onder je kont en ga er wat aan doen, al dan niet met professionele hulp.
Zoals je hier (meestal niet) reageert, doe je dat ook IRL?
Nou, wil niet zeggen dat ik last heb van slechte karma. Maar alles gaat het laatste jaar downhill voor mij. En daarvoor ging het al niet veel beter. Eigenlijk komt mij nooit wat aanwaaien. En niet omdat ik een negatieve houding heb. Absoluut niet. Maar het wil gewoon niet vlotten... En word er op het moment helemaal gek van. Maar mij kun je geen zwartkijker noemen. Ik sla me er doorheen. Moet jij ook doen. Aan het einde van de tunnel is altijd licht.
Ik wil het best over karma hebben, maar kom je dan wel meepraten Cynthiao?
glas is halfvol of halfleeg
Ik wil best joinen in je pity party, maar mijn life gaat juist uphill. Jammer.
karma bestaat niet!!
quote:Avondzon schreef op 09 augustus 2011 @ 20:26:

Ik wil best joinen in je pity party, maar mijn life gaat juist uphill. Jammer.Good for you! Ik kom (hopelijk) met een slakkengang achter ja aan oke?
Ik heb je al eerder verteld hoe mijn leven (ongeveer) in elkaar steekt qua pech, ongeluk, ziekte en meer ellende. En ook wat ik doe om het leven toch wat aangenaam te houden. Maar daar reageerde je toen ook niet op, dus waarom zou ik nu weer mijn ziel en zaligheid bloot gaan leggen?

Waarschuwing: botte uitspraak in aantocht!

Cynthiao, jouw slechte karma bestaat niet. Je hebt pech. Misschien wel meer als de gemiddelde mens. En da's rot. Maar dat je leven er zo troosteloos uitziet heb je ècht aan jezelf te danken, als ik zo eens bekijk wat je hier op het forum allemaal geschreven hebt en hoe jij kennelijk in het leven staat.

Jij hebt geen slecht karma. Jij hebt een slechte instelling.
No such thing as Karma.

Wel wat je er in stopt aan negativiteit dat negativiteit eruit komt. Shit in, shit out. Gelukkig gaat dat ook op voor positiviteit. Het nadeel daarvan is dat je daarvoor proactief je anders op moet gaan stellen. En mensen die graag de schuld geven aan anderen en alles overkomt, vinden dat geen goed nieuws.
Met alle respect TO, zou ik jouw leven wel eens naast de gemiddelde forummer willen zetten en dan de shit in het leven eens in kaart brengen. Ik denk dat je er dan gemiddeld gezegend uitkomt.
quote:rozenstruikje schreef op 09 augustus 2011 @ 20:30:

No such thing as Karma.

Wel wat je er in stopt aan negativiteit dat negativiteit eruit komt. Shit in, shit out. Gelukkig gaat dat ook op voor positiviteit. Het nadeel daarvan is dat je daarvoor proactief je anders op moet gaan stellen. En mensen die graag de schuld geven aan anderen en alles overkomt, vinden dat geen goed nieuws.Wat een goeie omschrijving van karma
Wat betekent OMG en IRL?

Zou het aan mijn karma liggen dat ik dat dan net weer niet weet ?
quote:rozenstruikje schreef op 09 augustus 2011 @ 20:32:

Met alle respect TO, zou ik jouw leven wel eens naast de gemiddelde forummer willen zetten en dan de shit in het leven eens in kaart brengen. Ik denk dat je er dan gemiddeld gezegend uitkomt.

Stiekem waren dat ook mijn gedachten....

Ik denk altijd maar zo... Er zijn altijd mensen die het veel erger hebben dan ik...
Cynthiao, ik geloof zonder meer dat je veel narigheid op je pad hebt gekregen. Maar weet je, het helpt niet om daar over te blijven nadenken. Wat wel helpt is om te denken: wat wil ik nou en hoe ga ik dat voor elkaar krijgen?! Stapje voor stapje en dan kom ook jij er wel.
OMG: o my god

IRL: in real life
quote:Nelletje schreef op 09 augustus 2011 @ 20:22:

Helemaal eens met Nummerzoveel. Je onderschat de kracht van een positieve instelling en positief denken. Alleen maar blijven klagen en zwelgen in zelfmedelijden heeft absoluut geen zin. Daar kom je geen stap verder mee.

Geef jezelf een schop onder je kont en ga er wat aan doen, al dan niet met professionele hulp.Helemaal mee eens. Leer eens anders kijken in plaats van te zwelgen in zelfmedelijden.
Weet je cynthiao, ik geloof er geen moer meer van. Heb het idee dat je iedereen hier enorm zit te bedotten. Dat of je bent rijp voor de funny farm.
In een ander topic (1 van de vele) had je het net nog zo gezellig met je K3 staartjes. Camera stuk?
quote:Dickens schreef op 09 augustus 2011 @ 20:39:

Weet je cynthiao, ik geloof er geen moer meer van. Heb het idee dat je iedereen hier enorm zit te bedotten. Dat of je bent rijp voor de funny farm.Het een sluit het ander niet uit hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven