Nog meer mensen met slech karma?

09-08-2011 20:11 239 berichten
Ik heb geconcludeerd dat ik slecht karma heb want al sinds de afgelopen 8 jaren is het life going downhill, ship going under the water bij mij.

Niks lukt ook al zet ik me voor 200%in.

Het beangstigd me.

Nog meer mensen die willen delen in deze pity party omdat ze slecht karma hebben?
Tja batwom, daar heb je eigenlijk wel een punt.
Alle reacties Link kopieren
Batwom heeft wel vaker goede punten de laatste tijd. Valt me vaker op :-)
Twee keer batwom een veer in d'r reet steken is misschien beetje veel van het goede.....
quote:mikje schreef op 09 augustus 2011 @ 20:37:

OMG: o my god

IRL: in real lifeDank u dank u, ik zat toch echt te gissen in het Nederlands
Zo heb ik me eens heel hard afgevraagd waar de afkorting PODE voor stond.

Bleek Prinses Op De Erwt te zijn (een forumster). Tja kom daar maar eens op

Totaal offtopic maar ik vermoed dat TO niet dieper op de zaken in zal gaan. Dus dan mag ik wel offtopic.
quote:batwom schreef op 09 augustus 2011 @ 20:41:

In een ander topic (1 van de vele) had je het net nog zo gezellig met je K3 staartjes. Camera stuk?Dat waren maar drie dagen hé....een fase. Ze zal nu wel een andere fase hebben. Fame misschien?
Wie doet met mij een wedje of TO nog komt reageren? Ik zet 1000 virtuele IJslandse kronen in op niet...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Karma is a bitch,oftewel ""what goes around comes around""

Denk dat dat voor TO wel op gaat....
quote:Veronicas schreef op 09 augustus 2011 @ 20:28:

Jij hebt geen slecht karma. Jij hebt een slechte instelling.Zo. Topic kan gesloten worden.
quote:Hasse88 schreef op 09 augustus 2011 @ 20:56:

Wie doet met mij een wedje of TO nog komt reageren? Ik zet 1000 virtuele IJslandse kronen in op niet... Kan zomaar gebeuren hoor. Na een maand of 1,5.... 2....
Luister eens goed naar het nummer 'op straat' van Guus Meeuwis.
quote:pandapop schreef op 09 augustus 2011 @ 20:46:

Batwom heeft wel vaker goede punten de laatste tijd. Valt me vaker op :-)Wat lief, dankjewel
Weet je TO, onkruid vergaat niet, dus als het tegenzit denk daar dan aan .
quote:Moonlight82 schreef op 09 augustus 2011 @ 20:50:

Zo heb ik me eens heel hard afgevraagd waar de afkorting PODE voor stond.

Bleek Prinses Op De Erwt te zijn (een forumster). Tja kom daar maar eens op

Totaal offtopic maar ik vermoed dat TO niet dieper op de zaken in zal gaan. Dus dan mag ik wel offtopic.

Ik heb er maanden over gedaan om smilies in smsje te snappen. Deze bedoel ik dan: ;) of deze :O

Ik dacht aldoor dat die mensen last hadden van leesteken afwijking
quote:batwom schreef op 09 augustus 2011 @ 21:29:

[...]

Wat lief, dankjewel alstublieft!
quote:sunflower2011 schreef op 09 augustus 2011 @ 21:22:

Luister eens goed naar het nummer 'op straat' van Guus Meeuwis.Of naar Streets of London, van Ralph McTell, da's 't origineel. Mooi liedje!
quote:Janna_ schreef op 09 augustus 2011 @ 22:04:

[...]

Of naar Streets of London, van Ralph McTell, da's 't origineel. Mooi liedje!Of naar "I can't get no satisfaction" van de Stones.
Of naar No limit
ocynthia...
Je hebt geen bad karma. Zelf karma interesseert het geen moer wat je aan het doen bent.
cynthiao wie met zijn gezicht naar het verleden staat ,staat met zijn rug naar de toekomst .

ik weet hoe het voelt om steeds het ene ongeluk na het andere te krijgen ,en alles zwart is wat je ziet .

maar je kan je zelf daar in mee laten slepen of vechten voor het gene wat je wel heb .
quote:Matisse schreef op 09 augustus 2011 @ 22:29:

Je hebt geen bad karma. Zelf karma interesseert het geen moer wat je aan het doen bent.
Joh, als je genoeg karma opspaart mag je nog een keer!
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Mijn instelling is positief genoeg. Vandaar dat ik weiger om al te vaak in te gaan op inhoudloos gescheld op mij op dit forum.

Ik heb ooit het boek Positief denken van die Amerikaanse dominee waar ik nu de naam van kwijt ben, gelezen en heb zijn instelling over genomen.

Ik geloof in god en in zin hulp.

Maar.. ik ben ook een nuchtere atheneumprodukt met een nuchtere Hollandse instelling en als ik mijn leven van de afgelopen 10 jaren evalueer dan concludeer ik domweg dat mijn leven downhill gaat.

Dit feit probeer ik te verklaren omdat mijn instelling positief genoeg is, hetgeen blijkt uit mijn stelling dat hopen doet leven, en al verklarende mijn pech en leed en verdriet en ellende kom ik op slecht karma.

Jullie willen me toch niet zeggen dat enkel lijden aan een ongeneeslijke ziekte K met de dood voor ogen enkel mag doen spreken over slecht karma?
quote:cynthiao schreef op 11 augustus 2011 @ 10:17:

Mijn instelling is positief genoeg. Vandaar dat ik weiger om al te vaak in te gaan op inhoudloos gescheld op mij op dit forum.

Oh alsjeblieft zeg...

Genoeg mensen hebben met jou geprobéérd de dialoog aan te gaan over dit soort onderwerpen. Je reageert òf niet òf met hetzelfde liedje: dat je zo zielig bent en dat het maar niet verandert. Daar was weinig schelden bij hoor. En genoeg posts die alles behalve inhoudsloos te noemen zijn.

Maar daar ga je niet op in. Wat wil je dàn? Mensen die met je meehuilen? Die ga je hier niet vinden, mocht je dat nog niet duidelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven