Sommige dromen wel. In je slaap verwerk je veel dingen.
Maak je je zorgen om de (dreigende) nieuwe crisis?
I am surrounded by morons
Anoniem_55368
dinsdag 9 augustus 2011 om 13:44
Niet voor mezelf, ik red me wel, denk ik. Wel om mensen die het slechter hebben, hier, maar helemaal bijvoorbeeld in Afrika. Als wij klagen dat we minder hebben gaat er vast minder die kant op. Ik kan amper naar de beelden kijken, en voel me zo machteloos.
Als mensen die me erg dierbaar zijn veel verdriet of pijn hebben en ik (voor mijn gevoel) niks voor ze kan betekenen.
Erger jij je aan spel- en grammaticafouten op dit forum?
Anoniem_55368
dinsdag 9 augustus 2011 om 13:52
Haha *schaam* ja, wel een beetje. Ik 'doe zelf iets met taal', dus komt dat vanzelf, denk ik. Maar ik ben zelf ook niet perfect, taalkundig gesproken, en ik probeer het ook juist te laten gaan, hier op het forum.
Ik erger me er kapot aan en moet echt op mijn handen zitten om niet te gaan verbeteren. Hoe moeiliijk is het om even je reactie na te lezen of door de spellingscontrole te halen?
Heb jij een koophuis?
Anoniem_55368
dinsdag 9 augustus 2011 om 14:07
Ja, gelukkig wel. Moesten groter gaan wonen ivm baby.
Ben jij wel eens beledigd door reacties op dit forum?
Haha wel grappig trouwens dat we van het neverending question topic het waar niet waar topic aan t maken zijn
Common sense is not so common.
Voltaire
Anoniem_55368
dinsdag 9 augustus 2011 om 20:32
Nee, dat heb ik niet gedaan. Ik was heel bang voor een miskraam, en toen dat een beetje voorbij was was ik eigenlijk al zo ver dat het bijna geen zin meer had. Ik voel me daar nog wel een beetje bezwaard over.