Gezondheid alle pijlers

aankomen gewicht tips ??

09-08-2011 23:17 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik vroeg me af of iemand tips heeft om aan te komen ik ben 1,56 lang en weeg nu nog 48,5 ik was 51 klio voor dat ik in paasweeken spoed operatie kreeg, wil graag weer wat aankomen maar lukt mij niet met

Mijn gewonen eetpatroon dan val ik nog weer af

Liefs
Ik kan alleen als tips geven; meer koolhydraten,

Mijn vriendin at voor elke maatlijd een banaan. Tevens veel pasta's, aardappelen en brood.

Mijn pa eet nu ook extra eiwitten om wat aan te komen.
Dietist inschakelen, de eerste 4 uur worden vergoed vanuit de basisverzekering. Verwijzing gaat via je huisarts.

Ik zou niet zelf gaan klooien, maar hulp inroepen.
Accepteer je lichaam zoals die is. Eet gezond, sport, verzorg je lichaam goed. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Succes!
quote:blinkiebill schreef op dinsdag 09 augustus 2011 23:25 Accepteer je lichaam zoals die is. Eet gezond, sport, verzorg je lichaam goed. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Succes!Ook als je blijf afvallen lijkt me niet verstandig;)
Wat is daar niet verstandig aan? Als je blijft afvallen is er dan misschien meer aan de hand? Een medisch probleem? Een eetstoornis?
Katrien_duck

Ik zal eens vragen aan mijn huisarts bedankt voor je antwoord
Verwijzing naar diëtist hoeft sinds 1 aug niet meer perse via de huisarts, wel even bij je verzekering checken hoe dat bij hun zit. Ik weet dat bv de Friesland, waar ik bij zit, geen verwijzing nodig heeft om te vergoeden. Succes!
quote:blinkiebill schreef op dinsdag 09 augustus 2011 23:30 Wat is daar niet verstandig aan? Als je blijft afvallen is er dan misschien meer aan de hand? Een medisch probleem? Een eetstoornis?Nee schildklier is goed en eetstoornis al helemaal niet:)
Was je gewicht voor de operatie wel op peil en stabiel?
j
quote:zolder07 schreef op 09 augustus 2011 @ 23:31:

Verwijzing naar diëtist hoeft sinds 1 aug niet meer perse via de huisarts, wel even bij je verzekering checken hoe dat bij hun zit. Ik weet dat bv de Friesland, waar ik bij zit, geen verwijzing nodig heeft om te vergoeden. Succes!De mijne wel, dus vandaar dat het er staat.
Ja, daarom had ik ook even aangevuld dat t niet altijd perse nodig is. Anders moet je eerst weer afspraak bij de huisarts regelen, kan soms nogal een gedoe zijn. Maar zo is iedereen weer blij
Sluit me trouwens verder volledig bij Katrien_Duck aan dat het het verstandigst is om professionele hulp in te schakelen om op een verantwoorde manier aan te komen. Hoop dat je er wat aan hebt!
quote:blinkiebill schreef op 09 augustus 2011 @ 23:34:

Was je gewicht voor de operatie wel op peil en stabiel?ja zeker dat was goed 51 kilo was prima voor mij lengte..
check het vorige topic hierover. Heel veel tips te vinden!
quote:zolder07 schreef op 09 augustus 2011 @ 23:55:

Sluit me trouwens verder volledig bij Katrien_Duck aan dat het het verstandigst is om professionele hulp in te schakelen om op een verantwoorde manier aan te komen. Hoop dat je er wat aan hebt!Ik ook hoor, ik ga morgen ff bij huisarts langs. hoopte dat iemand hier ervaring mee had omdat meeste wat ik hier las was afvallen. in plaats van aankomen haha...
aankomen
Nee hoor, er lopen hier ook wel mensen rond met ervaring met aankomen (waaronder ikzelf). In het topic waar ik naar link kun je een heleboel verantwoorde tips vinden!
quote:_Webs_ schreef op 10 augustus 2011 @ 21:03:

Nee hoor, er lopen hier ook wel mensen rond met ervaring met aankomen (waaronder ikzelf). In het topic waar ik naar link kun je een heleboel verantwoorde tips vinden!ik zal eens even gaan lezen dankjewel voor je doorverwijzing.
Meer noten eten als tussendoortje. Avocado, vette vis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven