Wie heeft er een tip over PIP?

10-08-2011 22:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt! Ik ben op zoek naar Pip (Floral) servies, en heb al wel webwinkels gevonden maar ik wil het eigenlijk in een echte winkel kopen, zodat ik echt kan zien hoe groot het is en wat de kleuren zijn. Iemand ideeën waar ik dat kan kopen? Ik ga vrijdag naar Utrecht, dus daar zijn vast winkels die het verkopen!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
http://www.shopgids.nl/winkel/45/utrecht/keck-lisa
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Douwe Egberts winkel?
http://www.cookandco.nl/ Nieuwegein
Bijenkorf

Als ze het online hebben, hebben ze het vast ook wel in de winkel!
VenD
Uit welke regio kom je? In Noordwijk zit dames van de thee, die verkopen het ook.
Bedankt voor de tips! De V&D, Bijenkorf ga ik zeker even proberen. Keck en Lisa ken ik niet, maar ziet er leuk uit, dus dat is vast sowieso de moeite waard.

@ Tickel: Utrecht is voor mij de dichtstbijzijnde grote stad en ik heb helaas binnenkort geen tijd om naar Noordwijk te gaan...
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Geen tip waar je het kan kopen, maar wel een tip voor als je het servies compleet wil gaan maken. Ik heb een groot deel van het servies in de khaki kleur, en in die kleur zijn dus lang zoveel onderdelen niet gemaakt dan van de roze en blauwe. Zo is er geen theepot van te krijgen, geen melk en suiker stelletje, en das toch wel jammer
Hee bedankt Maroon! Nu is 't een cadeautje en wil de dame in kwestie niet het hele servies, maar het is wel iets om over na te denken natuurlijk.
De bijenkorf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven