slaapmasker
donderdag 11 augustus 2011 om 13:22
Ik ben op zoek naar een slaapmasker omdat ik anders veel te vroeg wakker word van het licht door mijn kamerraam heen.
Ik heb ze alleen tot nu toe nergens kunnen vinden terwijl ik er voorheen veel tegen kwam. Ik zoek er een die gewoon elastisch is die je dus niet moeilijk moet gaan vast knopen zeg maar.
Maar waar vind ik die? Expo is allemaal met touw en seksistisch bedoelt. Blokker, xenos heb ik niets kunnen vinden. Of ik zoek verkeerd. Elke keer als ik ga heb ik ook het geduld er niet voor om te wachten tot die mensen die daar werken tijd voor je hebben..
Dus wie heeft hier het antwoord voor mij waar ik die kan vinden?
Groetjes,alvast bedankt.
Ik heb ze alleen tot nu toe nergens kunnen vinden terwijl ik er voorheen veel tegen kwam. Ik zoek er een die gewoon elastisch is die je dus niet moeilijk moet gaan vast knopen zeg maar.
Maar waar vind ik die? Expo is allemaal met touw en seksistisch bedoelt. Blokker, xenos heb ik niets kunnen vinden. Of ik zoek verkeerd. Elke keer als ik ga heb ik ook het geduld er niet voor om te wachten tot die mensen die daar werken tijd voor je hebben..
Dus wie heeft hier het antwoord voor mij waar ik die kan vinden?
Groetjes,alvast bedankt.
donderdag 11 augustus 2011 om 13:48
donderdag 11 augustus 2011 om 13:56
Zolang Xenos nog allerlei vakantiespulletjes in de winkel heeft vind je die maskertjes er ook. Ze verkopen ze niet los maar in een plastic etuitje waar ook oordopjes inzitten en een onbreekbaar spiegeltje, misschien heb je ze daarom niet kunnen vinden. Ik heb laatst nog een nieuwe gehaald voor mijn moeder, haar gordijnen laten ook teveel licht door.
verba volant, scripta manent.
donderdag 11 augustus 2011 om 16:24
Ratteke dat is een lief gebaar van je. Maar heb er net 1 gehaald bij de tuinen. Fijn stofje inderdaad. En eens kijken hoe dat is met dat ontspanningsdeel die je warm moet maken. Geen idee hoe dat werkt.
Iemand idee? Want in kokend water is het nogal te warm om hem er uit te halen en daarna in het masker stofje te stoppen..
Bedankt allemaal
Iemand idee? Want in kokend water is het nogal te warm om hem er uit te halen en daarna in het masker stofje te stoppen..
Bedankt allemaal
vrijdag 12 augustus 2011 om 20:12
quote:zwitsal_nijntje schreef op 11 augustus 2011 @ 16:24:
Ratteke dat is een lief gebaar van je. Maar heb er net 1 gehaald bij de tuinen. Fijn stofje inderdaad. En eens kijken hoe dat is met dat ontspanningsdeel die je warm moet maken. Geen idee hoe dat werkt.
Bedankt allemaalGeen idee, maar mij lijkt een koel masker eigenlijk veel lekkerder.
Bedankt allemaalGeen idee, maar mij lijkt een koel masker eigenlijk veel lekkerder.