facebook probleem

11-08-2011 14:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje over facebook. Ik kan sinds vanochtend niet meer op de pagina komen, krijg een pagina met foutmelding:

Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer het opnieuw over enkele minuten.

Punt is, dat het geen algemene storing of iets dergelijks is. Ik wilde dus contact met ze opnemen, maar dat gaat.. je raadt het al: via facebook.

Is er iemand die dit ook heeft gehad of die een alternatief heeft om met ze in contact te komen? Ik kan dus ook niet uitloggen, krijg steeds deze melding als ik naar facebook ga.

Bedankt alvast!
Oh, dat had ik eerder vandaag ook. Nu probeer ik het, en kom ik gewoon weer op mijn pagina.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik merk nu wel dat ik niet een bericht kan posten, dus helemaal normaal is het nog niet. Denk dat er toch storing is.
@Elmervrouw bedankt! dat had ik gister dus ook al, dat ik niet op een reactie op mijn eigen prikbord kon reageren. Dan wacht ik maar even af of ik er straks weer op kan.
Ja ik had dat ook net.

Maar toen ik op een andere browser ging, kon ik wel aanmelden enzo? (op safari wel, firefox niet)

Hoi EV Bedankt vor je berichtje op fb
Hoi Yellow

Ik ga iig niet van browser veranderen. Ik wacht wel af tot het weer normaal werkt.
@yellowlove bedankt, krijg bij IE melding dat de site in onderhoud is, maar ja dat stelt me toch weer wat gerust
Gisteren kon ik geen nieuwe status toevoegen en net kon ik mijn ''nieuwe berichten'' niet openen... Dus er zal wel iets aan de hand zijn.

Ik kwam er afgelopen week trouwens achter dat facebook best veel van je in de gaten houdt! Ik logde in via een pc in het buitenland en kreeg allerlei testen om te controleren of ik wel echt was wie ik zei dat ik was... Bij thuiskomst bleek ik zelfs een mailtje te hebben met de mededeling dat iemand via een ander ip adres ingelogd was geweest op mijn acount (was ik dus zelf).
Heb ik ook! Kan er niet altijd op, het werkt traag, kan geen like doen op een video van iemand en wilde net die video posten maar ging ook niet... frustrerend!
Ja ze zijn facebook aan het verbeteren dus vandaar de storingen. Ik had het gister avond ook.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Wel vervelend maar ook wel weer fijn dat het dus niet aan mijn account ligt, hoop dat ze snel klaar zijn
hmm kan er nog steeds niet op.. meer mensen er nu last van?
Er is gedreigd door hackers dat ze 5 november facebook plat gaan leggen, dus zijn ze blijkbaar nu druk bezig met de beveiliging.

De hackers vinden dat facebook te veel gegevens van ons opslaat, te lang bewaard etc.

klik hier voor nieuwsbericht
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
@jas dank je Is ook wel zo eigenlijk, was laatst ook een docu over op tv. Ik was al een beetje benauwd omdat ik laatst ook bij die mensen van Pepper zat die openbaar gemaakt werden door die "hackers".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven