Wat is je Fetish?

13-05-2011 19:03 46 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Als alleen opgestoken haar je seksueel opwindt, dan is dat een fetisj. Als het een deel is, waarvan je niet opgewonden raakt, maar wel van de vrouw in zijn geheel (omdat je op haar lichaam valt, of omdat jij vindt dat zij een leuke uitstraling heeft), zou ik opgestoken haar geen fetisj willen noemen.

Ook als een vrouw zegt dat ze op donker haar valt, is dat een voorkeur van haar, maar daarmee is ze nog geen haarfetisjist.
World of Warcraft: Legion
quote:Saaar schreef op 13 mei 2011 @ 23:17:

Ik heb de film thuis

Bowie vind ik tegenwoordig zelfs nog een smakelijk hapje!

[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... C24JQJrrcX[/img]Ik heb van een paar mensen gehoord dat ik wel wat op David Bowie lijk, maar volgens mijn zus lijk ik het meest op Jim Carrey. Vind ik toch een mooier compliment :-)
quote:hans66 schreef op 06 augustus 2011 @ 16:36:

Of het een fetisj is of niet, maar ik vind een lange tong bij een vrouw sexy. Het is niet allesoverheersend (ik vind andere eigenschappen ook aantrekkelijk; en het is niet echt een obsessie want ik denk daar niet constant aan). Ik leest weleens dat tongfetisjisten aan een ander vragen of die zijn of haar tong uit wil steken, maar zover ga ik niet. Dat vind ik weer te afwijkend.

Als ik een lange tong wil zien, kijk ik op het internet of ik steek voor de spiegel mijn eigen lange tong uit.Kijk je wel uit voor de tanden dan?
Wat bedoel je?
Vrouwenmetgrotevoeten :p
Ik heb geen voetenfetisj, hoor. Of het moet om een schop in mijn achterwerk gaan.
quote:hans66 schreef op 09 augustus 2011 @ 17:03:

Wat bedoel je?Gezien je afkeer van een rij foute tanden.
...
quote:Cernunnos schreef op 11 augustus 2011 @ 14:23:

is plasseks een fetish?Niet als de nood hoog is !
Men spreekt van een fetisj ("fetish" = Engelse spelling) als je alleen maar klaar kan komen indien je een sexueel ongebruikelijk deel van het lichaam van je partner of een ongebruikelijk "voorwerp" vast hebt en/of hebt "bemind" tijdens of voor de geslachtsgemeenschap. Er aan denken tijdens de geslachtsgemeenschap valt, denk ik, ook in die categorie.

Voorbeelden: voetfetisj (= meest voorkomend), al of niet in combinatie met nylonfetisj, haarfetisj, handenfetisj, leerfetisj, fietszadelfetisj, latexfetisj. Een "borstenman" heeft geen fetisj, omdat borsten zeer veel voorkomend is als opwindend deel van het lichaam (van de vrouw).
Maar valt een tongfetisj daar ook onder? Een lange tong bij een vrouw kan erg sexy zijn. Ik werd vrij diep getongzoend, en dat is erg opwindend.

Maar de tong wordt gebruikt voor diverse seksuele handelingen. De tongfetisjisten zien dat wel als een fetisj. Er zijn sites die daarover gaan. Ik verberg mijn fetisj overigens wel; niemand die het weet.
Androgyne mannen inderdaad Bowie hoort daar ook bij, hiernog een fan!
quote:manikshamanik schreef op 06 augustus 2011 @ 17:29:

Valt opgestoken haar ook onder fetisjes? Ik vind het vaak wel kinky; beetje klein slank wijffie met lange haartjes in 'n knotje op d'r hoofdje KnotJE, hoofdJE, haarTJES..... Acute droogstand......
Manik,

Ik geloof dat jij een verkleinwoordfetisj hebt.
Ik krijg jeuk van al die verkleinwoorden.

Tegenwoordig vind ik mijn vriend in pak zeer aantrekkelijk. Geen idee of dat een fetish is.

Mijn smaak verandert langzamerhand.
Ik ben gek van hoge hakken en kousen in bed.

Niet echt een fetisch, maar geeft wel een flinke extra kick.

Het leuke is dat, mijn vriendin het dragen daarvan nu zelf ook geil vindt. Dus prima situatie.
kom net terug van zonnige oorden en mijn fetish op dit moment is tanlines, ik heb hele mooie
Als een meid een mooi zwart glad satijnen setje aan heeft,......

Hmmmmmm jammie
quote:miracle78 schreef op 14 augustus 2011 @ 13:00:

Als een meid een mooi zwart glad satijnen setje aan heeft,......

Hmmmmmm jammieHier spreekt een stofjesman?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:zwemjuf schreef op 14 augustus 2011 @ 08:41:

kom net terug van zonnige oorden en mijn fetish op dit moment is tanlines, ik heb hele mooie Je zou denk ik een goeie zijn voor Badmeester
gelukkig hoef ik daar niet aan te denken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven