de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Dolfijn:
YES YES YES!! ABC!!!! Wat ontzettend, geweldig, megagoed van je! Van harte meis, geniet van dit prachtige gevoel!

Bij gebrek aan smileys op de Iphone...; *doet een rondedansje...*

Ik geniet van deze goede berichten en hoop dat er snel nog meer volgen! Het geeft vast alle meiden hoop en kracht, mijzelf in ieder geval wel! HOERA!!!
Lekker laten leven...
Dolfijntje, pas alsjeblieft goed op jezelf? Hopelijk doet de accupunctuur je goed. Knuffel voor jou...!

Karan, wat fijn dat je weer een Jerommeke hebt! Neem op tijd je rust en broed ze!

Kaetje; ja ja ja! Het klavertje 4 werkt! Fijn he, al die goede berichten!
Lekker laten leven...
Ik krijg ook weer hoop voor abc. Die is zwanger van een cryo! Dat kan ik vast ook wel!

Dolfijntje, je mag altijd hierheen komen voor wat afleiding hoor! (Ik heb een meeeeeega goed cupcake tentje gevonden! Ik heb een smoes nodig! )
Kaetje, kan je voor mij de tabel aanpassen?

Karan: Gestopt met de pil in mei 2009, doorverwezen naar Gent ivm een TESE operatie, maar die vonden ze daar niet nodig. Eerste poging ICSI in mei 2011 niet gelukt, nu verder met cryo's (we hebben er 10!).
Dolfijn doe rustig aan hé, denk aan jezelf...
voor dolfijn. Pas goed opjezelf meisje.
quote:Karan schreef op 12 augustus 2011 @ 09:58:

Ik krijg ook weer hoop voor abc. Die is zwanger van een cryo! Dat kan ik vast ook wel!

)Yes you can Karan!
Vanuit de auto, onderweg naar vakantieadres: ABC wat een GEWELDIG nieuws!!!! Van harte.

Dat geeft ons allemaal weer goede hoop. Super voor je.

En dolfijntje zet m op hè!?
Abc wat een fantastisch nieuws !

gefeliciteerd !
Abc, gefeliciteerd!!!!!!!!

Hier alles goed met de kleintjes, minder met mijn bekken maar daar ga ik me maandag met fysio over buigen. Dagen vliegen voorbij maar heb af en toe wel een momentje om bij jullie te spieken.

Gogogo voor de dames op het wachtbankje!
Jeetje wat wordt er veel geschreven, dat is lastig bijhouden hoor als je het druk heb.

ABC: Wat een fantastisch nieuws. Van harte meid.

Dolfijntje: doe je rustig aan?

Kaetje:hoe verloopt alles bij/met jouw?

Ik ben nu vanaf maandag aan het "crachen" en mag zeggen dat ik nu ongeveer 2 kilo kwijt ben.

Ik heb gelukkig geen honger gevoel waar ik eigenlijk wel bang voor was.

Het enige wat ik merk is dat ik het nu lichamelijk wat zwaarder begin te krijgen. Snel moe en s'avonds moet ik echt een uurtje eerder naar bed anders worden mijn benen erg trillirig.

Zaterdag en zondag mag ik "gewoon" eten en ik verheug me nu al op de soep die ik ga maken. hhmm
ABC wauw wat een goed nieuws! Gefeliciteerd.

Dolfijn, nogmaals een knuffel voor jou. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Ikke, echt goed bezig hoor. Maar wel zwaar zeg.

Jusa fijn dat het zo goed gaat. Geniet er van hoor!

Doggie, bedankt voor de tip. Ik ga eens kijken op de site.
Dolfijntje, niet gek dat je je verdrietig bent. Je hebt zoveel teleurstellingen en verdriet moeten verwerken. Dikke knuffel!
Opkomende buikpijn hier, voelt niet goed. Het zal toch niet weer mis zijn? De wanhoop komt even heel hevig opzetten. Zit het er echt niet in voor ons? Al zolang ik me kan herinneren wil ik kinderen. Ik kan me echt geen voorstelling maken van mijn leven zonder. Ben bang dat dat op allerlei momenten weer heftig is: niet alleen nu (nu iedereen om me heen kinderen krijgt), maar ook straks, als die kinderen pubers worden, uit huis gaan en zelf kinderen krijgen. Daar sta ik dan allemaal buiten. Dat voelt heel erg eenzaam. Pff, ik zit even in een flinke dip.

(en ik weet het, er is strikt gezien nog niks aan de hand, want ik ben nog niet ongesteld, maar na 7 mislukte pogingen herken ik de tekenen wel, denk ik)
Muisz de wanhoop straalt van je berichtje af. Ik hoop zo ontzettend dat jullie dromen uit mogen komen.
Lieve lieve Muisz, houd moed hoor!! Ik blijf heel hard duimen voor jullie!!
Oh muisz...

Ik blijf ook heel hard duimen voor jullie...
muisz: hier blijven de duimen ook draaien voor je. een hele dikke
Muisz, meissie, denk aan je... Je kent je eigen lichaam maar toch, geef de hoop nog niet op. Sterkte deze dag(en), slopende k*t dagen zijn het.

En hoe heerlijk ook dat er weer zwangeren zijn, jij kan 't nu er niet bij hebben (laat ik het op mezelf betrekken, ik kon kan het er niet bij hebben. Want iedere poging dat het bij een ander lukt voelt als een kans minder voor ons. Meer dan lullig om te melden maar zo voelt 't ).

Jusa, wat heb je het geweldig gedaan. Loodzware laatste loodjes en nu weer door met alle hectiek. Hopelijk heb je de tijd om toch ook bij te komen en te genieten. Van harte!

Abc, wat een wonder bij jou: van harte en ik duim dat het goed zal blijven gaan.

Misschien weten jullie iets via Hyves over Loekie? Heb al een tijdje niets gelezen maar dacht dat zij ook weer een poging hebben gedaan?

Bij mij gaat het ook al even een tijdje wat minder; ben somber, ik wil 'gewoon' een kind maar zie het eigenlijk minder en minder voor me dat het ons gegeven is. Ben omgeven door alleen maar zwangeren en kinderen, bleuhhh.

Ik ben weer aan het sporten (valt ook vies tegen ), eet oosters, leef regelmatig (saaaiiii) en ga naar de acupunctuur en toch... Ik krijg niet de positieve gedachten dat het ooit lukt. Kom eigenlijk tot de conclusie dat ik wanhopig ben. Zit bijna te janken, kga verdorie een taart bakken. En weggeven, dat dan weer wel. Maar ik BAAAAALLLL er zo van.

Een dikke knuffel voor wie het nodig heeft

*gaat brullend de stilte weer in*
Nou Dotje, we kunnen elkaar de hand schudden, zo te lezen. Allebei een wanhopige bui en huilend achter de computer. Om mezelf op te vrolijken zit ik nu maar te bedenken wat ik allemaal voor leuke dingen ga doen als het inderdaad mis blijkt te zijn: ik wil weer eens uitgebreid uitgaan (en kunnen drinken) en even geen geregeld leven leiden. Dat dat de kans op een spontane zwangerschap ook verkleint, neem ik dan maar even op de koop toe (zei ze stoer.. waarschijnlijk denk ik er straks heel anders over). Het is een schrale troost, maar toch..
Dotje jij kunt ook wel een hele dikke knuffel gebruiken
Inderdaad, die vergat ik nog!
ABC, gefeliciteerd!!!!!!!

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!
quote:muisz schreef op 12 augustus 2011 @ 14:08:

Nou Dotje, we kunnen elkaar de hand schudden, zo te lezen. Allebei een wanhopige bui en huilend achter de computer. Om mezelf op te vrolijken zit ik nu maar te bedenken wat ik allemaal voor leuke dingen ga doen als het inderdaad mis blijkt te zijn: ik wil weer eens uitgebreid uitgaan (en kunnen drinken) en even geen geregeld leven leiden. Dat dat de kans op een spontane zwangerschap ook verkleint, neem ik dan maar even op de koop toe (zei ze stoer.. waarschijnlijk denk ik er straks heel anders over). Het is een schrale troost, maar toch..

Een weekend flink stappen en even 2 maanden geen behandelingen zal niet zoveel invloed hebben... Af en toe moet je ook lekker ontspannen, dat heeft juist weer een positieve invloed.

Ook een dikke voor Dotjemol...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven