Wat heb jij gedaan nav het forum?
dinsdag 29 januari 2008 om 17:56
Lieve forummers!
Al rondlezende op het forum valt het mij op dat er (vooral in het relatieforum) soms heel heftige adviezen worden gegeven ten aanzien van relaties wel of niet beëindigen, dingen wel of niet zeggen enzovoort. Nu ben ik eigenlijk heel nieuwsgierig hoe veel mensen zich hierdoor écht hebben laten beïnvloeden. Heeft er iemand zijn relatie verbroken doordat de adviezen hier net het duwtje waren dat je nodig had? Heeft er iemand die brief geschreven naar zijn/haar beste vriendin waarin je eindelijk eens vertelde wat je al zo lang dwars zat?
Nou ja, noem maar op. Wat heb jij gedaan met wat er op het forum staat?
Al rondlezende op het forum valt het mij op dat er (vooral in het relatieforum) soms heel heftige adviezen worden gegeven ten aanzien van relaties wel of niet beëindigen, dingen wel of niet zeggen enzovoort. Nu ben ik eigenlijk heel nieuwsgierig hoe veel mensen zich hierdoor écht hebben laten beïnvloeden. Heeft er iemand zijn relatie verbroken doordat de adviezen hier net het duwtje waren dat je nodig had? Heeft er iemand die brief geschreven naar zijn/haar beste vriendin waarin je eindelijk eens vertelde wat je al zo lang dwars zat?
Nou ja, noem maar op. Wat heb jij gedaan met wat er op het forum staat?
woensdag 30 januari 2008 om 17:10
quote:yasmijn schreef op 30 januari 2008 @ 15:55:
FV, u vraagt, ik draai!
Ik zal nooit die opmerking van jou vergeten, over vrouwen zonder handtas, moet jaren geleden zijn geweest.
Haha, dat weet ik ook nog! Toen was ik net nieuw op het forum en ik dacht dat ze het meende. Ach ja.
Toen had ik nog mijn eigen voornaam + plaatsnaam als nick. Slim he?
FV, u vraagt, ik draai!
Ik zal nooit die opmerking van jou vergeten, over vrouwen zonder handtas, moet jaren geleden zijn geweest.
Haha, dat weet ik ook nog! Toen was ik net nieuw op het forum en ik dacht dat ze het meende. Ach ja.
Toen had ik nog mijn eigen voornaam + plaatsnaam als nick. Slim he?

woensdag 30 januari 2008 om 17:18

woensdag 30 januari 2008 om 17:29
quote:Bambi schreef op 30 januari 2008 @ 17:26:
Goed, het is werkelijk té blont voor woorden maar ik heb op dit forum ontdekt dat het plasticje om een vaatwasmachine-blokje oplost in de vaatwasser. Die dingen hoef je dus niet nijdig met je tanden van het blokje af te rukken..Volgens mij geldt dat ook voor tampons hoor. Die kan je gewoon met cellofaan en al in je muts duwen. Lost vanzelf op.
Goed, het is werkelijk té blont voor woorden maar ik heb op dit forum ontdekt dat het plasticje om een vaatwasmachine-blokje oplost in de vaatwasser. Die dingen hoef je dus niet nijdig met je tanden van het blokje af te rukken..Volgens mij geldt dat ook voor tampons hoor. Die kan je gewoon met cellofaan en al in je muts duwen. Lost vanzelf op.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

woensdag 30 januari 2008 om 18:49
quote:fashionvictim schreef op 30 januari 2008 @ 16:14:Leukste man die hier ooit heeft rondgelopen. Dan heb je waarschijnlijk het topic van zijn vrouw gemist, vorig jaar? Ze heeft het laten sluiten vanwege de privacy van S, dus eigenlijk moet ik er niet eens over beginnen. Maar ik weet wel dat ik hem beslist niet de leukste man vindt die hier ooit heeft rondgelopen.
woensdag 30 januari 2008 om 19:13
Nee, dat topic heb ik wel meegekregen, maar heb ik niet gevolgd. Ten eerste omdat ik hen beiden niet irl ken en ten tweede omdat ik persoonlijk er niet zoveel mee kon en ten derde omdat ik het een beetje... achterbaks vond om te volgen terwijl ik Spinoza (zoals hij voor mij als forummer is/was) geweldig vind. Als jouw partner nu een topic zou openen waarin hij eens een boekje opendoet over jullie relatieproblemen, zou ik er ook niet zoveel mee kunnen. Het zou in ieder geval niet perse mijn forumbeeld van jou veranderen en ook dan zou ik denken "hmmm.. dit wil ik eigenlijk gewoon niet horen/lezen."
Am Yisrael Chai!

woensdag 30 januari 2008 om 19:37
Ja, dat kan ik me voorstellen... maar ik ben geloof ik default solidair met de vrouw, in zo'n geval. Ter verdediging moet ik wel aanvoeren dat het topic niet zozeer 'een boekje open doen over' was, maar dat ze gewoon haar verhaal kwijt moest. Ze heeft het laten sluiten toen mensen het gebruikten om hun gram over S te spuien.