Wat heb jij gedaan nav het forum?

29-01-2008 17:56 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers!

Al rondlezende op het forum valt het mij op dat er (vooral in het relatieforum) soms heel heftige adviezen worden gegeven ten aanzien van relaties wel of niet beëindigen, dingen wel of niet zeggen enzovoort. Nu ben ik eigenlijk heel nieuwsgierig hoe veel mensen zich hierdoor écht hebben laten beïnvloeden. Heeft er iemand zijn relatie verbroken doordat de adviezen hier net het duwtje waren dat je nodig had? Heeft er iemand die brief geschreven naar zijn/haar beste vriendin waarin je eindelijk eens vertelde wat je al zo lang dwars zat?

Nou ja, noem maar op. Wat heb jij gedaan met wat er op het forum staat?
Ik ben met behulp van het stoppen met roken topic gestopt met roken. En naar aanleiding van het start to run topic begonnen met hardlopen.

En ik heb heerlijke vegetarische gerechten gemaakt (altijd welkom), waarvan de lasagna met courgette mijn favoriet is
quote:Yamuna schreef op 29 januari 2008 @ 19:52:

[...]

cranberrywijn in geval van feestjes ..Nav dat topic heb ik gehoord dat ik volgende week waarschijnlijk de sap oversla en aan de cranberrywijn ga. Goed preventief bezig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb mijn anus gebleekt ;)
Ik gebruik nu een vibrator van 25 cm ipv 18 cm.
quote:shining schreef op 29 januari 2008 @ 20:34:

[...]

Je gaart je rijst in dé-kens? Leg uit.

volgens mij is dat de hooikistmethode maar dan zonder hooikist ...
Rijst in een pan in dekens garen doet mijn moeder ook.
quote:Zamirah schreef op 29 januari 2008 @ 21:22:

Rijst in een pan in dekens garen doet mijn moeder ook.zie jewel is volstrekt normaal !
rijst in een deken garen ben ik gaan doen toen ik in een studentenhuis woonde en maar 2 pitjes had om op te koken. is inderdaad de hooikistmethode zonder hooikist.

wat ik nav het forum ben gaan doen: mijn kind van de nachtvoeding afhalen. hij sliep met 8 maanden nog niet door, ik las hier mensen die na 2 nachten een doorslapend kind hadden dus toch maar gedaan en ja hoor!
quote:Digitalis schreef op 29 januari 2008 @ 20:58:

Ik heb mijn anus gebleekt ;)
Na advies op het forum heb ik mijn te rood geverfde haar een half uur laten intrekken met anti roos shampo... dit zou het rood temperen...

NOT!

de kleur werd lichter,niet minder rood.
Ik heb , mede dankzij dit forum , 14 maanden lang borstvoeding gegeven aan mn zoon.

Recepten probeer wel eens uit.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
.
Jeminee! Ik postte dit topic nét voordat ik wegging om bij een vriendin te gaan eten en ik had niet verwacht er zó'n respons op te krijgen.

Wat natuurlijk voornamelijk te danken is aan de discussie over het vrouwvriendelijke toilet...

Nu ga ik denk ik een actie beginnen "lege toiletrollen: ook bij het oud papier!!" hahaha!
quote:Tammetuk schreef op 29 januari 2008 @ 23:35:

Wat natuurlijk voornamelijk te danken is aan de discussie over het vrouwvriendelijke toilet...

en binnenkort start ik een discussie over een man-vriendelijke koelkastvulling
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 29 januari 2008 @ 23:47:

[...]

en binnenkort start ik een discussie over een man-vriendelijke koelkastvulling Bier. Simpel. Plakje worst en stukje kaas en jullie zijn tevreden.
Geen bijzonderheden
Wat een heerlijk topic is dit zeg. Leuk!
Oh ik heb er heel veel mee gedaan. Heb ik nog een ander leven dan?

- nieuwe vriendinnen aan over gehouden

- duw gekregen om destijds eindelijk ex aan de kant te zetten

- heb een fles glassex appel in het aanrechtkastje staan

- verslaafd geraakt aan lush en chanel via enthousiastelingen op het forum en evenzo goed heeft het forum mij veel miskopen bespaard

- oh ja, ik ben aan lief gekomen via het forum

- heb de blits gemaakt met een zalig toetje dat Mylene gepost had

- heb the secret gelezen nav reakties hier

- kleurenanalyse gedaan via het forum

- zegeltjes uitgedeeld en zegeltjes ontvangen

- en vast nog veel meer!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:yasmijn schreef op 29 januari 2008 @ 23:50:

[...]

Bier. Simpel. Plakje worst en stukje kaas en jullie zijn tevreden.Kaas en worst? Mens, overdrijf niet zo.
quote:korenwolf schreef op 29 januari 2008 @ 19:06:

Donkeyshot, laat ze maar lullen, ik vind het altijd reuze attent als heren een pedaalemmertje neerzetten op het toilet. Meen ik serieus.En niet vergeten te legen!
quote:jasmine schreef op 30 januari 2008 @ 00:05:

- heb een fles glassex appel in het aanrechtkastje staanOk, het wordt zo natuurlijk een herhaling van eerdere topix, maar glassex appel??????
quote:shining schreef op 29 januari 2008 @ 20:17:

[...]

Tuurlijk maakt dat uit, je boodschappen in één winkel doen kost minder tijd dan verspreid door de stad je boodschappen halen. Bij de ene winkel een flesje afwasmiddel, bij de ander wc papier, bij de bakker brood, de slager vlees enz. Ik maak het voor mezelf zo gemakkelijk mogelijk. Als ik echt veel tijd zou hebben en de natuurwinkel was niet zo ver, dan zou ik het niet zo'n probleem vinden. Daarnaast zijn biologische producten veel duurder.

Je kunt het ook zo bekijken: biologische producten hebben een normale, redelijke prijs, en niet biologische kunnen alleen maar zo goedkoop zijn omdat de aarde en het milieu worden uitgebuit bij de productie.

Heb je trouwens gezien dat de eko-producten in de AH achterlijk duur zijn, maar dat het in de natuurvoedingswinkel wel meevalt?

Ik ben soms ook te lui om naar de bio-winkel te gaan hoor, dat is het niet. En soms schrik ik ook van het prijsverschil, en soms heb ik ook geen zin om verder te fietsen. Maar dat flesje afwasmiddel, wat kost me dat extra? Een euro per drie maanden ofzo? (Je wast er ook nog eens meer mee af dan met zo'n goedkope fles, waar je elke keer een grotere plens van nodig hebt.) En hoe vaak moet ik nou omfietsen voor wasmiddel en afwasmiddel, toch niet elke week?
anoniem_23909 wijzigde dit bericht op 30-01-2008 09:04
Reden: quote toegevoegd
% gewijzigd
quote:Yamuna schreef op 29 januari 2008 @ 20:23:

[...]

in de woongroep hadden we een biologische groententuin, er werd gezaaid volgens de maanstanden. als ik rijst kook dan gaar ik t in de pan in dekens .. is dat de hooikistmethode? Yes!quote:ik denk dat ik een van de weinigen ben van mijn leeftijd die weet hoe je groenten dient te "wecken"

ik heb geitenwollen sokken en loop dagelijks nog op houten klompen ( al vind ik dat zelf onwijze hip ! )

ik heb een bakfiets in plaats van een auto. rechtsdraaiende pindakaas is niet aan mij besteed ik heb liever tahin shaken not stirred!!!

Wauw! Jij bent een ECHTE! Hulde!

Mijn excuus dat ik je geitensokgehalte even in twijfel trok...
quote:krekkertje schreef op 29 januari 2008 @ 21:55:

k geloof dat ik nog een van de laasten was met een vachtje daar

Nee hoor, dat ben ik. Maar ik ben boven de 40, dan mag het. Van het forum, that is.
Ik heb mijn kat geslagen op aanraden van Antonio. Hij kijkt me nog steeds niet aan en vanmorgen zag ik dat hij zijn nagels alvast aan het scherpen was .
Ik heb veel steun gehad 2 jaar geleden van het forum, toen ik aan het plannen was om bij mijn ex weg te gaan.. De goeie raadt en tips geef ik nu zelf ook daar aan andere die in soortgelijke situatie zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven