Mode & Beauty alle pijlers

slaapmasker

11-08-2011 13:22 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een slaapmasker omdat ik anders veel te vroeg wakker word van het licht door mijn kamerraam heen.

Ik heb ze alleen tot nu toe nergens kunnen vinden terwijl ik er voorheen veel tegen kwam. Ik zoek er een die gewoon elastisch is die je dus niet moeilijk moet gaan vast knopen zeg maar.

Maar waar vind ik die? Expo is allemaal met touw en seksistisch bedoelt. Blokker, xenos heb ik niets kunnen vinden. Of ik zoek verkeerd. Elke keer als ik ga heb ik ook het geduld er niet voor om te wachten tot die mensen die daar werken tijd voor je hebben..

Dus wie heeft hier het antwoord voor mij waar ik die kan vinden?

Groetjes,alvast bedankt.
Etos, Kruidvat en andere drogisterijen, of bij de V&D etc afdeling reisbenodigdheden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Anwb winkel heeft ze vast (iig online wel),

Ik denk de DA of de Tuinen ook wel.
Drogisterijen ook niet opgevallen maar ik zal eens beter kijken. V&d is een goede tip, die wist ik eigenlijk niet.

Eens kijken waar de anwb winkel hier zit. Stap ik daar ook even binnen.

bedankt
De Tuinen heeft een hele fijne (vind ik dan) van badstof. Die is lekker stevig en niet glad, zodat hij niet van je gezicht glijdt.
Bij mijn Blokker hebben ze ze liggen in de buurt van al die beautydingen, nagelschaartjes en haarborstels enzo. Bij de Xenos zijn ze nu volgens mij te krijgen bij de kampeerspullen..
En misschien een verduisteringsgordijn aanschaffen op je slaapkamer, voor als je masker gedurende de nacht af gaat?
Bedankt ik ga nu kijken.

Ik heb een verduisteringsgordijn.. Helaas is hij niet verduisterend genoeg en komt er als nog veel licht binnen. Dus dan maar kijken voor zon masker. Vroeger bleven ze goed zitten namelijk, maar dat is al erg lang geleden.

@katrien: badstof lijkt me inderdaad ook wel fijn.
Zolang Xenos nog allerlei vakantiespulletjes in de winkel heeft vind je die maskertjes er ook. Ze verkopen ze niet los maar in een plastic etuitje waar ook oordopjes inzitten en een onbreekbaar spiegeltje, misschien heb je ze daarom niet kunnen vinden. Ik heb laatst nog een nieuwe gehaald voor mijn moeder, haar gordijnen laten ook teveel licht door.
verba volant, scripta manent.
Idd De Tuinen heeft ze, met een wat dikker stuk aan de onderkant zodat het echt afgesloten is.

En ze hebben siliconen oordoppen, dan slaap je vast en zeker door!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb er wel een voor je, een wit satijnen met badstof achterkantje. Zal ik je die opsturen?
Hunkemoller!
Die van de tuinen zijn idd het best.

Ik heb er meerdere maar neem ig van badstof en niet van synthetisch matriaal want dat kan gaan plakken.

Ik denk dat rituals en de bodyshop ook wel fijne hebben.

Ik heb er ook 1 van H en M
quote:Confiture schreef op 11 augustus 2011 @ 14:12:

Hunkemoller!En voor hele grote ogen hebben ze ze daar ook in DD
quote:himalaya schreef op 11 augustus 2011 @ 14:25:

[...]

En voor hele grote ogen hebben ze ze daar ook in DD

Dat masker wat ik heb is niet gebruikt. Zit nog in het hoesje. Mocht je m willen hebben.
Ik zou ook voor de tuinen gaan, ben de hele vakantie blij geweest met dat ding :D
quote:Tickel schreef op 11 augustus 2011 @ 13:57:

Idd De Tuinen heeft ze, met een wat dikker stuk aan de onderkant zodat het echt afgesloten is.

Ja, die is fijn!
Ratteke dat is een lief gebaar van je. Maar heb er net 1 gehaald bij de tuinen. Fijn stofje inderdaad. En eens kijken hoe dat is met dat ontspanningsdeel die je warm moet maken. Geen idee hoe dat werkt.

Iemand idee? Want in kokend water is het nogal te warm om hem er uit te halen en daarna in het masker stofje te stoppen..

Bedankt allemaal
ik werd elk uur wakker geen idee of het door het masker komt dat het moet wennen..
De mijne komen allemaal van luchtvaartmaatschappijen

(vraag me opeens af of ik die dingen steeds had moeten inleveren, heb een behoorlijke collectie )
haha vast niet webs anders hadden ze het wel gezegd toch
quote:zwitsal_nijntje schreef op 11 augustus 2011 @ 16:24:

Ratteke dat is een lief gebaar van je. Maar heb er net 1 gehaald bij de tuinen. Fijn stofje inderdaad. En eens kijken hoe dat is met dat ontspanningsdeel die je warm moet maken. Geen idee hoe dat werkt.

Iemand idee? Want in kokend water is het nogal te warm om hem er uit te halen en daarna in het masker stofje te stoppen..

Bedankt allemaalGeen idee, maar mij lijkt een koel masker eigenlijk veel lekkerder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven