Genomen!

12-08-2011 22:13 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb even een nieuw account aangemaakt, want ik schaam me een beetje voor het nu volgende, maar ik moet het van mn hart hebben.

Ik heb het onder seks gezet, maar het zit misschien eigenlijk meer tussen seks en relaties in.

OKEE:

Ik sta op donderdagavond in een kroeg in Nijmegen. Het is gezellig, lekker druk en ik sta met wat vriendinnen wat te praten.

Standaard eigenlijk.

Maar dan krijg ik door dat een jongen, ongeveer een jaar of 25, naar ons groepje zit te kijken. Niet subtiel ofzo, maar bijna gapen; uitkleden met je ogen zeg maar.

Zo'n patserig type: veels te bruin, brede schouders, oorbel door z'n wenkbrauw en een tribal op z'n schouder.

Kortom: totaal niet mijn type.

Mijn vriendinnen vallen ook niet op dergelijke figuren, dus we konden er wel om lachen. Nog een heel gesprek gehad over dat soort foute figuren.

Hij zelf leek de hint te snappen en de rest van de avond heb ik hem niet meer gezien.

Totdat ik weer thuis aangekomen was en m'n fiets weer op slot wil zetten. Ik zit wat met m'n slot te morrelen, staat hij ineens achter me!

Ik schrik een beetje, en het eerste wat hij zegt is dat hij me heeft gezien in het cafe en wat ik van hem vond (serieus!).

Nou, ik denk dat ik me nog een beetje van de schrik heb kunnen inhouden anders was ik hem aangevlogen, maar ik heb gezegd dat hij niet bepaald mijn type was en dat hij maar lekker wat steroïden moest gaan slikken en nog een fles zelfbruiner moest gaan kopen.

Zegt hij iets in de trant van; jullie studententrutjes denken dat jullie zoveel beter zijn en allemaal slap lullen maar als het er op aan komt willen jullie allemaal zo'n vent als ik!

En nu komt het ...

Normaal zou ik hebben gezegd dat hij op moest donderen ... maar ik weet niet, hij is me beginnen zoenen en we zijn op bed beland.

De seks was eigenlijk middelmatig, maar de manier waarop ... hij domineerde me compleet. Normaal zeg ik wat ik lekker vind en wat niet, ben ik wel eens assertief wat betreft standjes ... maar nu ... Ik vond het eigenlijk niks, maar ik heb op de een of andere manier niks gezegd ...

Bij het pijpen hield hij mn hoofd vast, hij ging ongelofelijk hard te keer met stoten, bij op z'n hondjes greep hij mn haar en sloeg op mn kont en hij 'kwam' in mn gezicht.

Daarna deed hij zn kleren aan en ging weer weg. Naam weet ik niet eens.

Dit was zo totaal niet mij!!!

Het type man, de manier van seks hebben, uberhaupt het seks hebben met zo iemand! Zo'n vies machotype dat je uit hoort te lachen ipv dit ...

Ik voel me niet vies of zo, ja misschien wel een beetje, maar het is meer dat ik mezelf achteraf wel voor mn kop kan slaan dat hij 'gewonnen' heeft. Zo voelt het ...

Hebben anderen ook wel eens zoiets meegemaakt of wat vinden jullie hier nou van?
Nee, gelukkig niet, ik zoek mijn bedpartners wat zorgvuldiger uit.
oké dit meen je niet toch !!!!!! ?
Ik begrijp niet dat je met hem bent gaan zoenen, en laat staan verder gaan!

Waarom heb je hem niet de deur uitgezet?
chips, ik ben allang fem, niet van 87 en donderdag zat ik elsewhere! Lucky me!
Ik begrijp niet goed hoe het in z'n werk is gegaan.

Eerst vind je hem helemaal niks en dan ineens lig je met hem in bed?

Waarschijnlijk kan hij nu mooi opscheppen bij zijn vrienden dat hij jou toch maar mooi grhad heeft.
Ik vind je een domme doos. Los van het type dat hij kennelijk is of de uitstraling die hij heeft: hij is je naar je huis gevolgd, je kent hem niet, niemand weet dat hij bij je was, je weet niet of hij 'n SOA onder de leden heeft

Ik heb m'n portie ONS heus wel gehad, en doe nog altijd geregeld "gekke dingen" op sexueel gebied. Maar je hebt zo ongeveer alle regels en adviezen m.b.t. ONS en onbekenden in de wind geslagen. Ja, dan vind ik je een domme doos.

Over de manier waarop jullie sex hebben gehad en hoe jij je daar nu onder voelt heb ik weinig anders te melden dan dat door de manier waarop jij daar over schrijft je inderdaad overkomt als een studententrutje.
Wat ik ervan vindt? dat je van geluk mag spreken als je straks geen SOA blijkt te hebben...

Djiez...
waarom is ie uberhaupt binnengekomen?

Ik begrijp het echt niet.
Helemaal eens met Veronicas.
Normaal zou ik hebben gezegd dat hij op moest donderen ... maar ik weet niet, hij is me beginnen zoenen en we zijn op bed beland.

Beetje vreemd dat je eerst wil dat hij opdondert en vervolgens beland je met hem op bed?! Als ik iemand niet zie zitten kan ie nooit zo dichtbij komen dat hij me kan zoenen hoor! Raar verhaal..twijfel eerlijk gezegd of het wel echt gebeurd is.
Wat een raar verhaal.
Hij heeft gewoon lekker gebruik van jou gemaakt. Een neukertje!
quote:annie2 schreef op 12 augustus 2011 @ 22:18:

waarom is ie uberhaupt binnengekomen?

Ik begrijp het echt niet.Via de achterkant zo te lezen....
je geilde gewoon op hem, maar wil je niet toegeven.

weet hij ook wel, was een 1tweetje voor hem.
wij slapen nooit.
Ik zou het doodeng vinden trouwens als een vreemde kerel me naar huis zou volgen! En even voor mijn nieuwsgierigheid..welke kroeg was dat in Nijmegen?
Zul je net zien... eerste weekend dat we weer kunnen plakken is Claudio terug met z'n vreemde verhalen.
The greatest adventure in life is to follow your heart.
@maryssa

Van sommige topics kunnen we alleen maar hopen dat het onzin is...
Tja, wat vind ik hiervan... Ik denk direct: hij heeft toch wel een condoom gebruikt?
Hm, voor zover dit echt is: heeft dit heerschap nog een condoom gebruikt? Ik hoop het voor je!
quote:blauwe_framboos schreef op 12 augustus 2011 @ 22:23:

Hm, voor zover dit echt is: heeft dit heerschap nog een condoom gebruikt? Ik hoop het voor je! en hij 'kwam' in mn gezicht.

Computer says no......
En ik heb me ook afgevraagd of dit serieus was, trouwens... (zolas meer hier)
quote:blauwe_framboos schreef op 12 augustus 2011 @ 22:23:

Hm, voor zover dit echt is: heeft dit heerschap nog een condoom gebruikt? Ik hoop het voor je!Haha, in combi met je motto, blauwe framboos: geniaal!
Yeah... right.
Dit is toch niet echt he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven