goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd

Ik wil iedereen een hart onder de riem steken hier!

Yellow ben je nu echt jarig?

Dan gefeliciteerd.

Ik volg het allemaal niet meer, volgens mij vallen er gaten door het rummikubben (hoe schrijf je dat?).

Chat, adhd he. Heb jij ook wel eens dat je de planten staat water te geven en dan denkt oh shit de afwas (die je en kwartier geleden was begonnen maar nooit hebt afgemaakt).

Ik ga weer in leesmodus.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Dat rummi valt best mee hoor, jemag trouwens altijd meedoen als je het een keer leuk vindt? Iedereen, niemand hoeft zich buitengesloten te voelen!
Hoi Yellow,

Ik zal eens nadenken over de rummikub. Ik ben nooit zo van de spelletjes.

Ik zie nu op tv dat zelfbruinende cremes minder schadelijk zijn dan zonnen in de echte zon. Wie had dat gedacht. Niet dat ik een van beide doe, maar toch.
Heb jij ook wel eens dat je de planten staat water te geven en dan denkt oh shit de afwas (die je en kwartier geleden was begonnen maar nooit hebt afgemaakt).

Uhh ja, dit heb ik zo vaak. Heb ik dan ook nog es ADHD? Wat heb ik niet

I'm feeling better. Got a huge fight with hubby but it's kinda over. I dunno.. Stupid me sometimes..
Chooc

Heb net je kaartje gehad, heel erg mooi, ben er heel erg blij mee
Ach chooc, wat's in a name.

Soms heb ik van die dingen dat ik denk; dat zal dan wel adhd zijn.

Als er vijf dingen op mijn lijstje staan begin ik aan alles tegenlijk. En heb ik aan het eind van de dag alles zo'n beetje half gedaan. En vaak ben ik later weer aan het zoeken waar ik alles gelaten hebben en zo.

Maar het kan ook gewoon mijn verwarde brein zijn
Hmm.. Dat is toch niet het enige kenmerk.

Mijn avond is anders dan gepland. Zou gezellig naar vriendin gaan, maar ze is niet lekker. Dus zit nu zielig alleen op de bank. Met heel veel muggenbulten.
Oh da's kut zeg Sanne

Vooral die bulten..

We kijken vanavond met het forum Hollands got talent, kijk je met ons mee, ben je toch niet helemaal alleen!
Yellow! Zal daar eens kijken, hier is t zo stil...

Ja, kan niet zo goed tegen die beten en heb er nu al 15.
http://forum.viva.nl/forum/Entertainmen ... 20283/last
tante mikhah, ik was onze virtuele date vergeten sorry

Kan ik het nog goedmaken?

Hoe is het met iedereen? Sanne vond je het leuk samen tv kijken? Ik vond het gezellig dat je daar ook was !
Ha dames. Ik heb het druk gehad. Net even gerummied om bij te komen. Alweer de credits op, jammer!

Heb je een leuke verjaardag gehad yellow?

Chooc gelukkig is de bui weer over. Ik heb ook altijd pms gehad. De zieligste en vervelendste vrouw van het westelijk halfrond. Er schijnt tegenwoordig een goed middel tegen te zijn.

Sabrina, ik ervaar wat jij beschrijft niet zo. Tenminste niet met huishoudelijke dingetjes. Wel dat ik snel afgeleid ben, impulsief, druk in mijn hoofd. De grotere dingen maak ik niet af. Ik begin enthousiast aan een cursus, om daar vervolgens helemaal in op te gaan en ineens is de belangstelling weg. Een hobby kan ineens mijn hobby niet meer zijn. Dat soort gedoe.
Mami

Ik herken dat wel trouwens Chat. Opeens heb ik een hobby, die ook weer opeens weg is..

Mijn verjaardag was prima Ik vind het toch teveel gestress hoor dat je voor mensen moet zorgen enzo, ik had helemaal geen tijd voor mijn gasten.
Vond het wel grappig yellow, al gaat het soms wel snel. Kijk daarna ook altijd MBFGW, maar was vanavond iets te moe. Ben net door vriend van de bank af voluit en mijn laatste herinnering is vol paarden en jurken...

Maar lekker slapen nu.
Slaap lekker Sanne

Ja , ik weetn iet of dat bij te houden is met een telefoon (of was je wel op laptop)
Ja, ik herken het Yellow. Zelf heb je geen bal aan je verjaardag als je in de bediening zit. Haha. Volgende week ben ik aan de beurt. Wij zijn op dezelfde dag jarig. Man en ik
O Chat zou je mij je huisadres willen mailen, en je mag niet vragen waarom
Mij ook!

Sorry voor gisteren nogmaals tante mika
Morgûh ladies! Jeetje wat heb ik lang geslapen. En vriend ligt nog in coma. Ff bedenken wat we dit weekend gaan doen.

Jullie nog plannen?
He yellow ben ik al weer vergeten, wat was er dan gisteren Niet zo zwaar aan tillen, vanavond gaan rummi spelen oke?

Plannen Sanne? Boodschappen doen, tis hier al heel gezellig. Dochter komt beneden met donderwolk. Ik had de kat bij haar op de slaapkamer gedaan (kat staat altijd voor haar deur) En nu is ze boos op mij omdat de kat haar heeft wakker gemaakt. Pff hoevaak de kinderen mij wel niet wakker maken.
Chat schreef: De zieligste en vervelendste vrouw van het westelijk halfrond. Er schijnt tegenwoordig een goed middel tegen te zijn.

Eh nee maak daar maar giftigste van. Ben niet zielig of vervelend maar vreselijk. Echt intens giftig Wat is dat middel? Please do tell me dan ga ik het vandaag nog kopen!

Iebs, hoe is je week? Volgende week kom ik

Yellow ik herken het wel maar gelukkig weten onze gasten ook wel dat het hier self service is

Chat wat apart tegelijk jarig! Zijn jullie ook even oud? Ik ben met mijn oma jarig

Mika haha. Leuk he puberTs..

En dan last but not least Sanne. Wat een schijtweer he, is niet inspirerend voor iets leuks iig. Ben benieuwd wat jullie gaan doen.

Ik ga wassen. En boodschappen. En wassen. En alles voorbereiden voor aankomende week want dan is man op zakenreis. Heb ik het huis voor mezelf (en oh wat doe ik daar nu leuk over maar hoe vreselijk ga ik het vinden haha..)
Yeah, jullie zijn ook op.

Hihi Mika, ik was ook een chagerijnige puber. Ben er wel overheen gegroeid, dus houd hoop!

Choco, dat citaat van chat heb ik even gemist. Doel je nou op jezelf met PMS? Kan een andere pil ofzo niet helpen, of stoppen daarmee?

Weekje het huis voor jezelf kan best leuk zijn toch? En anders veel afspreken met vriendinnen.

We hadden dit weekend vrij gehouden om in de tuin te klussen. Nou, niet dus. En nu heb ik geen idee. Misschien kan ik wel wat spontaans verdienen, maar geen idee of vriend daar zin in heeft. Moet wel t gebruikelijke schoonmaakwerk, boodschappen, etc. doen.
IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI

(ik doe een lokroep)
ik werd geroepen?

Drukste periode zit er gelukkig op hier. Neefje wordt later op de dag opgehaald.

Voel me wel enorm somber en verdrietig wat ook niet echt verleid tot schrijven op het forum.

Zit ook heel erg tegen mijn verjaardag op en op die van Patrick.

Chat en Yellow, willen jullie je adres mailen?

Telefoon is kapot en nu heb ik tijdelijk mijn werktelefoon als gewone telefoon waarmee ik wel kan lezen op het forum maar niet kan schrijven (loopt vast als ik in wil loggen)
Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil Sanne en heb een spiraal. Maar pil, spiraal of zwanger, ik heb gewoon horrormonen

Iebs je hoeft niet te schrijven als je niet wil Was het gezellig met neefje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven