goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 12 augustus 2011 om 07:32
Ik wil iedereen een hart onder de riem steken hier!
Yellow ben je nu echt jarig?
Dan gefeliciteerd.
Ik volg het allemaal niet meer, volgens mij vallen er gaten door het rummikubben (hoe schrijf je dat?).
Chat, adhd he. Heb jij ook wel eens dat je de planten staat water te geven en dan denkt oh shit de afwas (die je en kwartier geleden was begonnen maar nooit hebt afgemaakt).
Ik ga weer in leesmodus.
vrijdag 12 augustus 2011 om 14:56
Heb jij ook wel eens dat je de planten staat water te geven en dan denkt oh shit de afwas (die je en kwartier geleden was begonnen maar nooit hebt afgemaakt).
Uhh ja, dit heb ik zo vaak. Heb ik dan ook nog es ADHD? Wat heb ik niet
I'm feeling better. Got a huge fight with hubby but it's kinda over. I dunno.. Stupid me sometimes..
Uhh ja, dit heb ik zo vaak. Heb ik dan ook nog es ADHD? Wat heb ik niet
I'm feeling better. Got a huge fight with hubby but it's kinda over. I dunno.. Stupid me sometimes..
vrijdag 12 augustus 2011 om 15:55
Ach chooc, wat's in a name.
Soms heb ik van die dingen dat ik denk; dat zal dan wel adhd zijn.
Als er vijf dingen op mijn lijstje staan begin ik aan alles tegenlijk. En heb ik aan het eind van de dag alles zo'n beetje half gedaan. En vaak ben ik later weer aan het zoeken waar ik alles gelaten hebben en zo.
Maar het kan ook gewoon mijn verwarde brein zijn
Soms heb ik van die dingen dat ik denk; dat zal dan wel adhd zijn.
Als er vijf dingen op mijn lijstje staan begin ik aan alles tegenlijk. En heb ik aan het eind van de dag alles zo'n beetje half gedaan. En vaak ben ik later weer aan het zoeken waar ik alles gelaten hebben en zo.
Maar het kan ook gewoon mijn verwarde brein zijn
vrijdag 12 augustus 2011 om 20:38
vrijdag 12 augustus 2011 om 23:52
Ha dames. Ik heb het druk gehad. Net even gerummied om bij te komen. Alweer de credits op, jammer!
Heb je een leuke verjaardag gehad yellow?
Chooc gelukkig is de bui weer over. Ik heb ook altijd pms gehad. De zieligste en vervelendste vrouw van het westelijk halfrond. Er schijnt tegenwoordig een goed middel tegen te zijn.
Sabrina, ik ervaar wat jij beschrijft niet zo. Tenminste niet met huishoudelijke dingetjes. Wel dat ik snel afgeleid ben, impulsief, druk in mijn hoofd. De grotere dingen maak ik niet af. Ik begin enthousiast aan een cursus, om daar vervolgens helemaal in op te gaan en ineens is de belangstelling weg. Een hobby kan ineens mijn hobby niet meer zijn. Dat soort gedoe.
Heb je een leuke verjaardag gehad yellow?
Chooc gelukkig is de bui weer over. Ik heb ook altijd pms gehad. De zieligste en vervelendste vrouw van het westelijk halfrond. Er schijnt tegenwoordig een goed middel tegen te zijn.
Sabrina, ik ervaar wat jij beschrijft niet zo. Tenminste niet met huishoudelijke dingetjes. Wel dat ik snel afgeleid ben, impulsief, druk in mijn hoofd. De grotere dingen maak ik niet af. Ik begin enthousiast aan een cursus, om daar vervolgens helemaal in op te gaan en ineens is de belangstelling weg. Een hobby kan ineens mijn hobby niet meer zijn. Dat soort gedoe.
zaterdag 13 augustus 2011 om 00:53
zaterdag 13 augustus 2011 om 10:43
He yellow ben ik al weer vergeten, wat was er dan gisteren Niet zo zwaar aan tillen, vanavond gaan rummi spelen oke?
Plannen Sanne? Boodschappen doen, tis hier al heel gezellig. Dochter komt beneden met donderwolk. Ik had de kat bij haar op de slaapkamer gedaan (kat staat altijd voor haar deur) En nu is ze boos op mij omdat de kat haar heeft wakker gemaakt. Pff hoevaak de kinderen mij wel niet wakker maken.
Plannen Sanne? Boodschappen doen, tis hier al heel gezellig. Dochter komt beneden met donderwolk. Ik had de kat bij haar op de slaapkamer gedaan (kat staat altijd voor haar deur) En nu is ze boos op mij omdat de kat haar heeft wakker gemaakt. Pff hoevaak de kinderen mij wel niet wakker maken.
zaterdag 13 augustus 2011 om 11:21
Chat schreef: De zieligste en vervelendste vrouw van het westelijk halfrond. Er schijnt tegenwoordig een goed middel tegen te zijn.
Eh nee maak daar maar giftigste van. Ben niet zielig of vervelend maar vreselijk. Echt intens giftig Wat is dat middel? Please do tell me dan ga ik het vandaag nog kopen!
Iebs, hoe is je week? Volgende week kom ik
Yellow ik herken het wel maar gelukkig weten onze gasten ook wel dat het hier self service is
Chat wat apart tegelijk jarig! Zijn jullie ook even oud? Ik ben met mijn oma jarig
Mika haha. Leuk he puberTs..
En dan last but not least Sanne. Wat een schijtweer he, is niet inspirerend voor iets leuks iig. Ben benieuwd wat jullie gaan doen.
Ik ga wassen. En boodschappen. En wassen. En alles voorbereiden voor aankomende week want dan is man op zakenreis. Heb ik het huis voor mezelf (en oh wat doe ik daar nu leuk over maar hoe vreselijk ga ik het vinden haha..)
Eh nee maak daar maar giftigste van. Ben niet zielig of vervelend maar vreselijk. Echt intens giftig Wat is dat middel? Please do tell me dan ga ik het vandaag nog kopen!
Iebs, hoe is je week? Volgende week kom ik
Yellow ik herken het wel maar gelukkig weten onze gasten ook wel dat het hier self service is
Chat wat apart tegelijk jarig! Zijn jullie ook even oud? Ik ben met mijn oma jarig
Mika haha. Leuk he puberTs..
En dan last but not least Sanne. Wat een schijtweer he, is niet inspirerend voor iets leuks iig. Ben benieuwd wat jullie gaan doen.
Ik ga wassen. En boodschappen. En wassen. En alles voorbereiden voor aankomende week want dan is man op zakenreis. Heb ik het huis voor mezelf (en oh wat doe ik daar nu leuk over maar hoe vreselijk ga ik het vinden haha..)
zaterdag 13 augustus 2011 om 11:41
Yeah, jullie zijn ook op.
Hihi Mika, ik was ook een chagerijnige puber. Ben er wel overheen gegroeid, dus houd hoop!
Choco, dat citaat van chat heb ik even gemist. Doel je nou op jezelf met PMS? Kan een andere pil ofzo niet helpen, of stoppen daarmee?
Weekje het huis voor jezelf kan best leuk zijn toch? En anders veel afspreken met vriendinnen.
We hadden dit weekend vrij gehouden om in de tuin te klussen. Nou, niet dus. En nu heb ik geen idee. Misschien kan ik wel wat spontaans verdienen, maar geen idee of vriend daar zin in heeft. Moet wel t gebruikelijke schoonmaakwerk, boodschappen, etc. doen.
Hihi Mika, ik was ook een chagerijnige puber. Ben er wel overheen gegroeid, dus houd hoop!
Choco, dat citaat van chat heb ik even gemist. Doel je nou op jezelf met PMS? Kan een andere pil ofzo niet helpen, of stoppen daarmee?
Weekje het huis voor jezelf kan best leuk zijn toch? En anders veel afspreken met vriendinnen.
We hadden dit weekend vrij gehouden om in de tuin te klussen. Nou, niet dus. En nu heb ik geen idee. Misschien kan ik wel wat spontaans verdienen, maar geen idee of vriend daar zin in heeft. Moet wel t gebruikelijke schoonmaakwerk, boodschappen, etc. doen.
zaterdag 13 augustus 2011 om 12:00
IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI IBI
(ik doe een lokroep)
(ik doe een lokroep)
zaterdag 13 augustus 2011 om 12:07
ik werd geroepen?
Drukste periode zit er gelukkig op hier. Neefje wordt later op de dag opgehaald.
Voel me wel enorm somber en verdrietig wat ook niet echt verleid tot schrijven op het forum.
Zit ook heel erg tegen mijn verjaardag op en op die van Patrick.
Chat en Yellow, willen jullie je adres mailen?
Telefoon is kapot en nu heb ik tijdelijk mijn werktelefoon als gewone telefoon waarmee ik wel kan lezen op het forum maar niet kan schrijven (loopt vast als ik in wil loggen)
Drukste periode zit er gelukkig op hier. Neefje wordt later op de dag opgehaald.
Voel me wel enorm somber en verdrietig wat ook niet echt verleid tot schrijven op het forum.
Zit ook heel erg tegen mijn verjaardag op en op die van Patrick.
Chat en Yellow, willen jullie je adres mailen?
Telefoon is kapot en nu heb ik tijdelijk mijn werktelefoon als gewone telefoon waarmee ik wel kan lezen op het forum maar niet kan schrijven (loopt vast als ik in wil loggen)