Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
sane; ik ben ook vrouwtje ongeduld hoor...maar kleine projectjes met snel resultaat daar hou ik wel van

Wat leu kdat jullie kdv dat allemaal zo uitgebreid viert! en dat tess de favoriet is van het jongetje ahhhh...Ik hoor trouwens ook nooit dat em speelt met meisjes, altijd verstoppertje met de jongens en met de babys...

Elza; ha een nieuwe lichtgewichtkoffer slim! heb ik ook, en er kan lekker veel in...trouwens stop ook altijd veel in man zijn koffer...moet hij mij maar niet laten inpakken!!! 5 weken levertijd???? dat is lang op kleding! Wil ook nieuwe kleding shoppen, heb zulke gave winterdingen gezien...maar ja eerst mijn lijn maar weer eens terug...(zucht)

Baby heeft een klein dipje gehad ,ze hadden een betere groei verwacht. Moet het dus ook rustiger aan doen van de gyn.

trouwens emily heeft een nieuwe hobby...eten! durf het natuurlijk niet hard op te zeggen, maar denk dat wij het ergste gehad hebben...brood gaat als een trein en zelfs avondeten...(de hele week al meegegeten!)
nou nou, is mn vakantie gewoon alweer voorbij (k werk nooit op vrijdag en dus vind ik dat gisteren mijn laatste dag vakantie is geweest, sniksnik). ongelofelijk slecht weer 1e en 3e week, 2e week was een welkome afwisseling. nou jah, het gewone leven gaat weer beginnen (lees: ritme voor de kids en ik weer normaal eten en sporten zonder gesnaai en gesnoep )

kos, good for emily!!!!! zo zie je maar, loslatennnnnn

snok, hahaha ja de meeste kids hier gaan natuurlijk naar kdv maar als ze ouder zijn is het toch anders om ze los te laten en ergens te brengen. suc6!

sanne, wat LIEF dat tess de lucky one was bij het afscheidspartijtje hihi.

elza, hemdje in de zon?? IK WIL OOKKKKKHHHHHH!!!!

wanneer vertrekken jullie??

oh en jolijn heeft vanochtend tussen de tassen met gekregen spullen (die dus op zolder staan omdat het of nog te groot of winterspul is) 2 setjes dora-ondergoed ontdekt. zitten nu dus in de wasmachine en vanmiddag moet de omper uit en hempiebroekie aan we shall see......wordt ws weer dweilen heb ik zo het vermoeden....hahaha
Zo dames, eindelijk lekker VRIJ! Ik stap hier weer in hoor! Heb wel een beetje bij kunnen lezen, dus ben gelukkig op de hoogte van al jullie nieuwe aankopen. Hebben jullie je al in de winterjassen verdiept?

Wij hebben net lekker cakejes gemaakt en versierd.Tirza weer blij. Ik heb maar even de winteractiviteiten van stal gehaald, want met dit weer kun je weinig anders he... Nu liggen ze allebei op bed, dus rust in de tent!

Dog> Ik heb vaker gehoord dat kindjes het vooral leuk vinden om ergens anders te plassen. Het nieuwe is er thuis nu natuurlijk af. Ik denk dat je gewoon moet zeggen dat de luiers op zijn ofzo. Dan heeft hij geen andere keus. En hij kan het super, toch. Misschien werkt dat wel! Even doorzetten dus als je er van af wilt.

Kos> wat fijn dat Emily eet! Bereikt met de 'loslaten'-tactiek? Heeft ze al haar tanden al eigenlijk? Hier is alles wat groen en/of nieuw is momenteel: "Vies. Bah. Tirza lust dat niet! Ikke houd niet van ...." Wij zetten dan ook de negeermodus aan. Het enige wat ze moet doen is een hapje proeven en aan tafel blijven zitten. Dat werkt wel aardig.

Chicaa> Jaaa, wat een prutweer en jammer dat je vakantie voorbij is alweer. Echt snel gegaan!

Kaatje> Leuk dat je er ook weer bent. Zag mooie vakantiefoto's op hyves. Wat heb je toch een lekker stel! Bevalt de extra ruimte in huis trouwens? En heerlijke opmerking van je dochter.
Nou zeg, ben ik er weer, zijn jullie gevlogen!
wahaha RR; zou het collectief afgesproken zijn dat wij vandaag niet meer reageren?

negeer techniek, ik weet niet welke techniek wij gebruiken maar het werkt...soms dekte ik niets eens meer de tafel voor haar...want kindjes die niet eten hebben ook geen bord nodig sinds een tijdje wil ze alles "'eigen" dus het lijkt te werken. Wit eten heeft nog wel de voorkeur! en dat lusti ik niet, is ook rete irritant, en herkenbaar

Chicaa; vakantie voorbij en het word volgende week weer mooi weer! sjipsss....gelukkig net op tijd, had inmiddels al bedacht om het zomerspul op teruimen. en jolijn blij met ondergoed?? of was het dweilen met de kraan open

Maak niet zoveel mee, dus ook niet zo veel te vertellen. Was 'even' naar het babypark gereden voor laatste spulletjes..maar vond het maar een bende...niets gekocht. ging echt voor dekentje, kruikenzak; kruik enz...kruik hadden ze wel, maar toen was ik al aardig chagerijnig...
woooooo Kos wat goed van Em!!! eten eten eten ;) Heeft even geduurd maar opeens heeft ze uhm de smaak te pakken. Top!

ssssst verder he ;)

Chicaa ach meid, vakantie al voorbij :( wel leuk gehad toch? Wij gaan volgende week zondag, vandaag was het weer -weer- minder maar morgen en vooral zondag wordt het zon!

RR, hahaha! zal je net zien, ben je er weer... zijn wij weg!

Maar troost je, het is hier de afgelopen tijd best rustig geweest, ligt niet aan jou ;)

Sanne, och wat lief, Tess apetrots! helemaal een vriendje. Als ik Joy breng wordt ze vaak ontvangen met een collectief 'Jooooooy' en als ik haar ophaal en ze ziet me nog niet, dan wordt ze door andere kindjes gewaarschuwd; Joy, Joy, your mummie! Best lief.

Dog, lijkt me heel lastig als je kind soms wel en soms niet zindelijk wil zijn. Ik weet tenminste waar ik aan toe ben... ze vraagt nog om nappie of luier ;)
hmmmm weet eigenlijk niet of het leuk is als ik mummie wordt genoemd, tijd voor nieuwe creme ;)
Kos, wat goed zeg dat Emily zo goed is gaan eten opeens!!!

Toch grappig dat het ineens zo kan draaien hé, maar wel fijn natuurlijk! Ik denk dat Tess hier nu het minste eet van alle kindjes. Ze eet wel goed brood maar avondeten vaak niks en anders maar een paar kleine hapjes. Ze heeft net wel een half portie kibbeling naar binnen zitten werken, dat dan weer wel.

Elza, hoeveel weegt die nieuwe koffer van jou? Ik moet ook nog een nieuw koffer hebben nl. Ben de code van het cijferslot kwijt van eén van onze koffers. Zat al te speuren maar de meeste koffers wegen al 5 kilo! Nou, dan blijft er weinig over voor de rest van je spullen.

Ik wordt ook meestal verraden door de andere kindjes als ik Tess op kom halen haha. Wil ik even stiekum kijken hoe ze aan het spelen is, rent er meteen een kindje op Tess af om me te verlinken of ze roepen het al meteen als ik de deur door kom "Tessss, je mamaaaa"

Tess doet het overigens ook als er een moeder van een ander kindje binnenkomt, dan reageert ze bijna net zo enthousiast als dat ik binnen kom

Chicaa, jeetje zijn de 3 weken alweer voorbij? Tja, het weer zat niet echt mee he maar hebben jullie je wel goed vermaakt of viel het toch wel een beetje tegen?

Volgens mij wordt het vanaf volgende week een stuk beter weer, zul je altijd zien. Is het Dora ondergoed droog gebleven?

Dog, lastig lijkt me dat dan wel als je nu niet weet waar je aan toe bent met Tim zijn zindelijkheid.

Hier totaal geen interesse meer voor het potje terwijl ze er toch al 3x op had geplast.

RR, het is hier de laatste tijd sowieso rustig. De helft is op vakantie.

Winterjassen ben ik wel voor aan 't kijken maar ik heb nog een splinternieuwe poederroze jas van BF voor Tess van vorig jaar. Mt 86, bleek vorig jaar toch echt te groot en van de week gepast en zit nu helemaal goed (zelfs nog ruim).

Ben eigenlijk meer naar winterlaarsjes aan het kijken maar ik wacht even tot na de vakantie. Ze zeggen dat ze in de vakantie wel 's een groeispurt kunnen maken en aangezien Tess al bijna een jaar op mt 21 zit zou het me niks verbazen als daar opeens 2 maten bijkomen. Ze draagt nu nog steeds de babysokjes van de Hema

Wat een grijs weer (weer) zeg...Bah! Ik ga zo maar even wat spulletjes voor de vakantie halen om een beetje in de stemming te komen.

Ik heb voor Tess trouwens een afspraak gemaakt voor een prik voor Hepatitis A+B en die komen ze gewoon hier aan huis zetten....wel makkelijk dus.
ff speciaal voor RR (komkommer-vakantie-tijd, ook op het VF)

dora is droog gebleven maar ze heeft niet zolang zonder luier gelopen want moesten nog even naar de winkel, en dat durfde ik nog NET niet aan

sanne, tess maat 21??? huh, frut heeft gymschoentjes maat 25 voor de peutergym waar ze na de vakantie heengaat. ok, die zitten nog wel wat ruim maar 24 was echt te klein......zou idd maar even wachten met laarsjes, tis nog langgggggg geen winter (toch mag ik hopen....)

hahaha elza, jij oude mummie valt best mee hoor met je mummielook

frut moet madag weer naar kdv, dat zal me wel weer dikke vette drama worden, nu al zin in (NOTT). vanavond gaan we wokken met vrienden (ideaal voor de kids, kunnne ze ook lekker rondlopen en wij lekker eten/kletsen) en dan gaat man morgenavond weer aan de slag, is het echt voorbij :(
oh en over eten, ik zal maar niet vertellen hoe graag en hoeveel frut wel niet opkan (niet dat ze dat ook krijgt hoor anders barstte ze allang uit haar voegen ) maar is haar ook wel aan te zien, bolletje peuter is ut!
Sanne, maatje 21 is klein zeg! Maar ja, jij hebt ook een kleine schoenmaat dus niet heel gek. Ik zou idd wel even wachten met kopen van winterschoenen. Met een beetje geluk hoeft ze ze pas in decemer aan ;) Frut maatje 25! dat is best ruim, Joy heeft 23, heb 2 paar zomerschoenen (in april in Amsterdam gekocht) in maatje 24 en die zijn nog steeds iets ruim. Ze hebben haar gemeten en vonden dat ze toen al 24 had, nou echt niet. Dus dat worden najaar schoenen denk ik, zonde als ze niet draagt, waren dure!

Heb je nog leuke dingen voor de vakantie gekocht? Ik had jurkjes maar die vallen tegen en gaan terug. Nu heb ik weer andere besteld ;)

Oh ja de koffer die ik heb is deze: http://www.antler.co.uk/antler/liquis. Hele fijne koffer denk ik, en een stuk betaalbaarder dan die van Samsonite!

Heb de grote en die weegt 3.8kg.

Chicaa och Frut weer in het gereel! Misschien vindt ze het wel leuk om weer naar het KDV te gaan? .... hmmmmmm ;)

Wokken bij A-park in oud Elza dorp? Nog geven lekker genieten van de laatste vakantiedagen!!!

zit weer buiten in de zon hoor!!! ;)
Aha, daar zijn jullie weer. Gezellig!

Kosmic> balen van je nutteloze trip naar babypark. Vind dat ze daar sowieso qua dekentjes niet zo veel hebben. Toch maar even naar de Kindercompagnie in Lithoyen dan! Daar ben jij toch ook al eens geweest of niet? Ik haal daar altijd mijn dekens, lakentjes en accessoires.

Elza> lekker, zon! Hier vandaag niet gezien helaas. Oh en ik vind mummie wel schattig klinken eigenlijk. Hahaha. Tirza noemt mij vaak mammie als ze iets van me wil. Slijmjurkje,

Sanne> Oh, das wel een goeie, even de jas(en) van vorig jaar passen. Maar denk toch dat ik een nieuwe wil hoor. En wat een ieniemiene voeten heeft Tess! Heb je ze recent nog laten meten? Ik dacht ook dat Tirza kleine voeten had, maar bij de laatste meting toch 24! Maargoed, hangt ook wel van model af denk ik. Open zomerschoentjes zijn 23 en haar regenlaarzen ook. En allstars 22. Zitten allemaal prima.

Chicaa> Fijn voor Dora dat ze is drooggebleven! Haha. Heeft Frut al op het potje geplast een keer uberhaupt? En heeft ze moeite met het kdv? Normaal niet toch? Tirza is helemaal blij sinds ze bij de peuters zit, heeft allemaal vriendjes en vriendinnetjes en geweldig leuke juffen. Dus dat gaat gelukkig prima.

Wij zijn vanochtend even naar Artis geweest. Was weer leuk. Alleen toen we thuis kwamen en Tirza op bed deden waren we haar knuffelschaap (schapie) kwijt. En nog. Echt super vreemd. Vanochtend was ie er nog. En hij is niet mee naar Artis gegaan dus hij moet ergens zijn. Maar waar. Gelukkig is Tirza erg into verstoppen momenteel. We hebben dus maar gezegd dat schapie zich héél goed verstopt heeft en dat we morgen weer verder gaan zoeken. Dat was akkoord. Hopelijk komt ze dan weer boven water.

Hmm. Chrisje is een beetje van slag. Ligt op de meest vreemde tijden in bed te kletsen. Laat het maar even gaan. Als ie gaat huilen vroeg genoeg om er melk in te gieten.

Zag trouwens bij H&M een rijbroeklegging Die moet ik hebben voor mijn paardenmeisje. Haha. De kleur die ik wil is alleen uitverkocht op de site. Binnenkort maar even in de winkel gaan kijken dus.
Wat een slecht weer zeg! Bah!!

Ons internet ligt er steeds uit, irritant want dan kan ik niet meelezen of reageren.

RR, bedankt voor je tip, heb vandaag gezegd dat de luiers op waren. Helaas heeft hij toen geplast in zijn onderbroek en daarna toen ik aan het schoonmaken was, gepoept op de vloer. Nu heeft hij weer een schone onderbroek aan en hebben we het potje ook maar weer van stal gehaald. Gister heeft hij wel weer 2x in de stad geplast en zelf aangegeven dus hij kan het echt wel. Even doorzetten en hopelijk lukt het. Heb ook een stickervel gemaakt, voor elke keer plassen en poepen op de wc of potje krijgt hij een sticker en als het vol is mag hij een Cars auto uitzoeken. Ben benieuwd.

Leuk zo'n rijbroek!!! Is het schaapje nog gevonden?

Sanne, maar 21? Wat een verschil, wij hebben net nieuwe sandalen van Timberland in maat 27 moeten kopen omdat de oude echt te klein waren. (voor de vakantie in oktober) Ik denk dat Tess snel naar de 23 gaat hoor. Dat moet haast wel. Die maat 86 van je winterjas zal dan wel groot vallen denk ik, als die nu nog past.

Ben de H&M in geweest zaterdag en heb ff een mooi colbertje en blousje gekocht en een hele lange grijze joggingtrui, leuk met een legging. Voor Tim hadden ze helaas de jas die ik wilde alleen in maat 122, dat is wel een beetje te groot.
Goed zo Doggie! Goed idee ook van stickervel. Komt vast helemaal goed! Net wat zegt, hij kan het zelf al aanngeven! Zou hem vandaag thuis wel even extra helpen. Dus vaak vragen of hij moet en na ontbijt, lunch en avondeten sowieso even op het potje zetten. Kindjes schijnen vaak vijf min na het eten te moeten. Dan dus meer kans op succes en stickers, dus hopelijk werkt dat motiverend. :-) En volgens mij als je dit een paar dagen doet en volhoudt is het zo bekeken met 'm. Superknap. Hier heeft mevrouw 1 x op het potje gepoept en geplast, maar verder geen aanstalten meer. Helaas.
Dog, wij zitten al de hele middag buiten in het zonnetje! Knap er helemaal van op na zo'n drama-dag van gisteren met dat druilerige weer.

Ik zag ook een mooi (geruit en bruin) colbert bij de H&M in de gids. Geen geld ook, als ik zoiets bij de Esprit koop dan ben ik 3x zoveel kwijt en deze zagen er erg mooi uit ook.

Ik zal Tess d'r voetjes nog 's op laten meten van de week maar d'r All Stars bijv. heeft ze mt 21 van en daar duw ik zo nog een vinger in aan de voorkant.

RR, leuk om te lezen dat Tirza het ook zo naar haar zin heeft bij de peuters. Tess ook, merk echt een groot verschil. Ze is nu echt de hele dag buiten, of het moet echt heel slecht weer zijn. En er wordt veel geknutseld en dat vind ze helemaal geweldig. Heb het idee dat ze veel beter in haar vel zit ook nu. Komt echt veel blijer thuis en d'r ontwikkeling gaat echt als een sneltrein sinds ze daar zit.

Paardrijbroekje had ik ook gezien...erg leuk...die moet jij idd echt hebben natuurlijk voor je kleine ruitertje

Heb je ook nog die soort Pipi Langkous legging gezien met die gekleurde vlakken, die vond ik wel grappig voor Tess.

Chicaa, jij werkt toch niet op maandag of heb je de boel omgegooid? Wel vervelend als je nu al weet dat frut een toestand gaat maken maar is dat niet altijd heel snel weer over dan? Tess heeft het echt nooit, die neemt heel makkelijk afscheid maar een ander meisje op haar groep huilt altijd, maar als haar moeder om de hoek van de deur is dan stopt het ook meteen. Lijkt er meer op dat ze haar moeder een schuldgevoel wilt geven dan.

En wat een grote voeten heeft frut dan al zeg! Nouja, Tess extreem kleine dus als ik het zo lees.

Elza, mooie koffer en idd een stuk lichter! Heb ook zoiets gezien op een NL site maar koekeloer nog even verder. Je hebt die dingen toch de volgende dag al in huis.

Ik heb geen kleding meer gekocht voor de vakantie. Het is daar bijna 40 graden momenteel dus ik heb denk ik niet meer nodig dan een bikini haha. Nee, ik heb echt wel genoeg en daarbij kan ik ook niks meer vinden nu.

Jij nog wel wat gevonden?

Neem jij 2 koffers mee of 3? Vorig jaar had ik voor Tess ook een klein koffertje maar wil nu proberen of ik het in 2 koffers krijg....er gaan dit keer geen lange broeken of dingen met lange mouwen mee. Tess heeft dan wel haar eigen Trunki nog en de buggy, wordt sowieso al een heel gezeul.

Mijn schoonmoeder met haar vriend zijn net geweest, ik ben as woensdag jarig dus ze kwamen even een borrel halen. Ze zien Tess best weinig tov van mijn eigen ouders dus was even bang dat Tess teleurgesteld was dat niet de andere opa en oma kwamen (mijn ouders). Maar gelukkig was het meteen opa voor en opa na en hebben oma en Tess heerlijk samen gespeeld. Denk dat oma de eerste paar dagen flink bij moet komen

Juul, ben je alweer terug? Ben heel erg benieuwd hoe het is gegaan en hoe jullie het hebben gehad.

Hip, ben jij ondertussen ook niet alweer thuis?
yep frut vind het leuk op kdv maar het afscheid is altijd drama maar na 3 weken vakantie vast helemaal.

scherp van je sanne, ik werk normaal idd nooit op madag maar al mijn collega's op 1 na zijn vrij en qua planning van het werk/deadline was het handiger als ik op madag 1 keer kom. dus gelijk weer volop aan de bak, eerste deadline is morgenochtend 12 uur dus het wordt niet eerst rustig aan beginnen, bijkletsen, mailbox uitpluizen maar knallen (zo zin in, NOT)

ben weer weg, laatste uurtjes dat man er nog is, nog maar ff gezellig doen
jemig de pemig, ik had vanmorgen een heel lang verhaal getikt, viel ons internet tijdens het plaatsen ook uit, irritant het Dog! Alles weg...

Tim komt er wel joh, die is al zoveel verder dan een boel anderen hier. Joy zat vanmorgen even op potje, deed broek uit, luier af, ging zitten, snel weer staan en riep dat luier om moest ;)

maat 27!! Wat is het toch een beer die jongen.

Wil je dat ik hier kijk voor die jas voor Tim? Doe het graag hoor.

Och arme schapie! is ie terecht RR? Hier gelukkig 4 exemplaren van Nijssie, had er 5 ;)

rijboeklegging zag ik laatst ook bij Zara liggen, grappig!

Sanne, maatje 21 is idd klein!! Wanneer is ze voor het laatst gemeten? hier 23, de mooie schoentjes maatje 24 zijn echt nog een tikkie groot. Ik hoop dat ze die in het najaar aankan, liever eerder. Waren best duur en een paar is wit.

Hier heul raar weer, ben er helemaal teleurgesteld over. Begon met lekker zonnetje en opeens kwamen de regenbuien, alle kussens van de buiten loungeset weer opruimen en nu dus binnen. De zon schijnt op dit moment weer maar ik denk niet voor lang. Had nog wel een bbq in gedachten, daar moet het toch wel droog voor zijn.

Joy ligt heerlijk te slapen onder haar dekbed!! ha! Ik vraag elke keer waar ze onder wil slapen, maar het was steeds slaapzak. Nu wilde ze wel onder het dekbed...

Hebben haar vorige week weer eens gemeten 96cm en 14kg
ha Sanne, heb dat pipi langkous legging gekocht, heel leuk ding! Ook zilver HK hoge gympen, staan er lekker dapper bij.

De koffer had een hoge score bij een UK consumententest, vandaar dat ik deze heb gekocht. Maar er zijn er idd zo veel!!

Toevallig hadden vrien en ik het er vanmorgen over, 2 of 3 koffers.. We proberen ook 2 want er gaat ook een campingbedje mee (daar slaapt ze zo goed in dat we nog niet durven zonder te gaan) Trunki vind Joy nog niet zo leuk geloof ik, gaat Tess daar zelf mee lopen? Buggy laten we thuis, als we stukken moeten lopen gaat ze bij papa op zijn nek en geloof me dan heeft ze goed uitzicht!! ;)

Ik heb nog wel wat gevonden qua jurkjes. morgen komen ze binnen dus ik ben benieuwd of ze in het echt ook leuk zijn EN of ze goed passen ;)

Vroege borrel hadden jullie! leuk dat Tess zo goed reageerde.

Volgens mij is Hip thuis, zag haar voorbij komen op FB en ja Juul!!! Heb je alles overleefd?
oh en nog even over die rijbroeklegging, ik heb dat jasje op die foto besteld! heb er zelf een rokje van gekocht, passen we lekker bij elkaar ;)
RR: schaapie nog terug gevonden? Tirza into het verstoppen haha..heb hier een verstop ei gekocht. 1 deel verstop je en die gaat dan roepen; joehoe waar ben ik...emily vind het wel geinig. In een winkel was ik haar laatst ook kwijt. Zat ze in een kast..de grapjas. lithooijen...ligt net niet op de route, wel mooie winkel...mss toch eens combineren met ritje aan mijn ouders...volgens mij ligt dat best in de buurt van hun woonplaats...rijlegging; vond hem van e zara leuker..http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/s ... RDRIJBROEK

sowieso van het weekend thuis gekomen met een grote tas van de Zara..zulke leuke dingen

heb deze jas op het oog http://www.zara.com/webap ... ON%2BEN%2BELLEBOOGPATCHES of deze http://www.zara.com/webap ... 2BHOUTJE-TOUWTJESLUITING1

Chicaa; jammer dat jij ook moet halen en brengen...soms is het fijner dat de man dat doet...succes morgen

Doggie; je pakt het volgens mij goed aan met Tim hoor..hij kan het prima, maar mss een beetje gemakzucht...een carauto in het voruitzicht...dat moet werken...zag laatst broekjes en moest aan jou denken ...probeer nu dus een link te zoeken maar kan het niet vinden...grmbbl..was bij de prenatal..2 boxers maar dan met bescherming. en je hebt ook underjams van pampers..maar die zijn pas vanaf 17 kilo..dat haalt tim nog niet!

Sanne; ik ben ook altijd bang dat emily teleurgesteld is als ze ineens mijn ouders ziet..(de grootouders die ze het minst ziet) zij ziet ze mss maar eens per 2 maanden. maar toch zijn ze dan altijd dolblij...twee koffers moet toch lukken?? vriend heeft alleen zwembroek nodig.. haha 40 graden pfff....heb je voor tess een zwempak met protectie erin? kan ik je wel echt aanraden! wij hadden het niet en ik had achteraf enorme spijt.

Heb zelf deze koffer; en zie nu dat hij enorm is afgeprijsd http://www.pixmania.nl/nl ... ic-abs-zip-trolleyko.html

trouwens hier ook super weer zelf nog een uur gefietst!

Elza; jullie gaan ook bijna! heerlijk! gaan jullie naar ee nvilla, dat je zelf het bedje mee neemt? hier nog nooit iets op het postje gedaan...wel als ik vraag of ze heeft gepoept zegt ze nu ja of nee, en als het ja is, gaat ze met haar kontje voor mij neus staan haha

zonde als schoenen te groot zijn...hier echt maatje 22-23...22 soms net te klein en 23 eigenlijk iets te groot..23 dus gekocht.

met kleding is het nu ook echt opletten...86 past best nog, 92 echt te groot..(meeste merken dan). Dat jasje op die foto is echt leuk! (en niet duur) moet mij inhouden...hangen al twee jasjes..(maar ja die zijn oud,en het geld is al uitgegeven )
meiden ik ben er weer!

Gisteravond teruggekomen en we hebben het heerlijk gehad.

Nog niks gelezen, zag even wel heel leuk nieuws op hyves!!!

Zal morgen even verder vertellen!
Nee, Schapie is nog steeds weg. Alle kamers boven overhoop gehaald. Ik snap er echt niets van. Vind het geloof ik zelf erger dan Tirza. Die heeft nu surrogaatknuffels in bed. Maar ze had die knuffel sinds haar geboorte, heb hem zelf voor haar uitgezocht, het eerste dat ik kocht toen ik wist dat ik zwanger was. Hoge emotionele waarde dus. Nou ja, ga er vanuit dat hij nog wel tevoorschijn komt...

Kos> Jaa, die is ook leuk! Misschien wel leuker inderdaad. Ga van de week even shoppen, dus dan maar beslissen. Staat vast superpittig met haar Aigle-laarsjes eronder. En die jasjes zijn ook leuk! Vind zelf die van het eerste linkje het leukst!

Elza> H&M-jasje is ook leuk inderdaad! En goed dat Joy onder haar dekbed slaapt. Hier momenteel weer een gewoon dekentje. Dekbed is vaak te warm, ligt ze mega onder te zweten...

Sanne> Leuk dat Tess zo'n fijne middag had met je schoonouders. Hier ziet ze mijn ouders minder vaak, maar ze weet het concept opa en oma = verwennen prima. Ze had trouwens spontaan hun namen opgepikt. Dus nu noemt ze ze allemaal bij hun voornaam, met opa of oma ervoor natuurlijk. Haha. PipiLangkouslegging had ik trouwens ook gezien ja! Ook geinig. Er is weer veel leuks overal. Niet goed voor mijn saldo.

Hip> Je bent er weer! Gezellig! Ben benieuwd naar je verhaal!

Chicaa> Sterkte morgen....

Julia> En, en, en... fijne week gehad?
RR, vragen of hij moet plassen, stuit op weerstand. Gaat hij gillen ed. Maar heb nu besloten dat als hij het op de grond doet, ik totaal niets zeg en het opruim. Want nu krijgt hij negatieve aandacht als hij dat doet. Ik word niet boos ofzo, maar zeg wel bah en vraag hem: waar moet je dat doen? Dan zegt hij doodleuk: op de wc mama. Maar vanavond wilde hij alles op het potje doen, prima is ook goed.

Hip, hallo!!! Leuk gehad? Zag je al voorbij komen op fb.

Elza, raar weer dus? Hier ook, want vanmorgen kwam het met bakken uit de lucht en vanmiddag laat af en toe een zonnetje maar lekker droog in ieder geval.

Kos, waar koop je dat verstop ei? Leuk. Bij ons komt ook een Zara binnenkort!! Ben je trouwens binnenkort nog in de buurt? Kom dan ff een kop koffie drinken.

Het internet is waarschijnlijk gemaakt door een vriend van ons. Ben er blij mee!!
Dog> Klinkt goed! Negeren is waarschijnlijk het beste dan inderdaad. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Wel top dat hij vanavond weer op het potje ging in ieder geval toch?

Hmm, heb net even op de Zara-site rondgesnuffeld.

Bodywarmer

Jurkje 1

Jurkje 2
Hoooi hip! Daar ben je weer! morgen meer hè. Leuke zara kleertjes dames, ga na onze vakantie even kijken, hebben een zara winkel naast de h&m en tegenover hollister. Handig, niet? Voor mezelf ben ik aan het kwijlen op de Michael Kors site, wat een juuuuuuuurkjes, prachtig.

Dog, idd het beste wat je kan doen misschien. Komt wel goed.

Joy Ligt weer in haar slaapzakje hoor, dekbed voor een middag was genoeg.

Rr ik snap je emotionele band met schapie!! In de wasmand en wasmachine gekeken??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven