boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
O, wat een hork of was er iets voorgevallen tussen jullie?
Iemand die er niet voor je wil zijn als je moeder met gillende sirenes naar het ziekenhuis wordt gebracht, is NIET je vriend!

't Wordt tijd dat jij ophoudt met boos te worden op die vent, en eens boos gaat worden op jezelf. Kap met die vent.
Smurf, had je serieus anders verwacht van die laml*l van een vriend van je?

Sterkte met je moeder Knapt ze al wat op?
nee er was niks voor gevallen, hij is gewoon depri en zat niet goed in zijn vel
ja mn moeder is weer thuis, ze had onderzoeken gehad en zo, ze had druk op haar borst
ik kook van binnen! en heb hem gezegd dat hij zich moet schamen
Depri is iets anders dan manisch-depressief Smurf. Dat weet je zelf ook wel.

Fijn dat je moeder weer thuis is.
Nou lekker dan, is ook niet echt bepaald behulpzaam!

Kan me voorstellen dat je daar boos om bent, zou zelf behoorlijk pissed off zijn!

Op dat soort momenten heb je elkar gewoon nodig of je nou wel of niet lekker in je vel zit, Denk dat jij op dat moment ook niet lekker in je vel zat! gewoon egoistisch!
Ga dan eens gevolgen verbinden aan die boosheid en dat koken. DUMP DIE MAN! HET IS EEN ZAK
quote:Veronicas schreef op 13 augustus 2011 @ 23:17:

Iemand die er niet voor je wil zijn als je moeder met gillende sirenes naar het ziekenhuis wordt gebracht, is NIET je vriend!

't Wordt tijd dat jij ophoudt met boos te worden op die vent, en eens boos gaat worden op jezelf. Kap met die vent.

Helemaal waar!

In crises leer je je vrienden kennen. Handel daar naar!
Gelukkig dat je mams weer goed is om naar huis te gaan. Wat een hork van een vriend. Hoe depri dan ook, dit had hij nooit mogen flikken.

Denk er een keer rustig over na of je zo door wilt gaan want dit is niet niks waar hij je mee laat zitten. Al had hij even persoonlijk gezegd, sterkte, kus voor je mams en ik bel je morgen. Klinkt toch anders.

Sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Aaaah daar is smurf eindelijk weer.

Hij had het vast te druk met zijn zogenaamde ex,je weet toch dat je niet mag smsen en bellen als zij bij hem is?
En dit is je vriend waarom?
O god, smurfje is back. Nog steeds samen met je vriend die eigenlijk je vriend niet is? Wanneer ga je die lamzak nou eens dumpen? Nooit hè?

Hoop dat je moeder snel weer opknapt!
I am surrounded by morons
Hey, heb ff geloept, maar is dit nog steeds die zelfde jongen die nog thuis woont, onder de plak zit bij moeders, geen geld heeft, op jouw zak leeft en waar je niks aan hebt?

Jeetje, waar is jouw zelfrespect, eigenwaarde, gezond verstand?

Hoe veel topics moet je nog openen voordat je het eindelijk ziet dat dit niet opschiet?
Hoop dat je moeder snel weer beter wordt Smurf, maar dit is toch echt de druppel.

Deze man is NIET aardig, en NIET lief. Je bent echt beter af zonder hem.
dankje wel allemaal. ze heeft medicatie gekregen voor t hart en is weer thuis
Smurf, je laat hem hier toch niet mee weg komen???
hmpf... wat hebben mannen toch weer weinig ballen. mijn ex maakte het twee maanden geleden uit, een avond voordat ik zelf een dag werd opgenomen in het ziekenhuis voor allerlei vervelende onderzoeken.

lieve schat, dit is gewoon een stukje ethiek. je kan best met jezelf in de knoop zitten, maar dat neemt niet weg dat je dat ook opzij kunt zetten en gewoon naast en achter iemand moet gaan staan die dat op dat moment nodig heeft. je bent echt beter af zonder deze man, hoe moeilijk dat ook is.

er is waarschijnlijk niets wat je kan doen of zeggen om hem zijn fouten in te laten zien. dus bedenk vooral wat jij zelf wilt met deze situatie, ipv broeden op een manier waarop hij jouw standpunt en zijn kwalijke gedrag gaat inzien. trust me, i've been there... het doet even pijn, maar een paar weken later zul je zien dat het echt een goeie beslissing was.

P.S. blij dat alles goed is met je moeder
Smurf weer!

*zucht*
Fijn dat het beter gaat met je moeder!

Maar de grote vraag heb je nog steeds niet beantwoord: is het nu voor eens en voor altijd voorbij tussen jou en that sorry excuse for a man?
wat leo al een half jaar geleden in je andere topic schreef, de situatie wordt er niet beter op meid...quote:eleonora schreef op 15 februari 2011 @ 06:31:

Maak het uit!

Maak het uitttttt!

Maak het uiuiuihuiuiuiut!

Meerdere topics openen over een man die je niet gelukkig maakt betekent één ding: je gaat niet gelukkig worden met deze man. Zit geen toekomst in, wordt/is tranendal.

Stop er mee en zet een streep onder deze ellende. Kan hij je nooit meer pijn doen en jij je, althans door deze man, ook niet meer pijn láten doen, want door de storm fietsen om hem geld te brengen en zo doe je helemaal zelf.
Ach smurf. Richt je energie maar op je moeder, die verdient dat meer.
Liever elitair dan een pauper!
Ik heb je vorige topics ook gelezen en ik vraag me echt af wat je in deze man ziet? Pfff ik zou het niet uithouden.

Veel sterkte voor je moeder!
Time spent with a cat is never wasted

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven