boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
quote:verli schreef op 14 augustus 2011 @ 16:27:

Ben ik nou de enige die vind dat Smurf best welbespraakt is, voor iemand die zelf beweert op een sociale werkplaats te werken?

Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van mensen die daar werken.

Jij denkt dat iedereen die daar werkt het IQ heeft van een tulpenbol?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat is de Sociale Werkvoorziening?

De Sociale Werkvoorziening (SW) is bedoeld voor mensen die door lichamelijke, psychische en/of verstandelijke beperkingen geen 'gewone' baan kunnen vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 augustus 2011 @ 16:29:

[...]Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van mensen die daar werken.

Jij denkt dat iedereen die daar werkt het IQ heeft van een tulpenbol?

Het was niet zo lullig bedoelt als het er stond geschreven, hoor. Heb zelf een broer met een verstandelijke beperking, die ook werkt op een sociale werkplaats. Het viel me alleen op dat Smurf, in tegenstelling tot de mensen die ik ken, (niet alleen van mijn broer zijn werk, maar ook diegene van mijn vrijwilligerswerk) best goed Nederlands kan schrijven.

Maar goed dat terzijde, ik begin steeds meer te twijfelen aan de echtheid van de topics van TO.
ik ga een beetje afstand nemen
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:12:

ik ga een beetje afstand nemen

Heel verstandig.

Van 't forum toch? Toch?
ja. maar ik begin eerst met een beetje afstand. want ik kan moeilijk mensen loslaten. en het is toch van de zotte dat ik de relatie geheim moet houden?
Je weet wel dat afstand nemen meer inhoudt dan nog maar 12x per dag bellen in plaats van 13 keer he?
quote:baby_ernie80 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:17:

Je weet wel dat afstand nemen meer inhoudt dan nog maar 12x per dag bellen in plaats van 13 keer he?En hooguit 1 topic per maand?
ik heb zelfs een keer mijn telefoon kapot gegooit toen ik kwaad was op hem aan de telefoon om dat hij me toen zo kwetste
Jeetje!! Heftig...en dat terwijl hij normaal zo lief voor je is, je nooit kwetst en zich om je bekommert
hoe bedoel je
Smurf, jij laat het zelf toe. En dat heb ik denk ik al 8 x tegen je gezegd. Blijkbaar wil je dit. Summer Dance heeft het denk ik al 20 x tegen je gezegd en anderen ook. Jij wil het gewoon.

Probeer nou eens een week die vent los te laten en je geld, tijd en aandacht te besteden aan jezelf. Wat mij betreft stuur je me een mail en dan ga ik whoppers met je eten en shoppen.
oke maar heb nou geen beltegoed meer op mn telefoon en kijken hoelang ik zonder kan, kan ik hem ook niet smsen
Ik weet niet of je "hoe bedoel je" aan mij vraagt, maar ik reageer daar erg cynisch omdat het weer eens een losse smurf opmerking is die er in het verhaal niet toe doet. Dat hij je kwetst kunnen we allemaal in al jouw tig topics lezen
Je hoeft ons niet meer te vertellen hoe jouw zogenaamde vriend in elkaar zit Smurf. Dat hebben we allang door namelijk. Nu jij nog...
ik zeg toch ik probeer wat afstand te nemen
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:31:

ik zeg toch ik probeer wat afstand te nemenDat zeg je al een jaar of 1,5 in 150 verschillende topics.
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:15:

ja. maar ik begin eerst met een beetje afstand. want ik kan moeilijk mensen loslaten. en het is toch van de zotte dat ik de relatie geheim moet houden?

hoe vaak heb je deze vraag al gesteld en hoe vaak heb je hier al antwoord op gekregen?

Wat was er mis met alle antwoorden? geloof je het niet?

Waarom vraag je het dan nog een keer? wat is er mis met jou dat je er nog steeds mee akkoord gaat?
weet ik niet. ik geelf zoveel om die persoon en ik vind het moeilijk ja en heb steeds die ellende. hij zegt dan vaak ja dat heb ik al van begins af aan gezegd dat ik geen relatie wou... man je begint er toch zelf aan
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:36:

weet ik niet. ik geelf zoveel om die persoon en ik vind het moeilijk ja en heb steeds die ellende. hij zegt dan vaak ja dat heb ik al van begins af aan gezegd dat ik geen relatie wou... man je begint er toch zelf aanEn in alle eerlijkheid heeft ie DAAR dan weer wel gelijk in.....
maar hij is er ook zelf aan begonnen
Maar waarom dringt het nou nog steeds niet tot je door dat het niets gaat worden als zelf HIJ het je vertelt??
wil ie nou mij de schuld gaan geven?
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:40:

maar hij is er ook zelf aan begonnenJa tuurlijk. Je bent een makkelijke wip en je betaalt hem er nog voor ook. Is het niet in geld, dan wel in andere zaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven