de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
En Muisz, hoe gaat het met jou? Jij mocht vandaag testen, toch?

Loekie, jij prikbitch! Goed zeg, al 2 weken bezig! En wanneer FM's? Ik ga begin september starten, nu dus nog aan de pil.
Abc, nee he. Maar wat magic zegt, bloedverlies kan en hoeft niet gelijk iets te betekenen.

Is het gestopt inmiddels? Hoe is t met je?

Knuffel
ABC, wat een angstige tijd... Bij Kootje heb ik bruinverlies gehad en schoot ik helemaal in de stress. Toen zeiden ze dat het oud bloed van de punctie was. En deze zwangerschap kwam ik er pas zo laat achter dat ik zwanger was omdat ik rond de 4e/5e week een flinke bloeding had waarvan ik dus dacht dat het een menstruatie was. Daarom had ik ook niet getest. Want als dat een menstruatie was, zat ik met de eisprong daarna in Spanje, op schoolreis. Die bloeding was dus echt wel heftig, ook met rood bloed. Ik hoop zo dat het bij jou ook niets te betekenen heeft..

Ik duim heel hard voor je
Dit was wel echt rood en slijm, de laatste keer dat ik ging plassen was het bijna niks meer. Ik heb ook niet echt buikpijn. Ik heb het ziekenhuis gebeld maar die kunnen ook niks doen. Het is nog te vroeg om iets te kunnen zien. Als het erger wordt of ik veel buikpijn krijg moet ik morgen weer bellen. Bij veel buikpijn desnoods midden in de nacht bellen zei de arts. Ik moet wel gewoon doorgaan met de medicijnen. Wat het wel lastiger maakt is dat we op een van de waddeneilanden zitten, we zitten dus best lang van het ziekenhuis af. Ik heb net voor de zekerheid maar maandverband gekocht, als het mis is heb ik dat wel nodig de komende dagen. Afwachten dus.
Gelukkig is het nu gestopt. En dat je geen buikpijn hebt is ook een goed teken. Hopelijk komt het niet meer terug en heeft het inderdaad niets te betekenen. Ik denk aan je ABC
abc; sterkte meis, het kan alle kanten uit, ik hoop super dat er niets aan de hand is, ik had ook rood bloedverlies na de positieve zwangerschapstest en dat hield 1 week aan, en nu is ons zoontje alweer bijna 3 dus geef niet op!!

Dolfijn; oke, jij moet dus eerst aan de pil bij mij gaat het heel anders allemaal, op 24-8 heb ik de eerste echo. Sinds gister spuit ik ook de puregon....zo spannend!

Muisz; hoe gaat het met je? Geen buikpijn hopelijk, het moet nu gewoon lukken verdomme&^%$^&*^*!!
abc, jeetje wat een schrik zeg!

Gelukkig wel positieve verhalen hier, en dat je geen kramp hebt geeft in ieder geval hoop! Volhouden meid, de wonderen zijn we wereld nog niet uit.

Hier nog even een hele harde *PLOF* op het bankje voor muisz. Ik hoop dat ik je er op een hele goede manier vanaf schiet!
Abc,
Abc: wat ontzettend spannend zeg, ik hoop echt heel erg dat het niks is en ik sluit mij aan bij de rest van de dames, het komt vaker voor...... (ik heb het ook gehad, bruinverlies en in de eerste zwangerschap toen het embryootje het nog goed deed bloedverlies)

Karan: je bent goed bezig, niet te hard ploffen hoor, anders maak je de plek waar je zelf zit niet comfortabel meer. Broedse!

Loekie en Dolfijn: voor jullie begint het weer, spannend!

Muisz? (ik ben zo hard aan het duimen he?)

Brigitte: dinsdag is voor jou een spannende dag.

Wat een commotie hier he? Het blijven spannende tijden, prikbitches is eigenlijk een soort synoniem voor heftige tijden met blijheid en verdriet.

Ik wacht (on)geduldig tot dinsdag en de misselijkheid herinnert mij eraan wat er allemaal in mijn lichaam gebeurt. Nieuwste liefde: cornetto's en ginger ale.

(ik had trouwens geprobeerd om mijn motto te veranderen maar dat lukt niet)
Hoi allemaal, tijdje geleden door omstandigheden maar is nu weer redelijk rustig. Abc sterkte hoor gelukkig hoop positieve dingen, dys duimen, hier gaan we de volgende menstruatie beginnen, omdat ik geen regelmatige cyclus heb, heb ik een pil gekregen om die op te wekken, net vorige week geweest, arts adviseerde me volg week, dan aan de pil en hele ratteplan vind het erg spannend. Allemaal nu, word eindelijk echt, geen idee hoe ik op al die hormonen ga funtioneren...
Hallooooo meiden ben er weer!!!

Tijdje effe uitgepuft van de bruiloft dus niet met zwanger bezig beZig geweest.

Nu druk aan het afvallen voor IVF poging nummer 1, het gaat alleen zoooo langzaam eraf, en dat met sporten en honger hebben...

Ik ga de volgende menstruatie mij aanmelden en heb dan de hoop dat ze 1 of 2 kilo door de vingers zien :-)

Niet aankomende dinsdag, maar die dinsdag erop beginnen voor ons onze eerste adoptiebijeenkomsten dus dat is ook erg spannend!

En we hebben besloten om ons huis volgende week te koop te zetten en dan naar het dorp te verhuizen waar al onze vrienden wonen.

Ik heb wel de laatste tijd mee gelezen dus ben nog wel up to date.

Effe een grote knuffel voor abc.

Heel veel sterkte!!!!!!
kk, wat een ontwikkelingen allemaal!

Goed bezig, en spannend allemaal!
KK, wat spanend allemaal zeg! Zet hem op meid, al die veranderingen kunnen ook juist goed doen.

Sherto, succes! Het viel mij heel erg mee hoe ik op de horrormonen reageerde maar het is toch afwachten want het verschilt per persoon.

Taartje, dinsdag echo? Wij woensdag. Vind het nu ook heel spannend worden. Ik ben nu bang voor open gehemelte, open ruggetje... Ik heb geen foliumzuur geslikt en toen we er achter kwamen was het al te laat om te beginnen er mee. Maar geruststelling is wel dat ik af en toe beweging denk te voelen. Dat dacht ik al weer eerder maar voel me er nu ietsje zekerder over.

Abc trek je het nog een beetje?
Abc, ik heb ook bloedverlies gehad. Zowel op de dag dat ik ongesteld moest worden als 1,5 week daarna. Ik was overtuigd dat het niet goed was. Ik had slijmerig helderrood bloedverlies, wel erg weinig. Bij mij bleek het uiteindelijk van een poliepje te komen. Zodra ik sex had of wat moeilijk naar de wc kon kwam het weer terug. Uiteindelijk heb ik meer dan 2 weken af en toe wat bloed verloren.

Ik weet dat je hier niets aan hebt maar misschien helpt het je een beetje om te weten dat het ook echt goed kan gaan..
KK, wow! Wat een boel (positieve) veranderingen! Wat leuk voor jullie! Zet hem op hoor!

Taartje dinsdag echo en Kaetje woensdag... Owh wat spannend weer. Ik denk aan jullie! Ik begrijp heel goed Kaetje, dat je je een beetje zorgen maakt door die foliumzuur. Maar je kunt daar niets aan doen, ik hoop voor jullie allebei dat di en woe alles heel voorspoedig verloopt en jullie allebei kunnen genieten!

Doet me aan Jusa denken! Hoe gaat het met je kleine Jusaatjes??

En Muisz en Brigitte? Jullie mogen morgen en dinsdag testen toch? (vergeef me als ik dit niet goed heb onthouden!)

De duimen draaien volop, spannend!

Sherto, ik reageerde vrij 'normaal' op de hormonen voor de IVF, dus al met al viel het mij reuze mee, ik had veel erger verwacht. Succes er mee, hoor!

Karan, hoe voel je je? Dat wachtbankje kan erg pittig zijn, het is onzeker en spannend en het duurt zo lang, ik denk aan je!

Yamuna, hoe gaat het met jou? Ik lees niets meer van je, ben je fijn met vakantie?

Voor iedereen veel liefs,

Zometeen hier oogjes dicht en snaveltjes toe en voor alle bitches; slaap lekker!
Lekker laten leven...
Ik ben weer in het land! Heb het goede nieuws verteld, nou dat was maar goed ook... heb het hele weekend lopen kotsen. Dus het was wel duidelijk, ja! Leuke, lieve reacties gehad. Maar ik was verder zó misselijk dat ik beter niet had kunnen gaan. Heb vooral in bed gelegen met een emmer ernaast. O, en verder ook nog eens de auto heerlijk onder gekotst! :( En daardoor zijn we dus ook 1 dag eerder naar huis gekomen.

Abc, wat een goed nieuws, meid! Gefeliciteerd! Maar ook een hele dikke voor de onzekerheid nu. Ik duim heel hard voor je!
Mijn duimen draaien al voor de goede echo's!! Tijd voor meer positiviteit hier!!!!

Slaap lekker
Muisz veel succes vandaag zou voor je duimen.

Zelf ben ik ook ongerust hoewel ik nog geen teken heb dat ik ongesteld wordt. Normaal altijd twee 3 dagen van te voren bruinen afscheiding nu alleen maar witte afscheiding we zullen dinsdag zien wat de uitslag is.
Muisz & Brigitte: ik duim hoor!
Slecht nieuws hier Vandaag voor het eerst rood bloed, dus dat ziet er niet goed uit. De dagen hiervoor waren vreemd: hele lage buikpijn en erge rugpijn, maar niet de buikpijn die ik normaal gesproken heb als ik ongesteld moet worden. Na al jullie verhalen hier over bloedverlies kom ik bijna in de verleiding om vandaag toch een test te doen. Al is dat natuurlijk tegen beter weten in.
Abc, hoe is het vandaag? En Brigitte?
Muisz, een hele dikke knuffel...
Muisz, .

Hier lijkt het goed te gaan. Gisterochtend nog twee keer een heel klein beetje bruinverlies gehad, maar verder niks meer. Bedankt voor alle lieve woorden, dat doet me goed.
Oh muisz....

Brigitte, spannend zeg!

Abc, hoe is het met je?

Taart, cornetto's en ginger ale...

MagiC, hier alles prima hoor. Ik ben gewoon relaxed! Ik snap er niks van maar ik ben echt relaxed. Op de een of andere manier voelt het allemaal gewoon goed. En ik kan eigenlijk niets anders doen dan wachten. Het is nu toch al bepaald, ik kan er zelf niets meer aan doen. Jerommeke is ingenesteld of niet.

Maar misschien piep ik volgende week wel anders hoor!

Blog, jeetje... Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ergens is het misschien ook wel een 'prettige' bevestiging, maar bah... de hele dag in je bed liggen met een emmer ernaast...

KK, wat een ontwikkelingen bij jullie zeg! Goed bezig! Hoop dat het even niet bezig zijn met zwanger worden lucht heeft gegeven!

Sherto, ik had ook heel weinig last van de hormonen. Karaman vond me wel iets minder leuk, maarja... daar had ík dan weer geen last van!

Kaetje, hoe is het met jou? Begint je buik al te groeien?

En Beng? Hoe staat het er bij jullie voor?

En waar zijn Suzzel en giraffje?

En jjw, hoe is het bij jou? Komt de rust weer een beetje terug?
Oh abc, maar dat klinkt hoopvol hoor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven