Sommige nicks moesten verboden worden!

30-01-2008 17:12 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Steeds vaker zie ik hier nicks als

- Heidipeidi

- Ellendepellen

- Eefjepeefje (sorry Peefje)

- Ukkepukkie

- Troelepoelie

- etc

Kan dat niet verboden worden??
Ben nog geen ***wijf, bien laden óf H*tl*r tegengekomen o.i.d, Mijn "nick" is realname, maar ook daar heb ik 'n p*/*/*//*hekel aan.. 'n Vrouwennaam die ik mooi vindt is bijvoorbeeld: Brigitte Maar das' in irl, niet nep..

Vindt verklein namen idd. niet echt mooi, maar het kan soms wel schattig zijn...

Kan m'n naam ook veranderen in: @%gS.{9=! Mijn typische wachtwoord..

& nee, ik gebruik die combi dus niet als wachtwoord, nergens zelfs..
quote:Nijntje schreef op 30 januari 2008 @ 23:15:

*kijkt dom*

hahaha

dat heb je er nou van als je een konijn als nick neemt!
quote:Nijntje schreef op 30 januari 2008 @ 23:29:

Toch is het een feit dat ik iemand met een nick als Korenwolf of Sabeltandcavia, of Persephone meer intelligentie-credit geef, alleen al om het feit dat zij schijnbaar WEL 2 minuten nagedacht hebben voordat ze een gebruikersnaam invulden.

*vervloekt de dag dat ze Nijntje verzon* ;-)

Waarom, ik vind het juist zo'n leuke nick, en je kan lekker verhalen vertellen over Grote Nijn, of Klein Nijn

Hoe moet ik dat doen met mijn nick......de Grote Toetyfroet en ........nou ja, kleine toetyfroeties heb ik dus niet (meer).

quote:Nijntje schreef op 30 januari 2008 @ 23:29:

Misschien is het gek, maar toch komen sommige nicks dusdanig tot leven dat het domme aspect ervan vervalt.

Zo vind ik Poezewoes geen dom mens, Bambi geen zoetsappige forummer, en kan ik meisje22 en meisje35 wel degelijk uit elkaar houden.

Toch is het een feit dat ik iemand met een nick als Korenwolf of Sabeltandcavia, of Persephone meer intelligentie-credit geef, alleen al om het feit dat zij schijnbaar WEL 2 minuten nagedacht hebben voordat ze een gebruikersnaam invulden.

*vervloekt de dag dat ze Nijntje verzon* Helemaal mee eens!

Ik heb er altijd moeite mee, dat die poster Nijntje soms ook nog wat zinnigs zou kunnen zeggen.

Intelligentie-credit? Moet ze nog opbouwen. Er komt vast een dag dat ik Nijntje serieus ga nemen. Serieuzer dan bijvoorbeeld een poster met de naam Persephone.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
"toetyfroety" moet zich gewoon *Klein lief aardbeitje w/A Twist* gaan noemen..

& Poezewoes: *Miss Purrrrrfect* ofzo..
quote:rouke schreef op 31 januari 2008 @ 01:15:

"toetyfroety" moet zich gewoon *Klein lief aardbeitje w/A Twist* gaan noemen..

& Poezewoes: *Miss Purrrrrfect* ofzo..

Ja hoor, doe ik vast

en nou duik ik mijn nestje in, de grote toetyfroet achterna, of is dat de grote Aardbei?

Morgen lekker shoppen in Rotjeknor, met mijn dochter die op alle dagen loopt, (van het ene plashokje naar het andere )
Have fun w/shoppin', *2 aardbeitjes* is 'n leuke om te koppelen aan je huidige avatar..

Óf gewoon zoiets als, Love=Atemp, seks=forever?

Maar dan klinkt de naam wel als 'n sex-addict...

moet eigenlijk ook gaan slapen..
anoniem_35363 wijzigde dit bericht op 31-01-2008 01:36
Reden: A milion correction's And some other stuff
% gewijzigd
Oftopic:

Ik ben benieuwd waar Snuitje is (/zijn ik denk nog steeds dat het een troll is). Hoewel ik snuitje een verscrhikkelijke nick vind, maar Snuitje niet vind ik de nick wel heel goed bij haar (hen) passen.
quote:Poezewoes schreef op 31 januari 2008 @ 01:11:

[...]

Helemaal mee eens!

Ik heb er altijd moeite mee, dat die poster Nijntje soms ook nog wat zinnigs zou kunnen zeggen.

Intelligentie-credit? Moet ze nog opbouwen. Er komt vast een dag dat ik Nijntje serieus ga nemen. Serieuzer dan bijvoorbeeld een poster met de naam Persephone. Ik hoor je Poezie. Maar die dag zal voorlopig nog niet komen. ;-)Want ik kom hier namelijk in principe niet om serieus te zijn. Heeeel soms zeg ik iets serieus op de M, de R of de B-pijler. Ik kom hier voornamelijk voor de jolijt en sociale ketakten. :-)
En je breng ook jolijt nijn.

Ik heb gisterennacht zo gelachen om een door jouw geopend topic!
Nou, lekker dan.

Trust en goedenacht lieve Nijn...
Ik heb 20 cm van mijn haar afgeknipt Nijn.

Das toch wel goed voor een top tien topic ergens?
quote:Poezewoes schreef op 31 januari 2008 @ 02:13:

Nou, lekker dan.

Trust en goedenacht lieve Nijn...

Wat nou lekker dan?

20 cm?? Meid!

Iry, dank je! Glad to be of service.

oeps PP komt thuis, snel zn sloffen klaarzetten!
Er hangen hier ook nog andere shahla's rond. Anders geschreven uiteraard maar ik vind het helemaal niks.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Trusten lieve Poez.

Shahla, dat is idd niet handig. Er is hier ook een Nijntje77 ofzo, die zegt altijd heule domme dingen, dat is best wel vervelend want dat komt allemaal op mijn bordje.

knipoog:
Uit een soort consideratie met mezelf (dat andere woord wat ik er had staan, was volgens de van dale niet bekend) lees ik die andere shahla's natuurlijk niet, wat dacht je, dus geen idee wat ze allemaal uitkramen

Oja, nickhangen is dat je nooit, niet, never van nick gaat of wenst te veranderen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Nicks als "Iksnaphetniet" of "Zoooindewar" zijn nog veel erger. Die nicks zijn aangepast op het eerste topic dat iemand opent, en vervolgens moet iedereen jarenlang lezen dat iemand het ooit niet snapte of in de war was. Heel irritant.
En nou gaan jullie zeker ook commentaar zitten leveren op die 2 die ik gratis bij een pakje boter heb gekregen he?!
Nee hoor, alleen op de uitspraak
quote:Nijntje schreef op 30 januari 2008 @ 17:12:

Steeds vaker zie ik hier nicks als

- Heidipeidi

- Ellendepellen

- Eefjepeefje (sorry Peefje)

- Ukkepukkie

- Troelepoelie

- etc

Kan dat niet verboden worden??Ik zie nu bij Wiehier de naam Poedelewoepsie staan. Die kan nog bij je lijstje aangevuld worden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:minny schreef op 31 januari 2008 @ 08:54:

Nicks als "Iksnaphetniet" of "Zoooindewar" zijn nog veel erger. Die nicks zijn aangepast op het eerste topic dat iemand opent, en vervolgens moet iedereen jarenlang lezen dat iemand het ooit niet snapte of in de war was. Heel irritant.Eensch... zal laatst ook twijfelmeid voorbijkomen...

Twijfelt ze dan over alles wat ze zegt? Moeten we haar wel serieus nemen?

*wil dit liever anoniem posten, want euhmmm... Prinses Op De Erwt... tsja... *
Peas on earth!
Op hoeveel matrassen slaap jij?
Geen bijzonderheden
Ik zag net "Liefmeisje2"

Allereerst, wie gaat zichzelf nou Liefmeisje noemen?

En waar is dan Liefmeisje1?
Geen bijzonderheden
Nijn, ik let nu op alle nicks en dat is jouw schuld!
Geen bijzonderheden
*vraagt zich ook af waar yoyo1 is*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven