Sommige nicks moesten verboden worden!

30-01-2008 17:12 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Steeds vaker zie ik hier nicks als

- Heidipeidi

- Ellendepellen

- Eefjepeefje (sorry Peefje)

- Ukkepukkie

- Troelepoelie

- etc

Kan dat niet verboden worden??
quote:sarah2ndlife schreef op 30 januari 2008 @ 20:05:

what's in a name, maar ik vind sommige avatars niet kunnen , zoals die v Norre.

Hen nog nooit een post van haar gelezen, maar zag vd week aan de zijkant vd site haar avatar staan, vreselijk, werd spontaan beroerd.Volgens mij heeft Norre die toen aangemaakt voor het topic "as dit me leve is". Helemaal zeker weet ik dat niet, maar wel dat ze daar toen postte. En keik, bei ons oppet kamp kenne we son avetert dan wel weer waardere
Ik vind dat mijn eigen nickname wel verboden zou mogen worden. Ik haat hem!

Vijf jaar geleden heb ik hem snel, snel aangemaakt, omdat ik nu meteen ergens op wilde reageren en ik totaal geen inspiratie had.

Was toen een meisje van 22, dus vandaar.

Toch wil ik hem ook niet veranderen.

Je raakt er toch aan gehecht he, aan zo'n nick.
quote:yasmijn schreef op 30 januari 2008 @ 17:35:

De kiddo's en de hubbies. Het klussen. Voor het eggie. O god, wat een gruwel.

Ik las vandaag wat op de kinderenpijlert, ik dacht: dat kan niet waar zijn!

Als je je kind bij je in bed neemt, tegenwoordig heet dat co-sleeping.

Word ik nou oud of is dat normaal? Overal zijn tegenwoordig woorden en afkortingen voor.

Het heet geen co-sleeping als je je kind af en toe bij je in bed neemt maar wanneer je kind iedere nacht tussen jou en je man in ligt en dat tot het kind een jaar of 4-5 is...

Ik zal dan ook wel antiek zijn maar ik doe er niet aan mee..
een een logeerbed aanschaffen voor de sex Sup
quote:Mooncatcher schreef op 30 januari 2008 @ 21:35:

een een logeerbed aanschaffen voor de sex Sup [afbeelding]

Ja haha het mot toch niet gekker worden...

Of tijdens de sex kan zo'n kind ineens wel op zijn eigen bed slapen...
quote:twompie schreef op 30 januari 2008 @ 20:27:

ik lees steeds dat mensen van nick gewisseld hebben.

SNap er nix van? Ik wilde ook graag vlak na het aanmelden mijn

nick wijzigen vanwege herkenning door familielid.

Maar hoe ik ook zeurde, het kon echt niet volgens de viva angel.

Dan moest ik een nieuw emailadres opgeven en een nieuwe acount maken.

groetjes,

TwompieBompie?Klopt. Bij een vorige versie van het forum kon het wel, een nieuwe nick bij hetzelfde mailadres. Maar nu niet meer heb ik begrepen.
Vind mijn nick ook gruwelijk eigenlijk en echt passen doet-ie ook niet want hou helemaal niet van Disney-dingen of van herten ofzo, het is me wat te huppelig maar ja, je raakt eraan gewend en misschien zelfs wel gehecht. Ik reageer al wat jaren op 'Bam' en 'Bambi'. Van de week in de auto moest ik zelfs gniffelen bij een bordje 'Hertenkamp', dacht even dat ik bijna thuis was.

Heb nog even geëxperimenteerd met herten-avatars maar dat ging me toch wat te ver. Too much not me.
Nou ja, deze is wel gaaf!

en deze

en deze

Zucht... ik wil wel Bambi heten!
quote:yasmijn schreef op 30 januari 2008 @ 17:25:

Alles wat op -je eindigt is stom.Dank u
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Bambi schreef op 30 januari 2008 @ 21:44:

Vind mijn nick ook gruwelijk eigenlijk en echt passen doet-ie ook niet want hou helemaal niet van Disney-dingen of van herten ofzo, het is me wat te huppelig maar ja, je raakt eraan gewend en misschien zelfs wel gehecht. Ik reageer al wat jaren op 'Bam' en 'Bambi'. Van de week in de auto moest ik zelfs gniffelen bij een bordje 'Hertenkamp', dacht even dat ik bijna thuis was.

Heb nog even geëxperimenteerd met herten-avatars maar dat ging me toch wat te ver. Too much not me.Hee Bam!...bi.

Niet van nick veranderen hoor, Bambi vind ik wel een begrip op het forum: Men is er aan gewend dat je niet zo liefkijk reageert als dat hert zou doen. Van Bambi krijg je niet Disney-eske reacties.

Heb het broertje dood aan nickchanges van oudgediende forummers. Ik kan ook niet wennen aan Celeone, dat vind ik echt een afknapper.

Van nieuwe forummers maakt het me niet uit.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ghe, Poezewoes, Grote Vriendin, ik een begrip op het forum, toe maar!

En grappig over Celeone, ik zat haar steeds aan te sporen om ein-de-lijk eens een nieuwe nick aan te meten want die vorige vond ik zo níet passen.. vind haar helemaal geen standaard 'vorige nick-met-nummer', als je snapt wat ik bedoel.
quote:yasmijn schreef op 30 januari 2008 @ 17:35:

De kiddo's en de hubbies. Het klussen. Voor het eggie. O god, wat een gruwel.

Ik las vandaag wat op de kinderenpijlert, ik dacht: dat kan niet waar zijn!

Als je je kind bij je in bed neemt, tegenwoordig heet dat co-sleeping.

Word ik nou oud of is dat normaal? Overal zijn tegenwoordig woorden en afkortingen voor.

Ja yas,je wordt oud.

Jij weet ook niet wat een quinny is.

Dus ksst! naar het libelleforum

quote:meisje22 schreef op 30 januari 2008 @ 21:18:

Ik vind dat mijn eigen nickname wel verboden zou mogen worden. Ik haat hem!

Vijf jaar geleden heb ik hem snel, snel aangemaakt, omdat ik nu meteen ergens op wilde reageren en ik totaal geen inspiratie had.

Was toen een meisje van 22, dus vandaar.

Toch wil ik hem ook niet veranderen.

Je raakt er toch aan gehecht he, aan zo'n nick.

haha, Same here

Tijdens de overgang van het Oude Forum naar het vorige forum ging ik van webs naar websje. Terwijl ik webs ook al niets vond én niet houdt van namen met 'je' erachter Maar zelfs daar raak je dus aan gehecht
Dat zeg ik....
quote:Nijntje schreef op 30 januari 2008 @ 19:42:

Luneth en Hekate, ik ben wel nieuwsgierig nu wie jullie eerst waren. Maargoed, je hebt het niet voor niks veranderd, dus ik weet niet of je dat zomaar kan vertellen...

Ik was ooit lang geleden Feline, maar bij een forumwisseling/vernieuwing kwam die nick niet mee. Toen ben ik oeverloos afwezig geweest en nu weer een beetje terug (vooral lezend). Dus geen opzettelijke change.
Wees blij!
Wie was Celeone eerst dan?

*kijkt dom*
Dank je Hekate.

One down. *streept af*
quote:websje schreef op 30 januari 2008 @ 23:02:

[...]

haha, Same here

Tijdens de overgang van het Oude Forum naar het vorige forum ging ik van webs naar websje. Terwijl ik webs ook al niets vond én niet houdt van namen met 'je' erachter Maar zelfs daar raak je dus aan gehecht

Dubbel pech dus?!

Gehecht is een groot woord, maar loop hier al zo lang rond met deze nick. Als ik mijn nick verander moet ik dat weer helemaal verantwoorden middels een topic ofzo. Veel te veel gedoe, dus dan maar gewoon een hekel aan mijn eigen nick.
Ik vind nicks altijd wel kunnen, maar sommige nicks en ook avatars trouwens lijken te veel op elkaar en dan raak ik kwijt wie wie is, zoals bij Annie Ooi en andere forummer met avatar van Amelie en Ellen2 en Perel, al weet ik bij hen tenminste wel wie wie is. Had in t begin ook moeite met onderscheiden van Miffy en Minny, maar dat is me nu gelukkig duidelijk Nickchangen als t nodig is niks mis mee, maar expres vaag doen over oude nick is vaag alsmede heel erg hameren op privacy maar dan wel overal zeggen dat je voormalig die en die bent (niemand persoonlijk aan t aanvallen hier hoor, maar in z'n algemeen).

Soms vind ik Nicks eigenlijk vreselijk, maar omdat ik de forummer leuk vind is de nick opeens ook oke, zoals bij Star of Mooncatcher of Fashion Victim. Die nicks zijn er zo ingesleten dat ze de betekenis ervan overstijgen. Zelfde bij Nijntje denk ik, al ken ik je niet zo goed.

Mijn nick is een anagram en vind het wel prima. Tis niet de leukste nick denkbaar, maar heb er inmiddels beetje naam mee en gaat ook alweer 3 jaar (nooit nick veranderd) mee dus houden maar zo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Misschien is het gek, maar toch komen sommige nicks dusdanig tot leven dat het domme aspect ervan vervalt.

Zo vind ik Poezewoes geen dom mens, Bambi geen zoetsappige forummer, en kan ik meisje22 en meisje35 wel degelijk uit elkaar houden.

Toch is het een feit dat ik iemand met een nick als Korenwolf of Sabeltandcavia, of Persephone meer intelligentie-credit geef, alleen al om het feit dat zij schijnbaar WEL 2 minuten nagedacht hebben voordat ze een gebruikersnaam invulden.

*vervloekt de dag dat ze Nijntje verzon*
quote:Inad schreef op 30 januari 2008 @ 23:28:

Ik vind nicks altijd wel kunnen, maar sommige nicks en ook avatars trouwens lijken te veel op elkaar en dan raak ik kwijt wie wie is, zoals bij Annie Ooi en andere forummer met avatar van Amelie en Ellen2 en Perel, al weet ik bij hen tenminste wel wie wie is. Had in t begin ook moeite met onderscheiden van Miffy en Minny, maar dat is me nu gelukkig duidelijk Nickchangen als t nodig is niks mis mee, maar expres vaag doen over oude nick is vaag alsmede heel erg hameren op privacy maar dan wel overal zeggen dat je voormalig die en die bent (niemand persoonlijk aan t aanvallen hier hoor, maar in z'n algemeen).

Soms vind ik Nicks eigenlijk vreselijk, maar omdat ik de forummer leuk vind is de nick opeens ook oke, zoals bij Star of Mooncatcher of Fashion Victim. Die nicks zijn er zo ingesleten dat ze de betekenis ervan overstijgen. Zelfde bij Nijntje denk ik, al ken ik je niet zo goed. JA, IK BEN OOK EEN LEUKE FORUMMER HOOR *ENGELENSMILE*

Mijn nick is een anagram en vind het wel prima. Tis niet de leukste nick enkbaar, maar heb er inmiddels beetje naam mee en gaat ook alweer 3 jaar (nooit nick veranderd) mee dus houden maar zo.
Dat had ik al wel gemerkt hoor, Nijntje, lief klein konijntje, Nijntjeeee, pienter konijntje, nijntjeeee, knuffel konijntje, Nijntjeeee, kijk mee
Je bent dus in elk geval een PIENTER KONIJNTJE, dat scheelt
quote:Inad schreef op 30 januari 2008 @ 23:28:

Had in t begin ook moeite met onderscheiden van Miffy en Minny, maar dat is me nu gelukkig duidelijk

Gelukkig! (Minny post toch met kleurtjes??)

(En ik -of eigenlijk mijn 6 weken oude zoon- heb dus een konijn dat dat liedje zingt als je het schudt. Ik heb al nachten dat liedje in mijn hoofd gehad. Het konijn staat nu veilig op een plek waar het ook niet meer denkt dat het geschud wordt als je eens wat enthousiast langsloopt.)
Ik vind wel al die lange en ingewikkelde nicks irritant.

Wil je het iets persoonlijker maken door het aan diegene te posten,moet ik eerst 10 keer kijken hoe je het schrijft.

En vaak kan ik dan nog gaan zitten editten..pffff.

Maarja ik vind" to" ook weer zo ongeinterresseerd staan (hoewel ik het soms wel eens doe)
quote:yasmijn schreef op 30 januari 2008 @ 17:24:

Winteryasmijn....je weet hoe ik denk over de winter, doe mij maar zomeryasmijn.

Ja Nijntje, heb jij wel recht van spreken, nijntjedepijntje?

Er zijn hier nog 2 konijnen, Miffy en Lapin.

Hebben jullie wat met knijnen?Ja, ik heb wat met konijnen. Ik wil ze heel graag hebben, maar lapinlief vindt ze vreselijk, dus het gaat niet door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven