Goedemorgen allemaal!!!
maandag 15 augustus 2011 om 09:45
maandag 15 augustus 2011 om 10:11
quote:Cateautje schreef op 15 augustus 2011 @ 10:04:
[...]
Probeer het met een andere browser. Ik heb er een paar geprobeerd en ben nu het beste af met google chrome. Had ook van dat langzame gedoe.
GoedemorgenHeb ik gedaan. Maar allemaal net zo traag. Ben een paar dagen bezig geweest om een schattig baby filmpje van iemand te laten zien op hyves. Net is het eindelijk gelukt.
[...]
Probeer het met een andere browser. Ik heb er een paar geprobeerd en ben nu het beste af met google chrome. Had ook van dat langzame gedoe.
GoedemorgenHeb ik gedaan. Maar allemaal net zo traag. Ben een paar dagen bezig geweest om een schattig baby filmpje van iemand te laten zien op hyves. Net is het eindelijk gelukt.
maandag 15 augustus 2011 om 10:12
quote:galadriel schreef op 15 augustus 2011 @ 10:06:
Ook van mij een hele goedemorgen,
De kinderen zitten weer op school,
Ga straks zelf weer aan de slag.
Maar eerst een kopje koffie in de tuin,
Het kan net, net warm genoeg.
Fijn.Dus je moedervakantie is begonnen. Moge het een sleurloze tijd voor je worden.Goedemorgen Galadriel
Ook van mij een hele goedemorgen,
De kinderen zitten weer op school,
Ga straks zelf weer aan de slag.
Maar eerst een kopje koffie in de tuin,
Het kan net, net warm genoeg.
Fijn.Dus je moedervakantie is begonnen. Moge het een sleurloze tijd voor je worden.Goedemorgen Galadriel
maandag 15 augustus 2011 om 10:12
quote:yanou schreef op 15 augustus 2011 @ 10:07:
goedemorgen Cateautje en alle andere forummers!
Ik zie hier nog geen zon maar door deze vrolijke openingspost krijg ik er wel vertrouwen in. Laatste week vakantie dus ik ga maar eens leuke plannen maken.
Allemaal een fijne dag!Goedemorgen. Geniet van je dag. Komt goed met die zon.
goedemorgen Cateautje en alle andere forummers!
Ik zie hier nog geen zon maar door deze vrolijke openingspost krijg ik er wel vertrouwen in. Laatste week vakantie dus ik ga maar eens leuke plannen maken.
Allemaal een fijne dag!Goedemorgen. Geniet van je dag. Komt goed met die zon.
maandag 15 augustus 2011 om 10:14
quote:pimpelmeesje67 schreef op 15 augustus 2011 @ 10:07:
Goedemorgen!
Ik zit met weemoed naar buiten te kijken. Wat ziet het er prachtig uit zeg. Straks lekker buiten lunchen en misschien wel stiekem een uurtje eerder weg vanmiddag...
Goedemorgen.
Heerlijk buiten eten. Pak dat uurtje, je kan het maar gehad hebben.
Goedemorgen!
Ik zit met weemoed naar buiten te kijken. Wat ziet het er prachtig uit zeg. Straks lekker buiten lunchen en misschien wel stiekem een uurtje eerder weg vanmiddag...
Goedemorgen.
Heerlijk buiten eten. Pak dat uurtje, je kan het maar gehad hebben.
maandag 15 augustus 2011 om 10:17
quote:moeilijkenaam schreef op 15 augustus 2011 @ 10:08:
Goede morgen allemaal, wat is het hier heerlijk gezellig!
Ik moet zo een stukkie lopen, al schijnt het zonnetje hier nog niet echt. Eind van de dag lekker zwemmen in center parcs!
Goedemorgen.
Heerlijk lekker plonzen, is altijd een prettige manier om de dag te eindigen.Veel plezier.
Goede morgen allemaal, wat is het hier heerlijk gezellig!
Ik moet zo een stukkie lopen, al schijnt het zonnetje hier nog niet echt. Eind van de dag lekker zwemmen in center parcs!
Goedemorgen.
Heerlijk lekker plonzen, is altijd een prettige manier om de dag te eindigen.Veel plezier.
maandag 15 augustus 2011 om 10:18
quote:zwitsal_nijntje schreef op 15 augustus 2011 @ 10:11:
[...]
Heb ik gedaan. Maar allemaal net zo traag. Ben een paar dagen bezig geweest om een schattig baby filmpje van iemand te laten zien op hyves. Net is het eindelijk gelukt. Altijd leuk, baby's. Zo zie je maar weer, geduld is een schone zaak.
[...]
Heb ik gedaan. Maar allemaal net zo traag. Ben een paar dagen bezig geweest om een schattig baby filmpje van iemand te laten zien op hyves. Net is het eindelijk gelukt. Altijd leuk, baby's. Zo zie je maar weer, geduld is een schone zaak.
maandag 15 augustus 2011 om 10:20
quote:Scuba schreef op 15 augustus 2011 @ 10:18:
Goeiemorgen daar. Kinderen naar KDV, ik nog even een beetje rust. Moet nieuwe lenzen vanmiddag en dus hele ochtend bril op en dus gaat deze mevrouw de straat niet op, maar wel lekker genieten op mijn balkonnetje
Goedemorgen Scuba
Hoezo? Is het een duikbril?
Goeiemorgen daar. Kinderen naar KDV, ik nog even een beetje rust. Moet nieuwe lenzen vanmiddag en dus hele ochtend bril op en dus gaat deze mevrouw de straat niet op, maar wel lekker genieten op mijn balkonnetje
Goedemorgen Scuba
Hoezo? Is het een duikbril?
maandag 15 augustus 2011 om 10:24
maandag 15 augustus 2011 om 10:26
quote:_airecolette_ schreef op 15 augustus 2011 @ 10:24:
Goedemorgen, wat een energie straalt er van je berichtjes af cateautje!
Hier is de stemming wat tammer, vandaag de laatste vakantiedag...
Goedemorgen Airecollette.
Laatste dag? Des te meer reden om de stemmen wat te onttammen en er voor te gaan. Het maakt vast de rest van je week.
Goedemorgen, wat een energie straalt er van je berichtjes af cateautje!
Hier is de stemming wat tammer, vandaag de laatste vakantiedag...
Goedemorgen Airecollette.
Laatste dag? Des te meer reden om de stemmen wat te onttammen en er voor te gaan. Het maakt vast de rest van je week.
maandag 15 augustus 2011 om 10:28
maandag 15 augustus 2011 om 10:29