Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star, hoe was het bij de ha? Arm ding, ze heeft ook wel pech zeg.

Hel, dan moet je zelf maar voor wat gezelligheid zorgen in Wageningen .
Net spontaan even op de speelplaats geweest met jongste en oudste en vriendin van jongste. Kreeg oudste een bokuurtje, om je dood te generen. Zegt ie tegen mij: du alte Kuh (jij oude koe) en een vreemde oma zei: ich bin völlig entsetzt (ik ben geshockeerd), dat je dit soort dingen tegen je moeder zegt. En vijf minuten later zegt ie tegen de moeder van vriendin van jongste: die bist blöd (jij bent gek).

Het wordt nooit wat .

Ik heb hem bij zijn armen gegrepen, en hem apart gezet, ik was zo kwaad!
Gestoken. En een abces nu dus. Heeft ze in Finland ook gehad afgelopen winter. Ze heeft een kuurtje gekregen en als maandag niet minder is dan moeten we terug.

He gets Jin, dat is niet leuk (understatement) zeg. Is hij nu weer bijgetrokken? Had je nog iets gevraagd op de groep (op vakantie topic).
He bah Jinny, dat is ook niet leuk

Ocharme Star, wat geven ze dan, een AB-kuur? Zielig hoor
Stressed is just desserts spelled backwards
Yep.
Wat sneu voor de kleine dame zeg! Hopelijk slaat de ab snel aan! Is ze allergisch voor prikken van insecten denk je?
Daar lijkt het op. Ik haal haar net een half uurtje geleden uit bed. Heel hard au au au huilend. Op haar duimpje geprikt, twee keer zo groot
Daar ben je mooi klaar mee Star, lastig en pijnlijk! Beterschap voor de kleine dame.

Voor iedereen een zonnetje .
Wat zielig Star. Als je op vakantie bent, in de apotheken aldaar kun je anti-histamine zalf kopen. In Nl verkopen ze het niet, maar dat werkt echt heel erg goed als je net gestoken bent door een wesp of mug, het vermindert de zwelling.
Zielig Star? Ze duimt niet? Anders is ze die ook nog eens kwijt..

Sterkte met het pechvogeltje!

Verjaardag was gezellig, hij maakte het bewust mee vonden wij. Heel anders dus als dat we gewend zijn. Leuke kadootjes gekregen ook.

CG en ik doen aan geocaching, dat is zo leuk! Echt wat voor avontuurlijke jongens, Jin, Enka, Amalia..!
Klinkt avontuurlijk Compu, wat is het precies? Wat leuk dat de verjaardag zo geslaagd was, fijn is dat! Heb je leuke foto´s gemaakt?

Mal, in buitenlandse apotheken kun je vaak veel meer kopen vind ik! Ik had hele sterke ibuprofen gekocht in Spanje omdat mijn ischias ineens echt pijnlijk opspeelde. Hielp ook goed! Gek dat het zo verschilt vind ik per land!

Net vier uur in een speeltuin verbracht, zo heerlijk dat het eindelijk droog is vandaag! Was fijn voor ze.
Maar laat me jullie rtellen dat het qua neusspray in Italië ruk is.... Geen 2-6 variant te krijgen. En aangezien ik het flesje kapot liet vallen. Gelukkig werkte Jeetje lekker mee want verkoudheid niet terug gekomen.

Verder later meer: alleen thuis dus druk met de koters
Hihi verbracht Jinny.

Paar fotootjes maar, van het grote kado en taartje blazen. Voor de rest was ik druk rennende.

Geocaching:iemand verstopt op een bijzondere plaats, meestal in de natuur, een waterdichte doos met daarin een logboek, en verder evt. een aantal leuke voorwerpen (om te ruilen).

Voor de kids is het spannend de schat te zoeken, CG had vandaag een mooie dobbelsteen. Ze liggen over de hele wereld. In Compustad liggen een stuk of 20, Jinnystad duizenden.
Geocaching lijkt me heel leuk ook Compu!
Star, ziet het er al beter uit bij haar?

Jinny, ging het vandaag beter met oudste?

Net weer een cache gescoord. Deze lag op spannend terrein, klimmend door een greppel en gevonden!

Wij zoeken ze met de I Phone van CV.
Even:

Leuke dagen gehad, maar vanmiddag in het ZH gezeten. T weer arm gebroken met voetbal met oom en paps en misstap en op zijn arm gevallen, weer dezelfde plek. Gezet op de SEH en morgen chirurg afwachten. Morgen dus geen leuke eerste dag school. Ben dus ff afwezig
Ach nee toch Enka.... Wat sneu nou zeg! Arme T!

Heeeeeeeeeeeel veel beterschap!!
O nee Enka Arme T. Heeft hij veel pijn gehad? Arm ventje
Ach getver, arm jochie! Heel veel beterschap en ik duim dat het meevalt bij de chirurg allemaal
Nou, Enka...! Wat zielig voor hem. Laatste dag van de zomervakantie, hoe krijgt hij het voor elkaar... Is het li of re?

Veel sterkte hoor, vooral voor de patient!!!
Even een update,

Chirurg belde net, het is goed gezet en vrijdag moet hij op controle komen en weer foto's laten maken, dus gelukkig geen operatie. T en ik beroerd geslapen, logisch. T bij mij in bed en man in zijn bed. Maar om het half uur wakker, van de pijn. Zo zielig want je kan niks doen.

Hij wilde vanmorgen wel per se naar school, dus nuchter en wel, ivm de (misschien) operatie. Om 11 uur haal ik hem wel en dan mag hij lekker wat eten en dan vanmiddag wil hij vast weer.
Ah nee Enka, wat naar.... voor T, arme man!
Gelukkig geen operatie! Pfieuw...

En nog naar school geweest? Stoere man hoor. Gips erom, zoja wat voor kleur?
Gelukkig dat het al goed staat Enka, dat scheelt alweer. Bah, wat een narigheid voor jullie.

Vanmorgen Mr J weer voor het eerst naar school gebracht, hij had het meteen al aan de stok met 1 jongetje uit zijn klas. Waren elkaar al aan het slaan en hij mocht ook niet aan de baby komen van Mr J. Wat een baasje is het aan het worden, af en toe zeg!
Goedemorgen.

Enka: Jemig, dat is schrikken, fijn dat hij niet geopereerd hoeft te worden. Hoe is het vandaag met de kleine brokkenpiloot?

Mal: Hoe is zijn 1ste dag verder verlopen van mr J, vond hij het wel weer leuk?

Star: Hoe was het in slagharen en hoe is het met het oogje van de kleinste dame?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven