Goedemorgen allemaal!!!

15-08-2011 09:45 90 berichten
Ooh what a beautiful mooooooooorning

Ooh what a beautiful daaaaay

I,ve got a beautiful feeeeeeeeeeliiiiiiing

Everythings going my waaaaaaay

Doris Day.

Dames, het wordt een heerlijke dag vandaag en ik hoop dat jullie er allemaal tijd voor vrij kunnen maken om er een beetje van te genieten.

quote:Nammma schreef op 15 augustus 2011 @ 10:29:

Helaas hier (Veluwe) nog geen strakblauwe hemel...maar: het regent in elk geval niet!

Goedemorgen Namma.

Komt goed, heb vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 15 augustus 2011 @ 10:29:

[...]

Maar je kan toch gewoon met je bril naar buiten?Hahahaha tuurlijk kan dat. Ziet er alleen niet uit want heb alleen een bril voor de ochtenden enzo. Echt zon oud ding wat bijna uit elkaar valt. Ziet er echt maf uit hahahaha
quote:Scuba schreef op 15 augustus 2011 @ 10:33:

[...]

Hahahaha tuurlijk kan dat. Ziet er alleen niet uit want heb alleen een bril voor de ochtenden enzo. Echt zon oud ding wat bijna uit elkaar valt. Ziet er echt maf uit hahahaha Ik snap het.
Goedemorgen Cateautje en de rest! Leuk topic
Goedemorgen Boes
quote:Cateautje schreef op 15 augustus 2011 @ 10:18:

[...]

Altijd leuk, baby's. Zo zie je maar weer, geduld is een schone zaak.

Ja super!

Alleen geduld heb ik niet ben nu al uur bezig een pagina te laden..
quote:zwitsal_nijntje schreef op 15 augustus 2011 @ 10:56:

[...]

Ja super!

Alleen geduld heb ik niet ben nu al uur bezig een pagina te laden..

Ligt het echt aan de hardware of heb je iets op je computer waardoor hij zo traag is. Ik zou dat eens onderzoeken. Misschien heb je wel een programma dat voor die traagheid zorgt.

Ik heb gewoon een desktop, maar die is ook weleens heel traag vanwege Windows live messenger, daar word ik af en toe horendol van en zit er aan te denken om het er af te gooien, want het houdt een heleboel tegen.
quote:Cateautje schreef op 15 augustus 2011 @ 11:00:

[...]

Ligt het echt aan de hardware of heb je iets op je computer waardoor hij zo traag is. Ik zou dat eens onderzoeken. Misschien heb je wel een programma dat voor die traagheid zorgt.

Ik heb gewoon een desktop, maar die is ook weleens heel traag vanwege Windows live messenger, daar word ik af en toe horendol van en zit er aan te denken om het er af te gooien, want het houdt een heleboel tegen.

Geen idee heb het mijn vriend laten controleren en de tips van mijn topic die ik had aangemaakt opgevolgd.

Ik gebruik ook msn. Maar vind het apart mijn laptop was nooit zo traag en ineens wel.
Goeiemorgen Cateautje!
Misschien heb je heb heel vervelend coockie opgedaan.

Dioe zijn gemakkelijk weg te halen, dan ga je gewoon naar start en dan type je coockie in dat veld beneden en dan komt dat programma vanzelf tevoorschijn.
quote:chocolover schreef op 15 augustus 2011 @ 11:08:

Goeiemorgen Cateautje! Goedemorgen Chocolover
Aloooooooooooooooooooooooooo!

Vandaag schijnt de zon, is zoonlief naar de peuterspeelzaal en bereiden we ons voor op de vakantie die vrijdag gaat beginnen voor ons! 3 Weken naar Terschelling, en het schijnt nog een mooie nazomer te worden.

Kortom, ik ben blij!
Cateautje, dat heb ik ook al weg gehaald met CCleaner! maar bedankt voor het nadenken.
quote:mjdh schreef op 15 augustus 2011 @ 11:13:

Aloooooooooooooooooooooooooo!

Vandaag schijnt de zon, is zoonlief naar de peuterspeelzaal en bereiden we ons voor op de vakantie die vrijdag gaat beginnen voor ons! 3 Weken naar Terschelling, en het schijnt nog een mooie nazomer te worden.

Kortom, ik ben blij!Goedemorgen MJDH. Wat fantastisch. Heerlijk in de natuur. Ik hoop inderdaad voor je dat het een heerlijke nazomer voor je wordt.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 15 augustus 2011 @ 11:17:

Cateautje, dat heb ik ook al weg gehaald met CCleaner! maar bedankt voor het nadenken.Ja joh, ik wou dat ik het voor je op kon lossen. Het hoeft maar een kleinigheidje te zijn. Helaas ben ik geen expert. Ik vraag het altijd aan mijn zoon, die is systeembeheerder, maar die lost dit soort dingen zo snel op, dat ik er niets van opsteek, haha.
geen idee of dit een vervolg van een kletsgroepje is maar:

Goedemorgen Ikbenik.

Oh, wat een mooi plaatje, om nog vrolijker van te worden.

quote:Cateautje schreef op 15 augustus 2011 @ 11:19:

[...]

Ja joh, ik wou dat ik het voor je op kon lossen. Het hoeft maar een kleinigheidje te zijn. Helaas ben ik geen expert. Ik vraag het altijd aan mijn zoon, die is systeembeheerder, maar die lost dit soort dingen zo snel op, dat ik er niets van opsteek, haha.Dat snap ik haha. Oh dat is wel handig toch
quote:zwitsal_nijntje schreef op 15 augustus 2011 @ 11:31:

[...]

Dat snap ik haha. Oh dat is wel handig toch Jawel, maar weinig leerzaam. Ach ja, hij leert goed, maar is geen goede leraar. Je kan niet alles hebben.
Heerlijk, zit al een uur op het balkon in de zon, met koffie, met mijn moeder aan de telefoon gezeten (gezellig!), al drie belangrijke brieven geschreven (belastingen) en al een nieuw project op poten gezet. I'm on a roll!

Oja, en ik heb een rode kop van de zon
ik wil ook in de zon zitten, helaas hebben wij geen fatsoenlijke achtertuin.. :(
bericht verwijderd.
quote:lionlily schreef op 15 augustus 2011 @ 11:35:

Heerlijk, zit al een uur op het balkon in de zon, met koffie, met mijn moeder aan de telefoon gezeten (gezellig!), al drie belangrijke brieven geschreven (belastingen) en al een nieuw project op poten gezet. I'm on a roll!

Oja, en ik heb een rode kop van de zon Wat heerlijk. Hou dat vast en je dag kan niet meer stuk.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 15 augustus 2011 @ 11:37:

ik wil ook in de zon zitten, helaas hebben wij geen fatsoenlijke achtertuin.. :(Ga lekker een terrasje pikken, geniet van je dag.
quote:Cateautje schreef op 15 augustus 2011 @ 11:41:

[...]

Ga lekker een terrasje pikken, geniet van je dag.

Ik ben niet zo van terrasjes pakken, lig liever rustig te zonnen. Zonder gekweek/geschreeuw om me heen

Als ik het eerder wist had ik nog naar strandje gekunt maar ik moet vriend straks op de trein zetten vanmiddag dus dan heeft het ook weinig nut. Is toch uur fietsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven