Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn wel heel schattig dat jullie op basis van die vage foto's zo unaniem zijn in jullie oordeel dat mijn kapsel leuk is Snel meeten dan maar opdat we kunnen zuipen, mijn kapsel irl kunnen keuren, Bam weer een reden kunnen geven om de deur uit te gaan, Mims te laten bijkomen van d'r minispookje, Lil te kunnen overtuigen dat ze ook bij BijbaanWerk moet gaan werken, Elyane echt goed kennis te laten maken met alle Cheersers en zo meer. Doen we het in Veranotown, lekker dichtbij en kunnen we die gelijk overhalen ook weer te komen kroegen!

Hou vol Pimpel, hou vol!
lekker dichtbij???
Grinnik

ja, vind ik wel
hee, hallloooo! Ik zit in een soort vaag motel tussen niks en nergens maar in een straal van wel anderhale meter rond de receptie kan mijn laptop iets wireless uit de lucht plukken, het is een wonder! Dus aangepapt met de receptionist en zit nu gezellig te tikken naast het sleutelkastje, mail van werk opgehaalt; wat een wonder is dit toch. Heel veel te doen hier, en mis (vooral) mijn kleine meisje nu al maar ook leuk om hier te zijn en ideeen over hoe en wat met welk werk ontwikkelen zich ook leuk.

Boekenruil; hebben we zoiets niet ooit al eens gedaan, danwel gepoogd te doen? Ik geloof dat mijn smaak wat afwijkt, ben althans nu Eline Vere aan het herlezen voor de tigste jkeer, prachtig, prachtig.

Nu weer workshop in, mogelijk ergens dezer dagen nog een x meer. liefs!
werk ze lil!!! Ben erg benieuwd naar de overpeinzingen van werk.
Eline Vere, ah eindelijk iets dat ik nog niet heb gelezen. Dat is dus prachtig? Vertel?

Ik geloof niet dat ik een "smaak" heb, ik lees gewoon alles.

Fijn Lil dat je gewoon kunt internetten.

jakkes Ely, da's wel erg goor. Heb al wel een paar keer 's avonds kindjes slapend in hun eigen kots aangetroffen. Getver! En zo zielig, dan moet je ze wakker maken om in bad te zetten en dan zo'n wit rillerig hoopje in bad. Gek genoeg kan ik daar prima tegen, ik kan het best opruimen en schoonmaken, ik kan er alleen niet tegen als het gebeurt, dat kotsen.

Ik mis Kjong ook!! Ook gevloerd door de griep misschien?

Hier nog steeds matig. Lientje is ook ziek thuis, maar blijkt erg mee te vallen, ze heeft wel wat verhoging, maar is erg vrolijk en speelt gewoon. Wel gezellig dus, met 4 meisjes thuis! Loentje wilde vanochtend persé alleen naar school en ik heb hem maar laten gaan.. kan hij ook best (om de hoek, hoeft de stoep niet af en nergens op de route mogen auto's rijden) Hij komt straks ook alleen naar huis, grote jongen!

Hij heeft trouwens gisteren zijn eerste rapport gekregen, prachtig rapport, ik ben trots op mijn zoon! (Was ik ook zonder prachtig rapport, hoor)

Doen jullie eigenlijk iets met/voor rapport? Wij kregen vroeger altijd geld, dus ik heb hem ook wat geld gegeven, maar vroeg me ineens af of dat wel normaal is. Of eigenlijk wat anderen doen.

Iemand gisteren de Nationale Gelukstest gezien? (Ik scoorde een 6,8 maar ik ben zeker 9-waardig gelukkig maar ging over kennis over geluk ofzo, best dom eigenlijk) Er zat een vraag in over geluk in verhouding tot lengte, de vraag was: zijn mensen kleiner dan 1.65 minder gelukkig dan mensen met een NORMALE lengte...??!?! HUH!? Dus ik ben niet normaal? Er zijn zóveel mensen in mijn omgeving onder de 1.65, onder de 1.60 zelfs, ik vind dat reuzenormaal.
1,64 m meldt zich ter ondersteuning van Pimpel

ehm

hoewel

Ben ik eigenlijk wel normaal????
1.65

Ha, ik ben een grensgevalletje!
Wat wilde ik nou toch typen?
Gelukkig niet, Toet! Normaal is ook maar zo normaal.
(1.64m hier..)
Hihi, kunnen we voor het slempweekend geen huisje in Madurodam afhuren? Past makkelijk blijkbaar. Kjong leggen we dan wel op de wandelpaden neer....
Wat wilde ik nou toch typen?
1.57 (ik win)

En de uitkomst was trouwens dat mensen onder de 1.65 mínder gelukkig zouden zijn. HMPF... eerder het tegenovergestelde.

Ik heb een hele knappe baby, ze kan mama en papa zeggen. Volgens Loentje kan ze dús praten.

Het is wel heel schattig want ze zegt het echt na, dus de kinderen zitten de hele dag tegen haar te mamammamama- en papappapapa-en. Nu net wilden L&L haar steeds kusjes geven en doen daarbij mmmmmwoa. (Je-weet-wel-zo'n-kus-geluidje) en dat ging ze dus ook na doen.
quote:mimsey schreef op 31 januari 2008 @ 11:06:

Hihi, kunnen we voor het slempweekend geen huisje in Madurodam afhuren? Past makkelijk blijkbaar. Kjong leggen we dan wel op de wandelpaden neer....
Pimp wat een knap kindje! Erg erg schattig!

Met mijn volle 1.69 m heb ik ook een heel knap kind! Oudste heeft nu haar zwemdiploma A (eerste waren brevetten, don't ask)!!! Trots snoetje gedag gezoend want nu weer aan het werk voor De Baas.

Wat is dat toch een geweldig leuk mens: ze belde vanmorgen en vroeg of ze me al moest feliciteren voor Jongste. Onvoorstelbaar dat ze onthouden heeft dat mijn dochter moest trakteren op school en de andere moest afzwemmen. Stiekum de Vrouw van 6 Miljoen, ik zweer het je!

Lil was weer telepatisch aan het doen. Ik dacht om die tijd (toen liep ik naar het zwembad) aan haar! Wow!

En wil iemand dan eindelijk eens een datumprikker lanceren voor een kroegdate (in het midden des lands graag, niet in Verano-town)? Voor dat jullie mij irritant gaan vinden vanwege mijn regelzucht? Ik wil dat haar wel eens zien van Toet. En Bam een reden geven, vond ik ook een strak plan. Heel lief van ons, dat wij dat doen.
Bloes, gooi me even wat mogelijk data door op de mail dan, dan stuur ik dat datumding wel door. Mijn hersens kunnen niet meer nadenken. Of ik word ziek, of ik ben toe aan winterslaap...
Oh, hier ook 1m69.
(kijk, wekrmail ophalen in de lunchpauze kan je prima combineren met forummen. Ik bedoel, je bent een multitasker of je bent et niet).

Bloes, gefeliciteerd met je meisje, wat knap!

Hier 1.635. Om precies te zijn. Maar loop nagenoeg altijd op hakken, misschien daarom zo gelukkig?

Werkoverpeinzingen: combinatie. Ik ben hier met iemand die me dolgraag in wil huren voor losse klussen op huidig werkgebied, maar niet via mijn huidige werkgever. Als ik 'los' werk daarentegen, kan het wel. En als ze in overleg in te plannen zijn, zou ik mogelijk een best of both worlds kunnen creeren al vanaf de eigen zolderkamer het leuke van wat ik nu doe (maar dan veel minder, en daarmee makkelijker in te plannen en in beter overleg met een goeie coworker; ik ken haar van veel reizen, zij runt eigen bureautje ook in combinatie met kindjes dus snapt dat soort planningsproblematiek; beetje BijbaanBaas-type) en het leuke en flexibele van de Bijbaan. Die trouwens geen Bijbaan is, maar een Echte Baan, met bijbehorende verantwoordelijkheden en betaling, dat we dat even helder hebben.

Goed, lunch nu. En Werk.
En JAAAAA een kroegavond. Doen. Graag. Snel. Drank. Jullie. Fijn.

(Ik heb vannacht 9 uur geslapen, ik barst van de energie. Was even vergeten dat dit het immense voordel is van werkreizen: niemand haalt je je bed uit voor enge dromen, oorpijn, moedergemis, honger, dorst, gezelligheid. Wat een weelde.)
Zuiperd!

Klinkt wel erg goed, die combinatie! Wordt de keuze daarom makkelijker of juist niet? En als je een kleiner contract overweegt bij De Baas? Vergroot je flexibiliteit en je bent nog voldoende bezig met wat je nu doet.

~Grijpt naar een broodje en gaat data op de mail zetten naar de vrouw met niet-werkende-hersens 8-P~

Meave
Zuiperd!

Klinkt wel erg goed, die combinatie! Wordt de keuze daarom makkelijker of juist niet? En als je een kleiner contract overweegt bij De Baas? Vergroot je flexibiliteit en je bent nog voldoende bezig met wat je nu doet.

~Grijpt naar een broodje en gaat data op de mail zetten naar de vrouw met niet-werkende-hersens 8-P~

Meave
????
Die van jou doen het ook niet lekker Bloes, je valt in herhaling!

Ik heb een groot glas cola voor mijn snufferd staan. Misschien een beetje hulp bij het wakker worden...
~Legt op de bar~
Huh? Ik ben volgens mijn paspoort 1.72 en ik had nu niet bepaald het idee dat ik groter was dan jullie. Wat gek, zeg.

Lil, doe eens wat energie doorschuiven. Mijnes is op.

Werkoverpeinzingen klinken overigens als een heus WerkDilemma. Kom je er uit, denk je?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven