boos!
zaterdag 13 augustus 2011 om 23:14
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
maandag 15 augustus 2011 om 13:51
quote:naara schreef op 15 augustus 2011 @ 12:02:
ja dat kan je flauw vinden. Volgens mij is het genoeg te weten dat ze her en der strijdige verhalen/niet consistente verhalen vertelt.
En dat ik haar herkende van dat forum heb ik al eens gemeld, dus zo bijzonder is dat nu dan ook weer niet.
En als dat zo zou zijn wat jij zegt, wat dan nog? Dat forum staat hier compleet los van.
Echt notdone wat jij doet.
ja dat kan je flauw vinden. Volgens mij is het genoeg te weten dat ze her en der strijdige verhalen/niet consistente verhalen vertelt.
En dat ik haar herkende van dat forum heb ik al eens gemeld, dus zo bijzonder is dat nu dan ook weer niet.
En als dat zo zou zijn wat jij zegt, wat dan nog? Dat forum staat hier compleet los van.
Echt notdone wat jij doet.
maandag 15 augustus 2011 om 15:41
quote:superstar_2 schreef op 15 augustus 2011 @ 13:12:
[...]
Ik ook niet,maar dat kan aan mij liggen want ik ben niet zo'n googlewonder.Ook gegoogled maar niks kunnen vinden. Maar dat kan ook aan mij liggen.
[...]
Ik ook niet,maar dat kan aan mij liggen want ik ben niet zo'n googlewonder.Ook gegoogled maar niks kunnen vinden. Maar dat kan ook aan mij liggen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 15 augustus 2011 om 15:47
maandag 15 augustus 2011 om 16:06
Tot er bewijs is dat Smurf niet de waarheid spreekt geef ik haar het voordeel van de twijfel. Naara die insuneert hier dat smurf op een ander forum iets anders zegt. Maar bewijs daarvoor word niet geleverd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 15 augustus 2011 om 16:38
maandag 15 augustus 2011 om 17:05
quote:naara schreef op 15 augustus 2011 @ 17:01:
Goed dan stelletje sensatiezoeksters, omdat ik enige twijfel omtrent mijn eigen integriteit wil wegnemen. : forum van sekswoordenboek.
Sensatiezoekers ?
Eh, volgens mij zaaide jij de 'sensatie' in de zin van 'kijk mij eens lekker meer weten, wat ik opvat als 'denken te weten' maar dat terzijde.
Goed dan stelletje sensatiezoeksters, omdat ik enige twijfel omtrent mijn eigen integriteit wil wegnemen. : forum van sekswoordenboek.
Sensatiezoekers ?
Eh, volgens mij zaaide jij de 'sensatie' in de zin van 'kijk mij eens lekker meer weten, wat ik opvat als 'denken te weten' maar dat terzijde.
maandag 15 augustus 2011 om 17:45
maandag 15 augustus 2011 om 17:48
quote:superstar_2 schreef op 15 augustus 2011 @ 11:46:
Maar goed,smurf,je jokt dus een beetje aangezien je hier schrijft dat je de relatie geheim moet houden en op ander forum schrijft dat hij bij je thuis is geweest?Welke versie van het verhaal is waar?Ja dat heb ik net ook gelezen op dat andere forum.
Maar goed,smurf,je jokt dus een beetje aangezien je hier schrijft dat je de relatie geheim moet houden en op ander forum schrijft dat hij bij je thuis is geweest?Welke versie van het verhaal is waar?Ja dat heb ik net ook gelezen op dat andere forum.
maandag 15 augustus 2011 om 17:49
quote:naara schreef op 15 augustus 2011 @ 17:06:
Ik zaai geen sensatie, ik waarschuw voor iemand die niet de waarheid spreekt. Het verschil hoef ik denk ik niet uit te leggen?
Jij zegt dat Smurfje niet de waarheid spreekt.
Wie zegt dat jij wel de waarheid spreekt?
Dáár is het om te doen, dàt is waarom er gevraagd wordt naar hoe en wat. Jij vraagt ons om Smurfje niet zomaar te geloven, en tegelijkertijd vraag je ons om jóu wèl zomaar te geloven. En dan zijn wij de sensatiezoeksters?
Ik zaai geen sensatie, ik waarschuw voor iemand die niet de waarheid spreekt. Het verschil hoef ik denk ik niet uit te leggen?
Jij zegt dat Smurfje niet de waarheid spreekt.
Wie zegt dat jij wel de waarheid spreekt?
Dáár is het om te doen, dàt is waarom er gevraagd wordt naar hoe en wat. Jij vraagt ons om Smurfje niet zomaar te geloven, en tegelijkertijd vraag je ons om jóu wèl zomaar te geloven. En dan zijn wij de sensatiezoeksters?
maandag 15 augustus 2011 om 17:50
quote:naara schreef op 15 augustus 2011 @ 05:03:
[...]
He nu zit je te jokken! Op het andere forum schreef je afgelopen week nog dat hij bij je thuis was geweest en daar de boel had lopen afzeiken!!!!
Toch, smurf/Marieke/anoniem25?Volgens mij jokt ze niet, dit schrijft ze hier:
hij houd de relatie geheim voor zijn ouders... ik heb het eerlijk tegen mijn ouders verteld en is hij niet blij mee
De relatie is geheim voor zijn ouders, niet de hare.
[...]
He nu zit je te jokken! Op het andere forum schreef je afgelopen week nog dat hij bij je thuis was geweest en daar de boel had lopen afzeiken!!!!
Toch, smurf/Marieke/anoniem25?Volgens mij jokt ze niet, dit schrijft ze hier:
hij houd de relatie geheim voor zijn ouders... ik heb het eerlijk tegen mijn ouders verteld en is hij niet blij mee
De relatie is geheim voor zijn ouders, niet de hare.