boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
wow das best een bijzonder forum. Geloof dat ik niet verder ga zoeken naar het topic.

Smurf, klopt het dat jij op dat forum iets anders verteld? Wat is nu de waarheid?

Overigens ga ik er nog steeds van uit dat smurf hier de waarheid verteld. Ik heb het bewuste topic niet gelezen en ik weet dus niet 100% zeker dat het smurf is die daar schrijft.
Ik heb even mijn post weggehaald omdat ik zelf vind dat ik richting smurfje te snel mijn conclusie trok of zij de waarheid spreekt of niet. Ik laat het nog even in het midden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:katrien_duck schreef op 15 augustus 2011 @ 17:50:

[...]

Volgens mij jokt ze niet, dit schrijft ze hier:

hij houd de relatie geheim voor zijn ouders... ik heb het eerlijk tegen mijn ouders verteld en is hij niet blij mee

De relatie is geheim voor zijn ouders, niet de hare.ah kijk ik wilde net gaan loepen en lezen wat ze daar hier over geschreven had. Ik geloof namelijk 100% in smurf
@ Naara, mag ik je vragen wat nu precies de toegevoegde waarde is van dit hier op het forum te plempen?

Voel je je zelf er beter door?

Voelt een ander er zich beter door?

Als ik eerlijk ben neem ik eigenlijk alle topics wel met een korrel zout.

Bijna niemand zal 100% eerlijk zijn.

Ik ook niet, in het kader van mijn eigen privacy verander ik her en der ook wel eens wat feitjes

En ik kan je vertellen, ik zou woest zijn als iemand mijn zorgvuldig gecreëerde veiligheid op zo'n manier in gevaar brengt als jij nu zo makkelijk lijkt te doen.

Wat voegt het toe ergens anders te lezen dat het verhaal niet helemaal klopt

Zij er levens mee gemoeid?

Kunnen we nu pas weer slapen nu de echte waarheid boven tafel is?

Dus Naara ik hoop dat je er een ontzettend lekker gevoel aan over hebt gehouden.

Dan heeft in ieder geval iemand er nog plezier van.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 augustus 2011 @ 17:51:

wow das best een bijzonder forum. Geloof dat ik niet verder ga zoeken naar het topic.

Smurf, klopt het dat jij op dat forum iets anders verteld? Wat is nu de waarheid?

Overigens ga ik er nog steeds van uit dat smurf hier de waarheid verteld. Ik heb het bewuste topic niet gelezen en ik weet dus niet 100% zeker dat het smurf is die daar schrijft.Nee daar heb jij gelijk in inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:superstar_2 schreef op 15 augustus 2011 @ 17:50:

[...]

Mleen gewoon de pijler relaties daar is niets seksachtigs aan..

Krijg al de kriebels van hoe het forum heet. Hoe kom je daar nou in Hemelsnaam? Niet jij maar Smurfin.

Ik wacht wel even rustig af tot Smurfin hier weer komt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ze vertelt daar in grote lijnen hetzelfde als hier en de antwoorden ook.

Ook daar lullen ze tegen een betonnen muur en smurf lult eroverheen en zoekt excuses voor zijn gedrag..

Ook daar heeft ze al zo'n 100 topics geopend en doet ze niks met de adviezen.

Niet veel nieuws onder de zon dus..
quote:superstar_2 schreef op 15 augustus 2011 @ 17:56:

Ze vertelt daar in grote lijnen hetzelfde als hier en de antwoorden ook.

Ook daar lullen ze tegen een betonnen muur en smurf lult eroverheen en zoekt excuses voor zijn gedrag..

Ook daar heeft ze al zo'n 100 topics geopend en doet ze niks met de adviezen.

Niet veel nieuws onder de zon dus..Nou ze is in ieder geval consequent
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 augustus 2011 @ 17:51:

Overigens ga ik er nog steeds van uit dat smurf hier de waarheid verteld. Ik heb het bewuste topic niet gelezen en ik weet dus niet 100% zeker dat het smurf is die daar schrijft.

Het is wel smurf die daar schrijft,hetzelfde verhaal over haar moeder die naar het ziekenhuis moest staat daar ook..

Ook de verhalen over zijn zoontje en ex zijn hetzelfde als hier.
Daarom Suup, wie is hier dus nu de sensatie zoekster?
Ik denk trouwens dat we smurf hier niet meer terugzien. Zou ik ook niet doen als ik (onterecht) voor leugenaar werd uitgemaakt.
quote:Summerdance schreef op 15 augustus 2011 @ 18:10:

Daarom Suup, wie is hier dus nu de sensatie zoekster?Nou ikke want ik ben dat topic daar gaan lezen
Ook daar reageren de mensen hetzelfde als hier. Hoe sneu toch eigenlijk dat letterlijk tientallen mensen haar allemaal iets proberen te laten inzien en dat het gewoon totaal niet doordringt. Die meid gaat zo ongelofelijk hard op d'r plaat een keer.....
quote:katrien_duck schreef op 15 augustus 2011 @ 18:13:

Ik denk trouwens dat we smurf hier niet meer terugzien. Zou ik ook niet doen als ik (onterecht) voor leugenaar werd uitgemaakt.Geloof me, die komt heus wel weer terug. Dat gaat al dik 1,5 jaar zo. Op het andere forum heeft ze blijkbaar eerder ook een andere nick gehad. Maar mensen herkennen het verhaal direct natuurlijk...
quote:superstar_2 schreef op 15 augustus 2011 @ 18:15:

[...]

Nou ikke want ik ben dat topic daar gaan lezen

Ja maar van jou wist ik het!

Als er ergens iets te rellen is sta je te dringen....
als dat smurf verhaal waar is, voel ik me eigenlijk best genaaid.

had altijd wel een zwak voor smurf.

al verdenk ik haar ook weleens van manipuleren.
wij slapen nooit.
VM, al zou de helft van het verhaal van Smurf maar waar zijn, dan nog vind ik het schrijnend genoeg.
Smurf: stel je voor dat iemand helemaal gek op je is en er 100% voor je is. Hoe zou dat voor je zijn? ja dat zou ik perfect vinden! ja hij is echt depressief. hij zei dat het hem niks intreseerde(hij voelde zich niet goed op dat moment) en een hekel aan mn ouders heeft en niet uit kan staan en daarom het hem niks intresseerde. ik zei ja het is wel MIJN moeder!
haleluja smurf, je bent er weer.

nog steeds kans dus op dat feest in blauw wanneer je intieme vriend in de steek laat.
wij slapen nooit.
Smurf, hoe is het vandaag gegaan met afstand houden?
quote:smurfje251 schreef op 15 augustus 2011 @ 18:23:

Smurf: stel je voor dat iemand helemaal gek op je is en er 100% voor je is. Hoe zou dat voor je zijn? ja dat zou ik perfect vinden! ja hij is echt depressief. hij zei dat het hem niks intreseerde(hij voelde zich niet goed op dat moment) en een hekel aan mn ouders heeft en niet uit kan staan en daarom het hem niks intresseerde. ik zei ja het is wel MIJN moeder!

Smurf,depressief zijn is geen vrijbrief om je maar als een klootzak te gedragen.

Ik snap niet dat je zeker nadat hij vorige week bij je thuis is geweest en overal commentaar op had zelfs waar je ouders bij waren al niet meer dan genoeg van die hufter had.

En dan maar even alle ander horkenstreken van de afgelopen tijd achterwege gelaten.
Hoe het ook mag zijn en ook ik ben van mening dat Smurf de hele A2 voor haar hoofd heeft, ik hoop werkelijk waar dat ze gaat inzien dat dit NIET de definitie van een relatie is en dat ze het ook niet zo moet noemen, zelfs niet met het woord geheim ervoor.

Misschien ijdele hoop, ik weet het .

Smurf, het is een vaagdoende kennis van je, meer niet. Zelfs het predikaat vriend (als in vriendschap) verdient hij niet.

En jij verdient veel beter alleen het lijkt erop dat je op de een of andere manier jezelf als slachtoffer ziet en hier niets aan kunt doen. Dat kun je wel, en veel ook. Je WIL het alleen niet.
quote:superstar_2 schreef op 15 augustus 2011 @ 18:31:

[...]

Smurf,depressief zijn is geen vrijbrief om je maar als een klootzak te gedragen.

Ik snap niet dat je zeker nadat hij vorige week bij je thuis is geweest en overal commentaar op had zelfs waar je ouders bij waren al niet meer dan genoeg van die hufter had.

En dan maar even alle ander horkenstreken van de afgelopen tijd achterwege gelaten.Dat dus en dan ook nog de horkerig reactie naar aanleiding van jouw moeder. Het is al vele keren gevraagd. Maar toch nog maar een keertje. Waarom laat jij je door hem als een stuk vuil behandelen? Hoe lang gaat dit nog door voordat je eindelijk inziet dat hij een lamlul is. Hoe vaak ga je hem nog vergeven? Hoe vaak laat jij je nog door hem misbruiken. Todat jij fysiek, mentaal en aangezien jij hem ook steeds geld leent financieel totaal in de kreukels ligt. Lieve smurf jij bent toch veel meer waard dan je dat allemaal aan te laten leunen.
quote:Summerdance schreef op 15 augustus 2011 @ 18:18:

[...]

Ja maar van jou wist ik het!

Als er ergens iets te rellen is sta je te dringen....Ja ik heb geen leven dus ik moet toch iets om de tijd te doden?
ja dat klopt en ben echt blij met jullie reactie,s Ik ben iemand die het niet gauw in ziet en veel mensen hebben mij ook gewaarschuwd, ook op het werk.

ik zit nu wel in een twijfelfase. wat heb ik eigenlijk aan zo,n lamlul die overdag veel slaapt of depressief is... ik vraag me wel af of hij wel echt veel om mij geeft, jullie zeggen van niet. maar als hij zich niet goed voelt, dan doet hij zo onaardig! normaal is hij wel aardig hoor

mijn moeder moet hem ook niet, kunnen ze elkaar de hand geven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven