boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 19:06:

ik ga gewoon heel goed nadenken wat ik precies wil en een beetje afstand nemen. kijken wat hij dan doet en ik zie hem morgen weer op het werkZoals ik aangaf, is afstand nemen heel iets anders dan een uurtje een keer niet proberen te bellen. Ja, morgen zie je hem weer. Dus morgen begint het gewoon weer opnieuw. Is prima hoor, maar kom het dan hier niet steeds melden.
ja dat wil ik proberen
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 19:21:

ja dat wil ik proberenWAT wil je proberen?
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 19:21:

ja dat wil ik proberenzou je niet gewoon eens het gaan doen ipv proberen?
eerst zien of het mij lukt
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 19:26:

eerst zien of het mij lukt

hoe kan je dat nu zien als je het niet doet!

Natuurlijk lukt het niet als je het niet doet.
quote:baby_ernie80 schreef op 14 augustus 2011 @ 18:54:

[...]Ja, ik vind het ook sneu. Ergens diep van binnen knaagt er iets dat dit misschien wel niet echt is, maar toch blijf ik reageren. Gewoon, voor het geval het TOCH waar is. Heb m'n twijfels of het allemaal wel binnenkomt. Getuige het aantal topics met steeds weer dezelfde inhoud en exact dezelfde problemen en vragen, vrees ik van niet. Maar het is het proberen waard.....My thoughts exactly
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 19:26:

eerst zien of het mij luktOf WAT je lukt?
Rare vent.. Laat hem eens definitief met rust
waarom rare vent? iedereen zegt dat hij een rare is en een vreemde eend in de bijt is
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 19:41:

waarom rare vent? iedereen zegt dat hij een rare is en een vreemde eend in de bijt isGoh smurf, WAAROM zou het nou een rare vent zijn, denk je?
Smurf: hij behandelt je als stront!

Hoezo rare vent??? Vraag je dat echt aan ons?

Echt? Serieus?

Kijk nou eens naar de reacties die je kreeg op je lijstje.... Wat vind je daar van??

En: je gaat het proberen?? OMG
Dit duurt serieus al 1,5 jaar? 1,5 jaar elke keer een zelfde soort topic?

OMG!

waarom rare vent? iedereen zegt dat hij een rare is en een vreemde eend in de bijt is

vind je het zelf niet raar dat de man die jij je vriend noemt, wat overigens verder geheim is je in de stront laat zaken als je moeder naar het ziekenhuis gaat met een ambulance?

raar meisje ook.....

En volgens jou niet....als enige. Dat je dat nou ook nog moet vragen: waarom...

Vandaar dat niemand tot je doordringt. Succes met je voornemens.

Ineens toch eens met demissionair en baby ernie

waarom rare vent? iedereen zegt dat hij een rare is en een vreemde eend in de bijt isJoh iedereen die zegt dat hij raar is heeft ongelijk. Sterker nog iedereen is raar. Hij is de enige die normaal is. Echt een jongen met een liefdevol, vrolijk karakter en ook nog eens voor je klaar staat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dit verhaal klopt gewoon niet... Keer op keer komt er een topic. Steeds weer met hetzelfde onderwerp, dezelfde vragen en steeds weer hetzelfde patroon: Smurf heeft een probleem, wij reageren, zij reageert nauwelijks terug, ineens roept ze dat ze er iets aan gaat doen en na een paar van dat soort stoere praatjes begint het ineens weer van voren af aan en begrijpt ze weer niet wat er mis is met die gast..... Echt, ik stop toch maar met reageren op Smurf. Ben er wel klaar mee.
Eerst proberen i.p.v doen want: moet eerst zien of het me lukt...

Nou meid, dat kan ik je vast op een briefje geven: stop maar met proberen, gaat niet lukken hoor!

Daar is meer inzet en vertrouwen (in jezelf!) voor nodig.

Met zo'n inzet kom je natuurlijk nergens!
OMG! Ik heb alleen dit topic gelezen (er zijn er blijkbaar nog véél meer) en ik ben zo verbaasd over al die lieve mensen hier die zoveel tijd en energie steken in de problemen van Smurf.

Jullie verdienen allemaal een reep choco-toff! Maar serieus; ik begin er niet eens aan. Wie niet horen wil...
Baaidewee; wat is een troll?
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:56:

als ik bijv zeg dat ik hem mis, heeft hij niet, omdat hij genoeg aan zijn hoofd heeft

Omdat hij eigenlijk geen relatie wil met jou

als ik zeg dat ik van hem hou, vind hij het een groot woord.

Omdat hij niet van jou houdt

hij houd niet van smsen of computer en is vaak te moe om de deur uit te gaan om iets leuks te doen

Omdat hij geen relatie wil met jou, en niet van je houdt

ik doe heel veel voor hem maar heb het idee dat het niet echt van de andere kant komt.

Omdat hij niet van je houdt

het is zo oppervlakkig en de relatie is simpel zonder teveel verwachtingen. heeft het altijd druk met zijn huisje poetsen en op orde maken,dat gaat voor zegt hij voordat hij iets afspreekt

Omdat hij geen relatie wil met jou

hij houd de relatie geheim voor zijn ouders... ik heb het eerlijk tegen mijn ouders verteld en is hij niet blij mee

Dat komt omdat hij geen relatie wil met jou, en je ouders nu denken dat er wel een relatie is.

veel mensen zeggen, je kan wel iets beters krijgen en ik verdien beter word er gezegd!

Dat klopt, maar je doet al bijna een jaar niets met de goed bedoelde adviezen.

nu de goeie kanten:

hij is goed in bed

Hij is niet de enige die goed in bed is

hij is lief en aardig

Dat is hij niet, alleen als hij iets van je nodig heeft.

kan goed met hem praten

Hou het dan bij praten, en verder niets

ik vertrouw hem

Vraag jezelf eens af of hij écht te vertrouwen is. Hij maakt namelijk misbruikt van je goedheid.

zo heb eens een lijstje gemaaktLeuk lijstje, maar er klopt geen reet van.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:thee schreef op 14 augustus 2011 @ 13:34:

Kalliope, wat is een/de toetenmeet?

Ow, op het masterchefmeekijktopic hebben we het nog wel eens over een toetenmeet als er een geweldig dessert wordt gemaakt.

Als smurfje een trol is, is ze een verdomd goede, want als medesmurf herken ik ieder woord.
Liever elitair dan een pauper!

waarom rare vent? iedereen zegt dat hij een rare is en een vreemde eend in de bijt isNou, jij bent ook niet echt een fel licht, perfect match imo
Smurfje, als je het moeilijk vindt om afstand te nemen, en er over wil praten, dan mag je mij ook mailen.

Mijn e-mailadres is: kalliope_viva@hotmail.com

Ik heb ook pdd-nos en ik weet hoe moeilijk het is om iemand los te laten. Maar soms moet je niet doen wat goed voelt, maar wat goed is.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Kalliope schreef op 14 augustus 2011 @ 20:30:

Smurfje, als je het moeilijk vindt om afstand te nemen, en er over wil praten, dan mag je mij ook mailen.

Mijn e-mailadres is: kalliope_viva@hotmail.com

Ik heb ook pdd-nos en ik weet hoe moeilijk het is om iemand los te laten. Maar soms moet je niet doen wat goed voelt, maar wat goed is.Wat ben je toch een schat!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven