boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
Maar hoe vaak voelt hij zich goed dan?

Afgezien daarvan vind ik het geen excuus. Als je echt gek bent op iemand doe je er alles aan om hem/haar gelukkig te maken.
Nee Smurf, normaal is hij ook niet aardig. Want hij verbergt jou. Hij heeft wel sex met je, maar niemand mag het weten. Na 2,5 jaar kan hij nog steeds niet zeggen dat hij van je houdt. Hij is er niet voor je als je hem nodig hebt. Hij heeft niet het beste voor met je.
hij voelt zich niet vaak goed maar gebruikt een masker bijv lachen. ik heb wel contact met zijn zusje maar zij is veel anders dan hij en veeel aardiger
Misschien moet je dan maar een relatie met zijn zus beginnen....
Dan heb je antwoord denk ik al. Hij is dus bijna nooit aardig tegen je. Er zijn genoeg mannen die dat wel (bijna) altijd kunnen.

Ben jij gelukkig?
quote:smurfje251 schreef op 15 augustus 2011 @ 18:45:

ja dat klopt en ben echt blij met jullie reactie,s Ik ben iemand die het niet gauw in ziet en veel mensen hebben mij ook gewaarschuwd, ook op het werk.

ik zit nu wel in een twijfelfase. wat heb ik eigenlijk aan zo,n lamlul die overdag veel slaapt of depressief is... ik vraag me wel af of hij wel echt veel om mij geeft, jullie zeggen van niet. maar als hij zich niet goed voelt, dan doet hij zo onaardig! normaal is hij wel aardig hoor

mijn moeder moet hem ook niet, kunnen ze elkaar de hand geven!Precies wat heb jij aan zo'n lamlul die overdag veel slaapt of depressief is. Echt lieve Smurf hij geeft niet om je hoe hard dit ook klinkt. En normaal is hij niet aardig, hij is alleen aardig als hij wat van jou nodig heeft. SEKS of GELD(of allebei) voor de rest laat hij jou barsten, hij denkt alleen maar aan zichzelf hij is een rot egoïst en een profiteur. En mensen die zich zo gedragen zijn NIET AARDIG.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Normaal is hij wel aardig? Dus als hij zich goed voelt, luistert hij naar je, belt je, knuffelt je, koopt iets leuks voor je, neemt je mee uit, stelt je voor aan z'n vrienden en ouders?
En hoe gaat dat overdag dan op jullie werk smurfje?

Als hij het grootste gedeelte van de tijd depressief is,gedraagt hij zich op het werk dan ook als een klootzak tegenover iedereen?

Ik kan me niet voorstellen dat zulk gedrag getolereerd word,ook niet op een sociale werkplaats.

Kortom daar zal hij zich ook moeten gedragen dus waarom kan hij dat dan tegenover jou niet?

En denk jij dat jouw moeder geen hele goede reden heeft om hem niet te mogen?

Het is nogal wat voor een moeder hoor om te moeten aanzien hoe zo'n lapzwans je dochter als een deurmat behandelt en gewoon misbruik van haar maakt.
niet veel collega,s vinden hem leuk, hij klaagt veel over zijn problemen en zijn hem dus weleens zat. hij is erg bemoeierig ook nog. ook bij mij in huis
ben je nou nog bij die loser ,laat hem gaan anders zal je nog vaak van deze situaties mee maken .gelukkig is je ma weer thuis.
Dus veel collega's vinden hem niet leuk. Je moeder vindt hem niet leuk. Wij op het forum vinden hem allemaal niet leuk. Jij vindt hem vaak ook niet leuk.

Conclusie: hij is niet leuk.
Liever elitair dan een pauper!
Smurf, de zeer goede vraag was niet alleen wat je collega's van hem vonden, maar hoe hij zich op het werk tegenover anderen gedraagt. Is hij ook zo onbeschoft naar collega's?
idd! hij was er vandaag niet, op het werk. hij had nog een extra dag nodig om bij te komen omdat hij zich niet goed voelde
"Dus veel collega's vinden hem niet leuk. Je moeder vindt hem niet leuk. Wij op het forum vinden hem allemaal niet leuk. Jij vindt hem vaak ook niet leuk.

Conclusie: hij is niet leuk."
dat weet ik niet, ik werk op een andere afdeling

vooral bazig tegenover de collega,s is hij
Hoe weet jij dat? Van dat bijkomen? Heb je hem gesproken? Je zou afstand houden toch?

Of heeft hij dit zo doorgegeven op zijn/jullie werk?
quote:draaiorgel schreef op 15 augustus 2011 @ 19:05:

"Dus veel collega's vinden hem niet leuk. Je moeder vindt hem niet leuk. Wij op het forum vinden hem allemaal niet leuk. Jij vindt hem vaak ook niet leuk.

Conclusie: hij is niet leuk."En de forummers van dat andere forum vinden hem ook allemaal niet leuk,dus juiste conclusie denk ik..
ja door gegeven op het werk
ben je soms bang dat je nooit meer een andere vriend krijgt smurf?
wij slapen nooit.
Als het loopt als een klootzak,praat als een klootzak en zich gedraagt als een klootzak zou het dan geen klootzak zijn?
Dus hij belt naar het werk dat ie bij moet komen omdat ie zich zo rot voelt, en jij, die je moeder naar het ziekenhuis hebt moeten brengen met spoed, bent gewoon aan het werk.

Jij bent zoveel sterker dan hij. Hij verdient je niet.

(Aan de rest: zeggen dat ie een klootzak is schijnt niet te werken, dus ik gooi er gewoon even een ander argument in.....)
quote:superstar_2 schreef op 15 augustus 2011 @ 19:12:

Als het loopt als een klootzak,praat als een klootzak en zich gedraagt als een klootzak zou het dan geen klootzak zijn? Heldere conclusie het is en klootzak.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
misschien heeft ie vertraagde reacties en voelt zich rot vanwege smurfjes moeder. ( probeert eens niet advocaat van de duivel te zijn).
wij slapen nooit.
Smurfje, ben jij soms heel lelijk, onaardig, niet gezellig, gierig, chagerijnig en egoistisch?

Want dan zou ik nog enigszins snappen waarom je jezelf zo kwelt door bij hem te blijven.
quote:valentinamaria schreef op 15 augustus 2011 @ 19:20:

misschien heeft ie vertraagde reacties en voelt zich rot vanwege smurfjes moeder. ( probeert eens niet advocaat van de duivel te zijn).Ja dat zal het vast zijn,straks gaat smurfje die onzin ook nog geloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven